محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09337343220

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روز رسانی: مهر ماه 1396


برای جستجو بین محصولات کلمات کلیدی پروژه مورد نظر خود را در قسمت جستجو بین موضوعات موجود در سمت چپ سایت نوشته و جستجو فرمایید.


جهت کسب درآمد از طریق تحقیق سرا این لینک را مشاهده فرمایید.

 



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسي عوامل مؤثر در بهبود مديريت بهره برداري از شبكه فاضلاب شهر شيراز


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 15)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 200 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn204

فهرست

فصل اول، کلیات تحقیق
1-2 طرح تحقيق 0 0000    3
1-2-1 عنوان تحقيق0     3
1-2-2 تعريف موضوع تحقيق  00000 000     3
1-2-2-1 چهار چوب مكاني 00000            4
1-2-2-2 چار چوب زماني   00      5
1-2-2-3 محدويت هاي تحقيق  00000      5
1-2-3  اهميت ضرورت تحقيق0     5
1-2-4  اهداف تحقيق       7 
1-3  فرضيه تحقيق 00     7
1-4  تعريف مفهومي واژه ها 000     7
1-5  تعريف عمليلتي واژه ها  0        9
1-5-1 مديريت هزينه       9
1-5-2 زمان انجام خدمات 0000     9
1-5-3 كيفيت ارائه خدمات   000    9 
1-5-4 رضايت مندي كاركنان 00    9
1-5-5 شناخت نقاط ضعف  0 00   10
1-5-6 توليد اطلاعات به هنگام0     10
1-5-7 بهره وري  000    10
1-5-8 رضايت مشتركين 0000     10
1-6 شاخص هاي تحقيق 0000     11
1-6-1 شاخص ساختار سازماني      11
1-6-2 شاخص عملكرد تعميرات ونگهداري 00000      11
1-6-3 شاخص تعمير ونگهداري      11
1-6-4 شاخص هاي بهره برداري 00000      11
1-7 متغير هاي تحقيق  0000       12

فصل دوم، ادبیات تحقیق
بخش اول
2-1-1 عوامل بهبود سازمان 00       15
2-1-2 تشخيص مشكلات سازمان در راستا بهبود سازمان 000       18 
2-1-2-1 استفاده ازگزارش روزانه جهت شناسايي مشكلات سازمان 000       19
2-1-2-2 اندازه گيري غير محسوس 000        20
2-1-2-3 ابزار كمي براي آناليز اطلاعات  00 0000        20  
2-1-2-3 استفاده از تست تفاوت براي اطلاعات كمي 0000          21
2-1-3-1 خصوصيات يك بازخور موثر             21
2-1-3-2 اندازه گيري   000           22
2-1-3-3 مشخصات يك سيستم خوب اندازه گيري 00000          23
بخش دوم
2-2-1 مهندسي مجدد 00000         25
2-2-2 ساختار شركت آب فاضلاب00000        26
2-2-3 كوچك سازي  0      27
2-2-4 روش هاي اجراي مهندسي مجدد در سازمان هاي 00000     28
2-2-5  نتايج حاصله از مهندسي مجدد 0000 00000      29
بخش سوم
-3-3 روش هاي افزايش مشاركت كاركنان در كارها 0000   32
2-3-3-1 ساختار موازي 0     32
2-3-3-2 مشخصات ساختار موازي       33
2-3-3-3 مراحل اجراي ساختار موازي در سازمان  000      33 
2-3-4 طراحي كار  00         35
2-3-4-1 ديدگاه انگيزش  00000       35
2-3-4-2 سيستم پاداش        36
2-3-4-3 مدل ارزشي انتظار  00000   37
2-3-4-4 پايه تئوري انتظارات 00000  37
2-3-5 پرداخت حقوق 000    38
2-3-5-1 برنامه پرداخت حقوق براساس مهارت  00000     38
2-3-5-2 مدل افزايش سر جمع حقوق با توجه به پريود زماني  00      39
2-3-5-2 سيستم پرداخت حقوق براساس عملكرد 00000    39
بخش سوم
2-3-1 مديريت هزينه  000    40
2-3-2 هزينه سربار 00000    41
2-3-2-1 هزينه كار جذب شده   000    41
2-3-2-2  مديريت هزينه بر اساس فعاليت  0000  41
2-3-3 مراحل اجراي مديريت هزينه بر اساس فعاليت شركت  00000   42
2-3-4 محرك هزينه 00000   42
2-3-5 مزايا اسيتفاده از سيستم مديريت هزينه بر مبناي فعاليت  000   43
بخش چهارم
2-4-1 بهره وري     46
2-4-1-1 تعاريف تشريحي بهره وري     46
2-4-2 ارزيابي بهره وري  0    47
2-4-2-1 نهاده هاي موثر در بهره برداري خدمات 00000   47 
2-4-2-2 عوامل موثر در افزايش بهره وري 000    47 
2-4-3 منافع حاصل از اندازه گيري بهره وري        48  
2-4-4 مشخصات يك سيستم اندازه گيري بهره وري  0       48
2-4-5 دوره ارزيابي بهره وري  0000    49
2-4-5-1 مبناء مقايسه بهره وري 000   49
2-4-5-2 شاخص هاي بهره وري  0       50
2-4-6 مدل كندريك – كرامر   0000    50 
2-4-7  اندازه گيري بهره وري جزئي براي بهبود بهره وري 00             51
2-4-7-1 انواع مدل بهره وري  000       52
2-4-7-2 مزيت مقايسه بهره وري جزئي 00000    52
2-4-7-3 مزيت مقايسه بهره وري كل براي دوره هاي ارزيابي   0000    53
2-4-8 اندازه گيري بهره وري در بخش خدمات  0    53
بخش پنجم
2-5-1 شاخص  00    55
2-5-1-1 شاخص عملكرد  00   56
2-5-1-2 شاخص هاي ساختار سازماني0000 00    57
2-5-1-3 شاخص تعمير و نگهداري   00   58
2-5-1-4 شاخص هاي بهره وري     00    60
2-5-2 نمودار پارتو   00000     60
2-5-2-1 مزايا نمودار پارتو   0    61
2-5-3 نمودار كنترل كيفيت       62
2-5-3-1 مراحل اجرائي نمودار كنترل كيفيت  00    62
بخش ششم
2-6-1 نقش رهبري سازمان در ارائه خدمات به مشتركين   0    65
2-6-2 نقش رهبري در بهبود كيفيت خدمات سازمان   000    65
2-6-2-1 رهبري و قدر شناسي   65
2-6-3 چشم انداز خدمت به مشتركين       66
2-6-4 مهندسي مجدد ساختار سازمان در راستا مشتري گرايي  0000     66
2-6-5 نقش مشتري داخلي در برنامه مشتري گرايي   66
2-6-6 نقش انتظارات مشتريان و امكانات سازمان       67
2-6-7 استنباط مشتركين از خدمات 0      68
2-6-8 خوب كار كردن در شرايط تحت فشار  000    68
2-6-8-1 راهبردهاي براي كاهش فشار عصبي كاركنان  00      69
2-6-9  نقش استاندارد خدمت براي جلب رضايت مشتريان        69
2-6-9-1 نقش شكايت مشتريان در بهبود ارائه خدمت  000     70
2-6-9-2 روشهاي نظام مند براي پي بردن به شكايات مشتركين  000     70
2-6-9-3 سيستم بازخور از نظرات مشتريان 000      71
2-6-9-4 طراحي فرآيند بازخور نظرات مشتريان        72
2-6-10 انجام تغييرات در سازمان جهت جلب رضايت مشتريان  0000     75
2-6-11 نقش ارتباط با مشتري براي تغيير   0000   76
2-6-11-1 نقش ارتباطات در كارهاي خدمات عمومي000       76
2-6-12  چگونگي حصول موفقيت در برنامه كسب رضايت مشتركين        77

فصل سوم، روش تحقیق
3-1 روش تحقيق00     84
3-2 جامعه آماري  0     84
3-3 روش نمونه گيري  00000    85
3-4 روش محاسباتي تعداد نمونه  000  85
3-5 روش جمع آوري اطلاعات    000  86
3-6 ابزار جمع آوري اطلاعات    0  86
3-7 پايايي پرسش نامه    87
3-7-1 تحليل عامل    0  87
3-8  روائي پرسشنامه      89
3-9 روش تحليل توصيفي داده ها  0000  89
3-10 روش تحليل استنباطي  00   90

فصل چهارم ، تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
4-1-1 ارتباط ميان بهره وري و عمليات تعمير ونگهداري   000     92
4-1-2 ارتباط ميان بهره وري وطول شبكه فاضلاب  0     94
4-1-3 ارتباط ميان بهره وري و ميزان هزينه تمام شده خدمات تعميير و نگهداري 000  95
4-2 بررسي كيفيت زندگي كاري كاركنان  00   96
2-4-1 بررسي نياز به احترام و روابط اجتماعي پرسنل 00  96
2-4-2 بررسي نياز به امنيت شغلي و نياز مادي پرسنل0    97
2-4-3 بررسي نياز به عدالت شغلي و خود شكوفايي  00    98
4-2-4 بررسي عوامل بهبود مديريت   00000   99
4-2-5 اولويت عوامل بهبود كيفيفت زندگي كاري از نظر پرسنل 000      100
4-2-6 ميزان همبستگي ميان عوامل موثر در كيفيت زندگي كاري پرسنل  0   101
4-2-7 بررسي توصيفي نتايج مربوط به گروه هاي عوامل بهبود مديريت   0      102
4-2-8 اولويت بندي عوامل بهبود مديريت براساس از نظر پرسنل   000     114
4-3 ارزيابي رضايت مندي مشتركين0000        116
4-3-1 تعيين اولويت عوامل عدم رضايت مشتركين 0000  122 
 4-4 استفاده از روش پنج p  براي جلب رضايت مشتركين  0000     123
4-5 الگو برنامه جهت ارتباط با مشتريان  0000   125   
4-6  مراحل اجراي مهندسي مجدد   000      128
4-7  مراحل اجراي كوچك سازي سازمان  000    130
4-8  مراحل غني سازي شغلي كاركنان   0000    132
4-9  اجراي برنامه مربي گري در سازمان  0000   133
4-10  راه كار اجرايي بهبود بهره وري در سازمان خدماتي  0000        138
4-11  محاسبه تعداد پرسنل متناسب با طول شبكه فاضلاب  000       141
4-12  بهبود سيستم بهره وري در سيستم انساني  00000   150
4-13 روش جهت بهبود هزينه هاي سازمان  00    151
4-14 معيارهاي اخلاقي بهبود منابع انساني در راستاي بهبود سازمان  000         154    
4-15 برنامه زمان بندي شستشو شبكه فاضلاب براي كاهش انسداد شبكه فاضلاب              157  
4-16 محاسبه بهره وري بهره برداري شبكه فاضلاب  0         159
4-16-1 ورودي هاي محسوس  000     159 
4-16-2 خروجي هاي محسوس   0       159
4-16-3 محاسبه بهره وري كل واحد   000          160 
4-16-4 محاسبه بهره وري جزئي خدمات             160
4-16-5 محاسبه بهره وري در نقطه سربه سر 0000            160
4-17 مقايسه شاخص ها  با بهره وري كل              176

فصل پنجم، نتایج و پیشنهادات
5-1 در خصوص ارزيابي شرايط كيفيت زندگي كاري پرسنل   184
5-2 ارزيابي عوامل بهبود مديريت   00   185
5-3 نتايج از محاسبه بهره وري واحد بهره برداري شبكه فاضلاب 000   186
5-3 نتايج از نمودار پارتو هزينه مستقيم و نمودار كنترل كيفيت خدمات  0     187
ضميمه يافته هاي كتابخانهاي براي بهبود سازمان
منابع:

خلاصه تحقيق:
موضوع اين تحقيق با عنوان (( بررسي عوامل مؤثر در بهبود مديريت بهره برداري از شبكه فاضلاب شهر شيراز)) جز تحقيقات كاربردي و توصيفي مي باشد . كه بر پايه تحقيقات قبلي صورت مي گيرد.بهبود مديريت ،  يك موضوع مديريتي روز دنيا مي باشد.كه اصول چارچوب مشخصي را براي دگرگون كردن و متحول نمودن سازمان ها از نظر ساختار ، گردش كار ، شناسايي فرآيند هاي اصلي و فرعي ، فرهنگ سازمان و ….. ارائه مي دهد. تا با استفاده از آنها بتوان سازمان ها را در دنياي پر تلاطم و نامطمئن امروز كارا و اثر بخش نموده و ضمن موفقيقت در جلب رضايت مشتريان داخلي وخارجي سازمان و ذينفع هاي سازمان ، موجبات تداوم فعاليت ها شركت ، رشد مستمر ، پيشگيري و غلبه بر بحران ها و مشكلات را فراهم نمايد .  
هر سازمان داراي ويژگي هاي خاص خود از نظر ابعاد ساختاري و محتوايي مي باشد وكدام از نظر پيچيدگي ، رسميت ، تمركز، استراتژي ، تكنولوژي، محيط، اندازه و ديگر عوامل باساير سـازمـان ها متفاوت مي باشد. شركت آب و فاضلاب به عنوان يك شركت خدمات عمومي مي باشد . با كمك فرآيند بهبود مديريت مي توان بهتحولات بنيادي و چشمگيري دست يافت هدف از تحقيق حاضر برسي و امكان سنجي عوامل بهبود مديريتي كه در بخش بهره برداري شبكه فاضلاب شركت آب و فاضلاب شيراز وجود دارد ، شناسايي شود .
مرحله اول از فرآيند تحقيق به منظور تحقق اهداف آن با مطالعه مطالب نظري ومروري بر كتاب ها و مجلات و ساير منابع در دسترس مربوط به ادبيات علمي بهبود مديريت ،سعي برآن بوده است كه از نظر تئوري آشنائي كاملي با مضوع ايجاد شده مطالعات فوق منجر به ظهور انديشه هاي اوليه براي انتخاب موضوع تحقيق گرديده ،و سوالات اساسي زير در ذهن محقق مطرح نموده .
1- آيا بخش بهره برداري شبكه فاضلاب شركت آب و فاضلاب شيراز در سال هاي قبل از عوامل بهبود مديريت استفاده شده است؟
2- عواملي كه بربهبود مديريت بهره برداري از شبكه فاضلاب شهر شيراز در دوران گذشته تاثير داشته است شناسايي شود .
مرحله دوم: آشنايي و كسب شناخت از قلمرو مكاني و زماني تحقيق اختصاص پيدانموده كه در اين مرحله با توجه به اندوخته علمي بدست آمده از مرحله اول با مراجعه به مدارك و اطلاعات بخش بهره برداري شبكه فاضلاب شهر شيراز بعنوان قلمرو مكاني تحقيق و از تاريخ 1/7/78 لغايت 31/6/81 بعنوان قلمرو زماني تحقيق انتخاب شده است مرحله سوم به علت اينكه روش تحقيق كاربردي و توصيفي مي باشد با استفاده از اطلاعات جمع آوري شده و مقايسه نتايج حاصله در دوره هاي مورد نظر عوامليب كه بر ميزان بهبود مديريت سازمان تاثير مي گذاشته است ،شناسايي شود .
كه در اين رابطه  بهره وري كل واحد ، بهره وري جزئي خدمات بهره برداري ، محاسبه بهره وري در نقطه سربه سر ، سهم هزينه سربار براي هر فعاليت در طي شش دوره، نيرو انساني متناسب با طول شبكه فاضلاب ،  شاخص عملكرد ،شاخص ساختار سازماني ، شاخص تعمير و نگهداري وشاخص سهم بهره وري نيرو انساني محاسبه شده با هم مقايسه شده است .
مرحله چهارم نتايج بدست آمده حاكي است كه در بخش بهره برداري شبكه فاضلاب دردو دوره سال 1379 بالاترين بهره وري و كمترين سهم هزينه سربار براي خدمات حاصل شده است.كه در اين دو دوره ميزان كمبود نيرو انساني براي ارائه خدمات متناسب با طول شبكه در كمترين سطح خود بوده است . ولي به دليل اينكه در طول شش دورهرشد  نيرو انساني متناسب با رشد طول شبكه نمي باشد كه موجب كاهش خدمات متناسب با طول شبكه شده در نتيجه بهره وري كاهش يافته و هزينه سربار افزايش يافته است .
 كار واحد بهره برداري شبكه فاضلاب يك كار خدماتي و متكي به نيرو انساني است با توجه به شاخص سهم بهره وري نيرو انساني در طي شش دوره اين شاخص هر دوره به دوره قبل مقادير آن رشد مثبت داشته و از جهت ديگر نمودار كنترل كيفيت از بعد هزينه مستقيم و مدت زمان اجراي خدمات كه روند بهبود يابندگي رويت مي شود .با توجه به اينكه شرايط بهداشتي و امكانات در طي شش دوره ثابت بوده است . درنتيجه عوامل موثر بر بهبود مديريت واحد كه تاثير بسزايي بر روي نيروي انساني داشته كه باعث افزايش عملكرد واحد شده است .

آیا در رابطه با بررسي عوامل مؤثر در بهبود مديريت بهره برداري از شبكه فاضلاب شهر شيراز سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسي عوامل مؤثر در بهبود مديريت بهره برداري از شبكه فاضلاب شهر شيراز:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"