|
|
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
|
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله Ùارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هواÙضا,متالوژی,نانو
|
|
Ù…Øیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـÙت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته Øسابداری
|
|
پروژه کارآÙرینی ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
Øــقـــوق,Ùــقـه
|
|
Øسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۶,۶۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست
Ùصل اول – بيان مساله
1-1- مقدمه – بيان مساله .............. .....4
2-1- اهميت موضوع ..6
3-1- هد٠اساسي تØقيق .................. 9
4-1- سوالات Ùˆ Ùرضيه هاي تØقيق .10
5-1- معرÙÙŠ متغيرهاي مستقل Ùˆ وابسته Ùˆ تعاري٠عملياتي آنها ............12
6-1- روش پژوهش . 14
7-1- ساختار گزارش 14
Ùصل دوم – چارچوب نظري Ùˆ پيشينه تØقيق
2- چارچوب نظري Ùˆ پيشينه تØقيق 16
1-2- مروري بر ديدگاههاي نظري تØقيق ......................16
1-1-2- نظريه كامروايي نيازي .........17
2-1-2- نظريه نيازهاي مازلو ............ 18
3-1-2- تعري٠مشتري و اهميت رضايت آنها ............. 19
4-1-2- بازاريابي و اهميت آن ........ 22
5-1-2- قيمت كالا يا خدمات ......... 24
6-1-2- كيÙيت كالا ........................... 24
7-1-2- نظريه مديريت كيÙيت Ùراگير ...........................26
1-7-1-2- تÙاوت مديريت كيÙيت Ùˆ آيين مشتري خواهي .................. 27
2-7-1-2- مشتري از ديدگاه مديريت كيÙيت Ùراگير . 29
3-7-1-2- كيÙيت خدمات چيست 30
4-7-1-2- Ù†Øوه اندازه گيري كيÙيت ..32
5-7-1-2- كارگاه ارزش مشتري .....33
8-1-2- تئوري نگرش .........................37
1-8-1-2- بررسي عوامل موثر بر نگرش پاسخگويان . 39
2-2- پيشينه تØقيق ...........................40
1-2-2- تØقيقات داخلي ...................40
2-2-2- تØقيقات خارجي .................43
3-2- بØØ« Ùˆ نتيجه گيري .................45
Ùصل سوم – روش تØقيق
3- روش تØقيق ........48
1-3- مقدمه ............. 48
2-3- روش پژوهش 48
3-3- تعري٠متغيرهاي مستقل و وابسته .......................49
4-3- روش جمع آوري اطلاعات .......50
5-3- طراØÙŠ پرسشنامه .....................50
6-3- جامعه آماري و جمعيت نمونه 53
7-3- روش تØليل داده ها .................54
Ùصل چهارم – تجزيه Ùˆ تØليل ياÙته هاي تØقيق
4- تجزيه Ùˆ تØليل ياÙته هاي تØقيق . 59
1-4- بررسي خصوصيات اقتصادي ، اجتماعي و جمعيتي پاسخگويان ........................... 59
2-4- بررسي كيÙيت آب آشاميدني اÙراد مورد بررسي ........................... 68
3-4- بررسي ميزان رضايت پاسخگويان از شركت آبÙا 71
1-3-4- بررسي ميزان رضايت پاسخگويان از امور مشتركين ................71
1-1-3-4- آزمون سازگاري دروني و پايائي طي٠رضايت مندي ..........72
2-1-3-4- نظرپاسخگويان نسبت به گويه هاي طي٠رضايت مندي ...73
2-3-4- بررسي ميزان رضايت پاسخگويان از امور متقاضيان .................80
1-2-3-4- سازگاري دروني و پايائي طي٠.....................81
2-2-3-4- نظريه پاسخگويان در مورد گويه هاي طي٠رضايت از امور متقاضيان .......82
3-3-4- بررسي ميزان رضايت پاسخگويان از شركت آبÙا در دو بعد از امور مشتركين Ùˆ امور متقاضيان ............91
4-4- آزمون Ùرضيه هاي تØقيق ......93
1-4-4- آزمون Ùرضيه اول تØقيق ...93
2-4-4- آزمون Ùرضيه دوم تØقيق ....95
3-4-4- آزمون Ùرضيه سوم تØقيق .97
4-4-4- آزمون Ùرضيه چهارم تØقيق .98
5-4-4- آزمون Ùرضيه پنجم تØقيق 100
6-4-4- آزمون Ùرضيه ششم تØقيق .101
7-4-4- آزمون Ùرضيه Ù‡Ùتم تØقيق .102
5-4- تجزيه Ùˆ تØليل چند متغيره ..108
Ùصل پنجم –نتيجه گيري Ùˆ پيشنهادات
5- نتيجه گيري و پيشنهادات .........113
1-5- نتيجه گيري 113
2-5- پيشنهادات ...116
1-2-5- پيشنهادات براي تØقيقات آتي ......................119
Ùهرست منابع Ùˆ ماخذ ...................... 120
پرسشنامه .................124
Ùهرست جداول:
جدول (1) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب جنس ...60
جدول (2) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسن سن ......61
جدول (3) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب وضعيت تØصيل .............62
جدول (4) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب نوع شغل ........................ 62
جدول (5) – توزيع Ùراواني پاسخگويان از نظر در آمد .....63
جدول (6) – توزيع Ùراواني پاسخگويان از نظر هزينه ماهيانه .................... 64
جدول (7) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب آب بهاي مصرÙÙŠ .......... 65
جدول (8) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب هزينه انشعاب .............. 67
جدول (9)- نگرش پاسخگويان نسبت به ميزان مشكل آب آشاميدني از نظر Ùشار .............. 68
جدول (10)- نگرش پاسخگويان نسبت به گويه ((ميزان Ø§Ù…Ù„Ø§Ø Ù…ÙˆØ¬ÙˆØ¯ در Ø¢ ب)) ................. 69
جدول (11)- نگرش پاسخگويان نسبت به گويه (( ميزان طعم ، بو و مزه آب )) ................. 70
جدول (12)- ضرايب همبستگي Øاصل از آزمون سازگاري دروني طي٠73
جدول (13) – نظر پاسخگويان درباره گويه (( زمان مراجعه مامورين قرائت كنتور)) ...........74
جدول (14)- نگرش پاسخگويان درباره گويه ((ميزان اشتباه مامورين درتوزيع قبوض )) ...75
جدول (15) – نگرش پاسخگويان درباره گويه (( ميزان دقت مامورين در قرائت كنتور )) ..76
جدول (16) – نگرش پاسخگويان درباره گويه (( Ù†Øوه برخورد مامورين قرائت كنتور )) .....77
جدول (17) – نظريه پاسخگويان درباره گويه (( Ù†Øوه اطلاع رساني شركت آبÙا )) ............. 78
جدول (18)- نظريه پاسخگويان درباره گويه (( ميزان رضايت از قيمت آب مصرÙÙŠ )) ...... 79
جدول (19) – توزيع Ùراواني پاسخگويان از طي٠رضايت از امور مشتركين ...........................80
جدول (20) – ضرائب همبستگي Øاصل از آزمون سازگاري دروني طي٠.. 81
جدول (21) – نگرش پاسخگويان درباره گويه (( تقسيط هزينه انشعاب )) 82
جدول (22)- نظرپاسخگويان درباره گويه (( Ù†Øوه برخورد مامورين به هنگام واگذاري انشعاب )) ................ 83
جدول (23) – نظر پاسخگويان درباره گويه (( پرداخت هديه به مامورين )) ........................ 84
جدول (24) – نظر پاسخگويان در مورد گويه (( سرعت عمل مامورين در واگذاري انشعاب )) .................... 85
جدول (25) – نظر پاسخگويان در مورد گويه (( Ù†Øوه راهنمايي متقاضيان توسط شركت )) ........................86
جدول (26) – نظر پاسخگويان در مورد گويه (( وجود قوانين دست Ùˆ پاگير در شركت )) .87
جدول (27)- نظر پاسخگويان در مورد گويه ((ميزان رعايت نوبت واگذاري انشعاب توسط مامورين )) .......88
جدول (28) – نظرپاسخگويان در مورد گويه (( Øضور به موقع مسئولين درمØÙ„ كار )) .. 89
جدول (29) – نظرپاسخگويان در مورد گويه ((هزينه ØÙ‚ انشعاب)) ...... 90
جدول (30) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب نمره رضايت آن ا از امور متقاضيان .......91
جدول (31) – توزيع Ùراواني پاسخگويان بر Øسب نمره رضايت آنها از شركت آبÙا .............. 92
جدول (32) – آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از يك گويه طيÙهاي رضايت .. 95
جدول (33) – ضرائب همبستگي پيرسون Øاصل از رابطه بين وضعيت Ùشار آب Ùˆ رضايت پاسخگويان ..... 96
جدول (34) – ضرائب همبستگي پيرسون Øاصل از رابطه بين ميزان Ø§Ù…Ù„Ø§Ø Ù…ÙˆØ¬ÙˆØ¯ در آب Ùˆ رضايت پاسخگويان..................98
جدول (35) – ضرائب همبستگي بين كيÙيت آب آشاميدني از بعد طعم ØŒ مزه Ùˆ بو Ùˆ رضايت از شركت آبÙا .........................99
جدول (36) – ضرائب همبستگي بين رضايت مندي پاسخگويان از شركت آبÙا Ùˆ هزينه آب مصرÙÙŠ آنها 101
جدول (37) – ضرائب همبستگي بين رضايت پاسخگويان از شركت آبÙا Ùˆ هزينه ØÙ‚ انشعاب .................. 102
جدول (38) – ضرائب همبستگي پيرسون بين خصوصيات اقتصادي Ùˆ اجتماعي پاسخگويان با ميزان رضايت آنها از شركت آبÙا .... 104
جدول (39) – آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از شركت آبÙا بر Øسب جنس..........................105
جدول (40)- آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از امور مشتركين بر Øسب جنس..................... 105
جدول (41) – آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از امور متقاضيان بر Øسب جنس....................105
جدول (42) – آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از شركت آبÙا بر Øسب نوع شغل.....................106
جدول (43) – آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از امور مشتركين بر Øسب نوع شغل.............107
جدول (44) – آزمون معني داري تÙاوت ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از امور متقاضيان بر Øسب نوع شغل..............107
جدول (45) – معادله رگرسيون رضايت مندي پاسخگويان از شركت آبÙا بر Øسب ضرائبB Ùˆ β ...........109
جدول (46) – معادله رگرسيون رضايت مندي پاسخگويان از امور متقاضيان بر Øسب ضرائب B وβ ....110
جدول (47) – معادله رگرسيون رضايت از امور مشتركين بر Øسب ضرائب B وβ ........... 111
چكيده:
توسعة شهر نشيني از مقتضيات تمدن امروز بشري است Ùˆ شهر نشيني بدون ارائه خدمات زيربنايي شهري ممكن نيست. تامين آب Ùˆ دÙع Ùاضلاب از اهم خدمات مورد نياز شهري بوده كه توسط شركت آب Ùˆ Ùاضلاب ارائه ميشود. اين شركت ها در Øدود 70 درصد از جمعيت شهري كشورمان را پوشش ميدهند كه با توجه به گستردگي دامنة Ùعاليت آنها، مطالعه Ø³Ø·Ø Ø±Ø¶Ø§ÙŠØª مشتريان Ùˆ Ù†Øوه اÙزايش اين Ø³Ø·Ø Ø§Ø² اهميت زيادي برخوردار است.
براساس مباني نظري تØقيق، كيÙيت آب آشاميدني، هزينة آب مصرÙÙŠ Ùˆ خصوصيات اقتصادي Ùˆ اجتماعي پاسخگويان عواملي هستند كه ميزان رضايتمندي متقاضيان را تأمين ميكنند. اين تØقيق در جهت اثبات يارد اين مسئله است.
اين تØقيق به روش توصيÙÙŠ پيمايشي صورت گرÙته Ùˆ از 363 Ù†Ùر از مشتركين شهرهاي Ùسا، جهرم، آباده، كازرون Ùˆ مرودشت بررسي بعمل آمد.
نتايج تØقيق نشان ميدهد كه ميزان رضايت مشتركين Ùˆ متقاضيان از شركت آبÙا در Øد نسبتاً زياد ميباشد. بطوري كه ميانگين نمره رضايت پاسخگويان از امور مشتركين 6/23 است كه با توجه به تعداد گويه هاي طي٠( 5 گويه) درØد زياد ميباشد. همچنين ميانگين نمره پاسخگويان از طي٠9 گويه اي ليكرت كه جهت سنجش رضايت از امور متقاضيان در نظر گرÙته شده 4/32 است. مقايسه ميزان پاسخگويان از امور مشتركين Ùˆ امور متقاضيان نشان ميدهد كه ميزان رضايت پاسخگويان از امور مشتركين بيشتر از رضايت آنها از امور متقاضيان است.
همچنين بررسي عوامل موثر بر رضايتمندي پاسخگويان از شركت آبÙا، نشان ميدهد كه وضعيت كيÙيت آب آشاميدني از بعد Ùشار، سختي، مزه، بو، Ùˆ طعم آب رابطه معني دار با ميزان رضايت پاسخگويان از شركت آبÙا دارد . اما هزينه آب مصرÙÙŠ Ùˆ ØÙ‚ انشعاب Ùˆ همچنين خصوصيات اقتصادي Ùˆ اجتماعي پاسخگويان رابطه معني داري با ميزان رضايت آنها از شركت آبÙا ندارد.
|
|
آیا در رابطه با بررسي عوامل مؤثر بر رضايت مشتركين ازعملكردامور مشتركين شركت آبÙا Ùارس سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|