محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09337343220

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روز رسانی: مهر ماه 1396


برای جستجو بین محصولات کلمات کلیدی پروژه مورد نظر خود را در قسمت جستجو بین موضوعات موجود در سمت چپ سایت نوشته و جستجو فرمایید.


جهت کسب درآمد از طریق تحقیق سرا این لینک را مشاهده فرمایید.

 



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی عوامل موثر بر انگيزش کارکنان بخش خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروی برق شيراز و تاٌثير آن بر درآمد شرکت


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 11)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۲,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 160 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: مربوط به رشته مديريت مالی
کد محصول : pn367

فهرست

فصل اول:  کليات .. 12-1
 1-1- مقدمه . 1
 1-2- مسأله پژوهش 2
 1-3- اهميت پژوهش  6
 1-4- اهداف پژوهش.. 8
 1-5- فرضيه های پژوهش. 8
 1-6- روش جمع آوری اطلاعات . 10
 1-7- جامعه و نمونه آماری 10
 1-8- محدوديتهای پژوهش.. 10
 1-9- تعريف واژه های کليدی پژوهش .. 11
 1-10- ساختار پژوهش. 11
  
فصل دوم:  بررسی سابقه و ادبيات موضوع پژوهش.. .  80-13
 2-1- مقدمه . 13
 2-2- آشنايی با شرکت توزيع نيروی برق شيراز  16
 2-2-1- مروری بر تاريخچه شرکت توزيع نيروی برق شيراز  16
 2-2-2- اهداف شرکت  16
 2-2-3- ساختار نيروی انسانی شرکت  17
 2-2-4- نوع فعاليت .. 21
          2-2-4- 1- ماموريت و تعهدات بخش توزيع در صنعت برق    22
           2-2-4-2- جايگاه و ويژگيهای بخش توزيع نيروی برق      23
 2-3- پيدايش و تکامل انگيزش. 26
 2-3-1- شناخت انگيزش 28
 2-3-2- تعريف انگيزش . 29
 2-3-3- تعريف انگيزه . .. 31
 2-3-4- انگيزاننده ها. 33
 2-3-5- تحولات تاريخی انگيزش .. 37
 2-3- 5-1-  مدل سنتی   37
 2-3- 5-2- مدل روابط انسانی  38
 2-3- 5-3- مدل منابع انسانی  39
 2-4- نظريه های انگيزش . 41
 2-4-1- نظريه های محتوايی.. . 41
      2-4-1-1- نظريه سلسله مراتب نيازهای مازلو..   41
      2-4-1-2- نظريه X , Y .. 45
     2-4-1-3- نظريه بهداشت انگيزش  47
              2-4-1-3-1-  عوامل بهداشت .. 48
     2-4-1-3-2- محرک ها .. 48
      2-4-1-4- نظريه هستی يا وجود, داشتن ارتباط و رشد (آی- آر-جی) 49
    2-4-1- 5- نظريه های سه گانه ملک کللند ..  51
 2-4-1- 6- نظريه ويژگيهای شغل .. 52
         2-4-2- نظريه های فرآيندی .. 52
    2-4-2- 1- نظريه برابری . 53
    2-4-2-1-1- عواقب نابرابری  54
    2-4-2-2- نظريه انتظار. 55
    2-4-2-3- نظريه تعيين هدف.  56
 2- 5- کاربرد نظريه انگيزش در سازمانها . 57
 2- 5-1- انگيزش:  تنبيه و تشويق  58
 2- 5-2- انگيزه های پولی  59
 2- 5-3- ويژگيهای مادی و پول . 60
 2- 5-4- هدف گذاری 62
 2- 5- 5- اشتراک مساعی. 63
 2- 5-6- اصلاح رفتار  64
 2- 5-7- رابطه پاداش با عملکرد  64
           2- 5-8- تبيين توان نظريات انگيزشی  67
           2- 5-9- جمع بندی نظريه های انگيزش .. 68
 2-6- پژوهشهای انجام شده.. 69
          2-6-1- پژوهشهای داخلی 69
          2-6-2- پژوهشهای خارجی. 72
 2-7- خلاصه فصل . 78
  
فصل سوم:  روش پژوهش و جمع آوری اطلاعات  . 92-81
 3-1- مقدمه.. 81
 3-2- روش پژوهش. 81
 3-3- قلمرو پژوهش .. 83
 3-4- تعريف متغيرها.. 83
 3-5- طراحی پرسشنامه و تعيين پايايی و اعتبار آن 84
        3- 5-1- پايايی و اعتبار بُعـد نگرش نسبت به تقسيم پاداش های مـــــادی بين
      کارکنان بخش خدمات مشترکين  
84
        3- 5-2- پايايی و اعتبار بُعـد توجه به مسائل سازمانی کارکنان بخش خدمات مشترکين 85
        3- 5-3- پايايی و اعتبار بُعـد استفاده از نيروهای انسانی مناسب و آموزش ديده در بخش خدمات مشترکين . 86
        3- 5-4- پايايی و اعتبــــــار بُعـد تأثير پرداخت پاداش ويژه (حق الکشف) به کارکنان بخش خدمات مشترکين .. 87
        3- 5- 5- پايايی و اعتبـــــــار بُعـد تأثير بهره مندی کارکنان بخش خدمـات مشترکين از پادا ش ها و مزايا   
88
 3-6- جامعه آماری, حجم نمونه و روش نمونه گيری. 88
 3-7- روش تجزيه و تحليل داده ها.. 89
 3-8- سؤالات و فرضيه های پژوهش. 90
 3-9- خلاصه فصل . 92
  
فصل چهارم:  تجزيه و تحليل اطلاعات  . 120-93
 4-1- مقدمه . 93
 4-2- بررسی خصوصيات فردی پاسخگويان .. 94
 4-3- بررسی نگرش پاسخگويان نسبت به عوامل انگيزش کارکنان.. 96
  4-3-1- بررسی نگـرش پاسخگـويان نسبت بـه گويـه های متغيــــر تقسيـم  پاداش های مادی بين کارکنان بخش خدمات مشترکين. 
96
  4-3-2-  بررسی نگرش پاسخگويان نسبت به گويه های متغير توجه به مسائل سازمانی کارکنان بخش خدمات مشترکين  
98
  4-3-3- بررسی نگـرش پاسخگويان نسبت به گويـه های متغير استفــــاده از نيروهای انسانی مناسب و آموزش ديده در بخش خدمات مشترکين 
100
  4-3-4- بررسی نگرش پاسخگـويان نسبت به گويه های متغير پرداخت پاداش ويژه (حق الکشف) به کارکنان بخش خدمات مشترکين .. 
102
  4-3-5- بررسی نگـرش پاسخگويان نسبت به گويـه های متغيــــر بهره مندی کارکنان بخش خدمات مشترکين از پاداش ها و مزايا . 
104
 4-4- آمار استنباطی 105
  4-4-1- نتايج آزمون کای دو در خصوص سؤالات مربوط به فرضيه های اول تا پنجم پژوهش 
105
  4-4-2- مقايسه ميزان اهميت ابعاد مختلف عوامل انگيزشی از نظر پاسخگويان (فرضيه ششم پژوهش).. 
111
  4-4-3- آزمون آماری فرضيه های پژوهش با استفاده از آزمونT. 114
   4- 4- 3- 1- آزمون T برای فرضيه شماره هفت.. 115
   4- 4- 3- 2- آزمون T برای فرضيه شماره هشت.. 116
   4- 4- 3- 3-  آزمون T برای فرضيه شماره نه 117
   4- 4- 3- 4- آزمون T برای فرضيه شماره ده. 118
   4- 4- 3- 5- آزمون T برای فرضيه شماره يازده.. 119
 4-5- خلاصه فصل 120
  
فصل پنجم:  خلاصه, نتيجه گيری و پيشنهادها. 130-121
 5-1-  مقدمه. 121
 5-2- نتيجه گيری 121
 5-4- پيشنهادها. 126
 5-5- محدوديتهای پژوهش.. 128
 5-6- پيشنهادهايی برای پژوهشهای آتی.. 128
 5-7- خلاصه فصل 129
 منابع و مأخذ
الف- منابع فارسی
ب- منابع انگليسی
پرسشنامه
 
فهرست جداول:
2-1- جدول شماره 2-1- الگوهای کلی نگرشهای مديريت نسبت به انگيزش 40
2-2- الگوی کلی تئوری y , x  46
2-3- توزيع مقررات مربوط به تخصيص پاداشها.. 66
2-4- توان تبيين نظريات انگيزشی  67
1-3- ضرايب همبستگی پيرسون حاصل از آزمون سازگاری درونی بُعـد تقسيم پاداش های مادی  
85
2-3- ضرايب همبستگی پيرسون حاصل از آزمون سازگاری درونی بُعـد توجه به مسائل سازمانی کارکنان .. 
86
3-3- نتايج حاصل از آزمون سازگاری درونی بُعـد استفاده از نيــروهای انســانی مناسب و آموزش ديده .. 
87
4-3- ضرايب همبستگی پيرسون حاصل از آزمون سازگاری درونی بُعـد پرداخت پاداش ويژه کارکنان بخش خدمات مشترکين .. 
87
5-3- ضـرايب همبستـگی پيـرسون حاصـل از آزمـــون ســازگاری درونی بُعـد بهره مندی از پاداش ها و مزايا 
88
4-1- اطلاعات عمومی پرسشنامه .. 95
4-2- نگرش پاسخگويان نسبت به گويه های متغير تقسيم پاداشهای مادی بين کارکنان بخش خدمات مشترکين 
97
4-3- توزيـع فراوانی پاسخگويـان بر حسـب ميانگيـن نمـرة آنها از متغير تقسيم پاداش های مادی بين کارکنان بخش خدمات مشترکين . 
98
4-4- نگرش پاسخگويان نسبت به گويه های متغيـر توجه به مسائل ســــازمانی کارکنان بخش خدمات مشترکين 
99
4-5- توزيع فراوانی پاسخگويان بر حسب نمره آنها, متغير توجه به مسائل سازمانی کارکنان بخش خدمات مشترکين . 
100
4-6- بررسی نگرش پاسخگويان نسبت به گويه های متغير استفاده از نيروهای انسانی مناسب و آموزش ديده در بخش خدمات مشترکين . 
101
4-7- توزيع فراوانی پاسخگويان بر حسب نمــره آنها از متغير استفاده از نيـروهای انسانی مناسب و آموزش ديده  
102
4-8- نگـرش پاسخگــويان نسبت به گويـه های متغيـر پــرداخت پـاداش ويـژه (حق الکشف) به کارکنان بخش خدمات مشترکين .. 
103
4-9- توزيع فراوانی پاسخگويان بر حسب نمره آنها از متغير پرداخت پاداش های ويژه به کارکنان بخش خدمات مشترکين .. 
103
4-10- نگرش پاسخگويان نسبت به گويه های متغير بهره مندی کارکنان خدمات 
4-11- توزيع فراوانی پاسخگويان بر حسب نمره آنها از متغير بهره مندی کارکنان از پاداش ها و مزايا . 
105
4-12- نتايج آزمون دو جمله ای درخصوص پاسخهای «بلی» يا «خير» مربوط به فرضيه  اول پژوهش . 
106
4-13- نتايج آزمون دو جمله ای درخصوص پاسخهای «بلی» يا «خير» مربوط به فرضيه  دوم پژوهش . 
107
4-14- نتايج آزمون دو جمله ای درخصوص پاسخهای «بلی» يا «خير» مربوط به فرضيه  سوم پژوهش 
108
4-15- نتايج آزمون دو جمله ای درخصوص پاسخهای «بلی» يا «خير» مربوط به فرضيه  چهارم پژوهش .. 
109
4-16- نتايج آزمون دو جمله ای درخصوص پاسخهای «بلی» يا «خير» مربوط به فرضيه پنجم پژوهش . 
110
4-17- مقايسه ابعاد مختلف عوامل انگيزشی با يکديگر و تعيين اهميت آنها.. 113
4-18- نتيجه آزمون فرضيه شماره هفت  115
4-19- نتيجه آزمون فرضيه شماره هشت .. 116
4-20- نتيجه آزمون فرضيه شماره نه .. 117
4-21- نتيجه آزمون فرضيه شماره ده .. 118
4-22- نتيجه آزمون فرضيه شماره يازده . 119


چکيده:
در جامعه امروز, منابع انسانی جزو سرمايه های اصلی يک سازمان به شمار می آيند به گونه ای که حفظ و نگهداری از اين منابع, قطعاً يکی از ابزارهای مؤثری است که يک سازمان می تواند در جهت بهبود امور خود از آن استفاده و بهره بگيرد.  تحقيقات نشان می دهد که «وضعيت شغلی» يکی از موارد مهمی است که سبب پايداری و ايجاد انگيزش در بين کارکنان همه سازمانها از جمله صنعت برق می شود.  در خصوص انگيزش پژوهشها و تحقيقهای بسياری از سوی دانشمندان انجام شده است که در آنها فنون انگيزشی هم از جنبه نظری و هم از نظر تجربی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.  برای کاربرد نظريه های انگيزش روشها و برنامه های زيادی وجود دارد که در پايان نامه پيرامون آنها بحث خواهد شد.  اين پژوهش به منظور شناخت و بررسی عوامل مؤثر بر انگيزش کارکنان بخش خدمات مشترکين در شرکت توزيع نيروی برق شيراز و تأثير آن بر درآمد شرکت انجام شده است.  چون آگاهی از نيازها و انتظارات کارکنان و اعمال شيوه های مناسب انگيزش احتمالاً تأثير قابل توجهی بر درآمد شرکت خواهد داشت.
به منظور آزمون کيفيت عوامل انگيزش يازده فرضيه به شرح زير طراحی و آزمون شده است:
1) تقسيم پاداشهای مادی بين کارکنان شرکت توزيع نيروی برق شيراز بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد.
2) توجه به مسائل سازمانی کارکنان بخش خدمات مشترکين بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد.
3) استفاده از نيروهای انسانی مناسب و آموزش ديده در بخش خدمات مشترکين بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد.
4) پرداخت پاداش ويژه (حق الکشف) به کارکنان بخش خدمات مشترکين بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد.
5) بهره مندی واقعی کارکنان بخش خدمات مشترکين از پاداش ها و مزايا بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد.
6) آيا ابعاد مختلف ايجاد انگيزه کارکنان تفاوتی با هم دارند؟
7) تقسيم پاداش های مادی بين کارکنان بخش خدمات مشترکين تا چه حد بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد؟
8) توجه به مسائل سازمانی کارکنان تا چه حد بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد؟
9) استفاده از نيروهای مناسب و آموزش ديده تا چه حد بر افزايش درآمد شرکت تأثير دارد؟
   10)  پرداخت پاداش های ويژه (حق الکشف) تا چه حد بر افزايش درآمد شرکت تأثير می گذارد؟
   11)  بهره مندی کارکنــان بخش خدمات مشتـــرکين از پاداش ها و مزايا تا چه حد باعث افزايش درآمد شرکت می شود؟
برای آزمودن فرضيه ها يک پرسشنامه طراحی و بين کارکنان بخش خدمات مشترکين (جامعه آماری پژوهش) توزيع شد.  برای تجزيه و تحليل اطلاعات و بررسی فرضيه ها از روش آماری فراوانی, ميانگين و آزمون T استفاده شده است.  بر اساس نتايج حاصله از يازده فرضيه, تأثير عوامل مؤثر انگيزشی بر کارکنان و تأثير آن بر درآمد شرکت توزيع نيروی برق شيراز  تأييد شده است.  از آنجا که بکارگيری عوامل انگيزشی به منزله عامل تأثيرگذار بر درآمد شرکت است, می توان استنتاج کرد که اعمال روش های انگيزشی, گامی است مهم در جهت اعتلای يکی از اهداف شرکت که همانا وصول مطالبات است و بايد اين کار با قوت هر چه بيشتر اجراء و ادامه يابد.

آیا در رابطه با بررسی عوامل موثر بر انگيزش کارکنان بخش خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروی برق شيراز و تاٌثير آن بر درآمد شرکت سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی عوامل موثر بر انگيزش کارکنان بخش خدمات مشترکين شرکت توزيع نيروی برق شيراز و تاٌثير آن بر درآمد شرکت:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"