محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه مدیریت اجرائی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی رضايت مندی مشترکين برق به منظور بهبود کيفيت در ارائه خدمت


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 13)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۸,۷۵۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 125 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای پاورقی
کد محصول : pn166

فهرست

فصل اول، کلیات
1-1مقدمه:  4
2-1بيان مسئله : 6
1-3اهميت موضوع پژوهش : 8
1-4اهداف تحقيق ما  چيست ؟ 11
1-5علت انتخاب موضوع : 12
1-6قلمرو تحقيق : 13
1-6-1قلمرو موضوعی : 13
1-6-2قلمرو مکانی : 13
7-1 پرسشهای تحقيق : 13
8-1 تعاريف و اصلاحات : 15

فصل دوم، ادبیات تحقیق
2-1الف : مبانی نظری 20
2-2توجه به مشتری در بخشهای دولتی 24
2-3  بازاريابی چيست ؟ 25
2-4اهميت بازاريابی 28
2-5   تغييرات در روابط با مشتريان  : 30
2-5- 1   همکاری با مشتری از طريق بازاريابی  و اطلاعات: 30
2-6   مشتری کيست 32
2-7  برای مشتری چه چيزهائی ارزش است  ؟ 33
2-7-1    خدمات بعداز فروش 33
2-7-2کيفيت خوب و قيمت مناسب 34
2-7-3    زمان خريــد 35
2-8  مفهوم  جديد کيفيت و تقدم آن برسود: 35
2-9  معنای خدمت به مشتری  ورضايت او در امروز 36
2-10   چرا رضايت مشتريان اهميت دارد ؟ 37
2-10-1مشتری درمرحله نخست است ( ديدگاه ژاپنی ) 38
2-11 توجه به مشتری  در مديريت های دولتی نوين   ( سازمانهای غير رقابتی ) 39
2-12 تاثير مديريت وعوامل انسانی در سازمانهای خدماتی ورضايت مندی مشترکين 40
2-13چگونه با کارمندان ومشتريان  ارتباط برقرارگنيم 41
2-14 رعايت آئين و آداب برخورد ومعاشرت 45
2-14-1   اولين ملاقات و اولين  قدم 45
2-14-2 قدم دوم " آداب سخن گفتن " 46
2-4-3قدم سوم  :  فکر قبل از سخن گفتن : 47
2-14-4 قدم چهارم : آهنگ صداست 48
2-14-5 قدم پنچم : رعايت آداب  استقبال ، برخورد و بدرقه 48
2-14-6مواردی که در مراجعات مشترکين بايد رعايت کنيم 49
2-15   فن تشخيص تمايلات و احتياجات مراجعين  را ياد بگيريد. 51
2-16  رضايت مشتری در سازمان های انحصاری 53
2-19  رضايت مشتری در بخش دولتی 55
2-19-1  اطلاع رسانی : 56
2-19-2  سرعت: 58
2-19-3 صحت : 58
2-19-4  زيبائی 59
2-1- 5  رفتار مناسب : 59
2-19-6 قانونمندی : 61
2-19-7  سادگی  و سهولت  : 61
2-19-8 انعطاف پذيری 61
2-19-9 مشارکت : 62
2-20-ب   معرفی شرکت توزيع برق استان خراسان : امور برق سبزوار 63
ح.مبانی عملی                             63
2-1-1  نظر سنجی از مشترکان  برق شهر تهران                       67
2-1-2 تعيين ميزان رضا يت مشترکين و ارائه روشهائی  متناسب پاسخگوئی به نيازهای آنها در شرکت توزيع  برق يزد    69
2-1-3بررسی عوامل موثر بر رضايت مشتری و افزايش فروش فروشگاههای زنجيره ای رفاه تهران 70
2-1-4 مروی بر تحقيقات انجام شده در جهان 71
نتيجه گيری  : 72

فصل سوم، روش تحقیق
1-3طرح تحقيق 75
2-3روش تحقيق 75
3-3متغييرهای تحقيق : 77
4-3  جامعه آماری 78
5-3   روش نمونه گيری وتعيين حجم نمونه 78
ابزارجمع آوری اطلاعات : 81
روائی و پايائی در اندازه گيری : 82
روشهای آماری استفاده شده 83

فصل چهارم، تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
الف : مشخصات فردی 85
ب : در اين بخش  به تجزيه وتحليل داده ها و آزمون سئوال های تحقيق می پردازيم 93

فصل پنجم، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1خلاصه 112
نتيجه گيری 116
پيشنهادات  الف ( پيش نهادهای اجرايی ) 121
4-5ب: پيشنهادهای پژوهشی 125
ج : پيشنهادهای  مردم : 127
محدوديت های  تحقيق : 130
پاورقی دارد

مقدمه:
امروزه  از خصوصيات يک سازمان موفق، خلاق و کارآمد آن است  که رضايت  مشتريان  را بتواند کسب کند وبا استفاده  از خواسته های مشتريان خود سعی کند در جهت بهبود  کيفيت قدم بردارد و خدماتی را ارائه دهد که  مورد قبول  واقع شوند فلسفه وجودی همه تشکيلات ونهادها به جهت رفاه حال انسانهاست وشرکتهای برق نيز براساس ارائه خدمت وبرق رسانی و تامين نياز مشترکين  بوجود آمده اند، لذا در اين راستا شرکتهای برق برای ارائه خدمات بهتر در امر برق رسانی  و تامين برق  مشترکين که بايستی  براساس استانداردها و رعايت موارد ايمنی انجام گيرد تلاش می نمايند.
آيا اين تلاش بگونه ای  بوده که در حد استاندارد باشد و رضايت مردم کسب شود؟ برای رسيدن به اين امر داشتن معيارها و  وجود استانداردها مي تواند مفيد واقع  شود.
سنجش رضايت مشترکين با توجه به  نظرات تفاوتهای اخلاقی  و روحی  و تفاوت در توقعات مهم است و درصنعت برق هم برای رسيدن به رضايت بهتر مشترکين يکی از راهها، شناخت مشکلات و بررسی ديدگاههای  مشتريان است  که بدين وسيله  مديران صنعت برق می توانند
در تصميم گيری بهتر عمل نموده و با استفاده از نظر مشترکين خود سعی کنند نقاط قوت را تقويت و در رفع موارد ضعف کوشا باشند وبراين مبنا برنامه ريزی کنند..
امروزه  همه صاحب نظران و مديران  عالی شرکتهای بزرگ دنيا يکی از معيارهای رشد سازمان  خودرا در گرو رضايت مشتريان خود مي دانند وسعی مي کنند که کيفيت و خدمات  را درجهت رضايت آنها بهبود بخشند  اما تعداد اين مديران وسازمانها در کشور ما زياد نيست،  شايد به اين دليل که مديران هنوز به اين باور نرسيده اند که اين مسئله مي تواند بر اثر بخشی سازمان موثر باشد و شايد از آن بی اطلاع اند ونمی دانند مشتريان چه می خواهند؟ عده ای  فقط روال  عادی و قديمی را حفظ کرده اند و از زير بار دردسر اين تحول مهم سرباز زده اند ويا اينکه محيط بگونه ای بوده که اگر قصد رسيدن به اين مسئله يعنی جلب رضايت مشتری را پيگيری می نموده اند سازمان  از درون به شکلی بوده است که همکاری لازم وجود نداشته ويا افراد به ضرورت آن نرسيده اندو ابزاری نبوده تا افراد و کارکنان باور کنند که جلب رضايت مشتری  مهم است  .
به هر حال از مهمترين خصوصيات سازمانهای موفق  رابطه با مشتری و مد نظر داشتن  نظرات آنهاست ، وهمچنين مسئوليت پذيری تمام پرسنل در مقابل خواسته های مشتريان و چگونگی تامين نياز آنها است . هر يک از کارکنان دارای مشتريان داخلی و خارجی هستند
که بايد برای درک وبرآورده ساختن نياز آنها تلاش مستمر داشته باشند و بايد کارکنان آگاهی لازم از نحوه ارزيابی و قضاوت مشتريان در مورد کيفيت کالا وخدمات را داشته باشند تا درجهت بهبود آن گام  بردارند ،
به هرحال آنچه  در اين پژوهش مد نظر و مطالعه قرارميگيرد اثر رضايت متقاضيان ومشترکين امور برق سبزوار بمنظور بهبود کيفيت کار برق رسانی و خدمات  مربوطه است.

آیا در رابطه با بررسی رضايت مندی مشترکين برق به منظور بهبود کيفيت در ارائه خدمت سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی رضايت مندی مشترکين برق به منظور بهبود کيفيت در ارائه خدمت:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"