محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه مدیریت اجرائی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی و تعيين ميزان تحقق اهداف تبديل مديريت نوسازی طرحهای توسعه برق به شرکت نوسازی کاران خوزستان . با مقايسه عملکرد چهار ساله قبل و بعد از تا


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 12)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 148 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn485

موضوع : بررسی و تعيين ميزان تحقق اهداف تبديل مديريت نوسازی طرحهای توسعه برق به شرکت نوسازی کاران خوزستان . با مقايسه عملکرد چهار ساله قبل و بعد از تاسيس شرکت

فهرست  مطالب

فصل اول کليات تحقيق 1
-1-1 مقدمه 2
-1-2 عنوان تحقيق 2
-1-3 تعريف موضوع 2
-1-4 اهميت و ضرورت تحقيق 3
-1-5 اهداف تحقيق 4
-1-6 کاربرد نتايج تحقيق 5
-1-7 فرضيه های تحقيق 5
-1-7-1 فرضيه های اصلی 5
-1-7-2 فرضيه های فرعی 5
-1-8 قلمرو تحقيق 6
-1-8-1 قلمرو موضوعی 6
-1-8-2 قلمرو زمانی 6
-1-8-3 قلمرو مکانی 6
-1-9 تعريف واژه و اصطلاحات 6
-1-9-1 تعريف عملياتی متغيرها 6
-1-9-2 تعريف مفهومی واژه ها 7
-1-10 خلاصه ای از فصول آينده تحقيق 8

فصل دوم – ادبيات نظری Ùˆ پيشينه تحقيق
-2-1 بخش اول - مباني نظري برون سپاري 10
-2-1-1 مطالعات آدام اسميت 10
-1-1-1-2 قوانين طبيعي 10
-1-1-2-2 تقسيم آار 10
-1-1-3-2 پروسه تمرکز سرمايه 1113
-2-1-2 مطالعه آينز ( 1929)
2-1-2-1 تئوري آينز و آشورهاي در حال توسعه 13
2-1-2-2 نتيجه مطالعات آينز 14
-2-1-3 تعاريف خصوصي سازي 15
-2-1-4 اهداف خصوصي سازي 16
-1-4-1-2 کاهش اندازه ( حوزه فعاليت ) بخش دولتي 16
-1-4-2-2 انتقال مالكيت و آنترل اقتصادي 17
-1-4-3-2 افزايش آارآيي 17
-1-4-4 تعديل مقررات 18
-2-1-4-5-2 افزايش رقابت 19
-1-4-6-2 ايجاد دلبستگي و علاقه در شاغلين شرآتها 19
-1-4-7-2 گسترش بازار سرمايه 20
-1-4-8-2 تامين منافع مصرف آنندگان 20
-2-1-5 فرآيند خصوصي سازي در صنعت برق ايران 21
-1-5-1 -2 تبصره 35 قانون بودجه در سال 1378 22
-1-5-2-2 دستورالعمل ساماندهي و واگذاري 23
-1-5-3-2 اقدامات انجام شده در وزارت نيرو 23
-1-5-4-2 اقدامات لازم بعدي در وزارت نيرو 24
-2-2 مباني نظري انگيزش و بهره وري آارآنان 26
-2-2-1 مقدمه 26
-2-2-2 عوامل آليدي در بهره وري آارآنان 27
-2-2-3 بهره وري و انگيزش 28
-2-2-4 آار و بهره وري 28
-2-2-5 فرهنگ کار و بهره وري 29
-2-2-6 تاثير نابهنگامي در بهره وري 29
-2-2-7 نابهنگامي 30
-2-2-8 عوامل بوجود آورنده نابهنگامي حرفه اي 30
-2-2-9 انفجار اطلاعات و تغير و تحولات علمي 32
-2-2-10 محيط آاري و فضاي سازماني 33
-2-2-11نقش ساختار سازماني و نقش آن درنابهنگامي 34
-2-2-12 نقش نظريه هاي انگيزش در آاهش نابهنگامي 35
-2-2-13تاثير آموزشهاي رسمي و غير رسمي در ارتقاي بهره وري در صنعت برق 36
-2-3 مباني نظري ساختار سازماني 37
-2-3-1 ساختار و استراتژي 37
-2-3-2 ساختار 38
-2-3-3 اندازه سازمان 39
-2-3-4 تكنولوژي 39
-2-3-5 نامطمئن بودن محيط 39
-3-5-1-2 دايره سازماني و پست مقام اداري 40
-3-5-2-2 سپر بلا و مرز گستري 40
-3-5-3-2 تفكيك دواير و انسجام واحدها 41
-3-5-4-2 ساختار سازماني و رفتار آارآنان 42
-2-4 مباني نظري بازار رقابتي 43
-2-4-1نيازهاي مشتريان : از آشف نياز تا نيازهاي پنهان و آشكار 43
-2-4-2 وجهه 45
-2-4-3 از نيازها تا ادراآات و از ادراآات تا انتظارات 45
-2-4-4 ارزش خدمات 46
-2-4-5 هزينه ها 47
-2-4-6 آاهش قيمت 48
-2-5 پيشينه تحقيق خصوصی سازی 48
-2-6 پيشينه تحقيق انگيزش بهره وری 50

فصل سوم روش تحقيق
-3-1 مقدمه 53
-3-2 مدل تحليلی 54
-3-3 نوع تحقيق 54
-3-4 روش جمع آوری اطلاعات 55
3-4-1 استفاده از مدارک و مستندات کتابخانه ای 55
-4-1-13بررسی ميزان تحقق هدف تعديل نيروی انسانی 55
-4-1-23بررسی ميزان تحقق هدف جذب و نگهداری نيروهای متخصص 56
-4-1-33بررسی ميزان تحقق هدف کاهش مدت انجام کار 57
-4-1-43 بررسی ميزان تحقق هدف کاهش هزينه ها 58
-3-4-2 پرسشنامه 60
-4-2-1-3 مراحل تهيه پرسشنامه 61
-4-2-2-3پيش آزمون پرسشنامه ( روايی پرسشنامه)62
-4-2-3-3 اعتبار پرسشنامه ( پايايی پرسشنامه ) 63
-4-2-4-3 تفسير اندازه ضرايب آلفای کرونباخ 63
-3-5 مقياس اندازه گيری متغيرها 64
-3-6 طيف اندازه گيری متغيرها 64
-3-7 روش آماری 65
-3-7-1 آزمون تحليل واريانس 65
-3-7-2 آزمون مقايسه زوجها ( آزمون t)66
-3-7-3 آزمون کای – مربع 67

فصل چهارم تجزيه وتحليل يافته ها
-4-1 مقدمه 69
-4-2 تجزيه و تحليل يافته های اهداف کمی 70
-4-2-1 تجزيه و تحليل آمار نيروی انسانی 70
-2-1-1-4آناليز آمار نيروی انسانی مديريت نوسازی طرحهای توسعه برق 70
-1-1-1 -4-2 آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1376  70
-1-1-2-4-2آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1377  71
-1-1-3-4-2آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1378  76
-1-1-4-4-2آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1379  79
-1-1-5-4-2آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1380 83
-1-1-6-4-2آمار پرسنلی مديريت نوسازی در 81/4/ 31 پايان 86
-2-1-2-4آناليز آمار نيروی انسانی شرکت نوسازی کاران خوزستان 88
-1-2-1-4-2آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در سال 1381 88
-1-2-2-4-2 آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در سال 1382 91
-1-2-3-4-2آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در سال 1383
-1-2-4-4-2آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در سال 1384 98
-4-2-2 تجزيه و تحليل زمان اجرای پروژه ها 100
-2-2-1-4مدت زمان اجرای پروژه های موقت توسط مديريت نوسازی 100
-2-2-2-4مدت زمان اجرای پروژه های موقت توسط شرکت نوسازی کاران خوزستان 101
-4-2-3 تجزيه و تحليل هزينه ها و درآمدها 101
-2-3-1-4تجزيه و تحليل هزينه ها و درآمد مديريت نوسازی 101
-3-1-1-4-2 تجزيه و تحليل هزينه های مديريت نوسازی 102
-3-1-2-4-2 تجزيه و تحليل درآمدهای مديريت نوسازی 103
-3-1-3-4-2بررسی سود / زيان مجموعه مديريت نوسازی از ديدگاه برق منطقه ای 104
-2-3-2-4تجزيه و تحليل هزينه ها و درآمدهای شرکت نوسازی کاران خوزستان 105
-3-2-1-4-2تجزيه و تحليل هزينه های شرکت نوسازی کاران خوزستان از ديدگاه برق منطقه ای خوزستان 105
-3-2-2-4-2تجزيه و تحليل درآمد های شرکت نوسازی کاران خوزستان از ديدگاه برق منطقه ای خوزستان 108
-3-2-3-4-2بررسي سود / زيان شرآت نوسازي آاران خوزستان ازديدگاه برق منطقه اي 109
-4-3 تجزيه و تحليل اهداف کيفی 110
-4-3-1 توصيف داده های طبقه بندی شده 110
-3-1-1-4 توصيف وضعيت بعد از تبديل مديريت نوسازی به شرکت نوسازی کاران خوزستان از نظر کارکنان شرکت نوسازی 110
-3-1-2-4 توصيف وضعيت بعد از تبديل مديريت نوسازی به شرکت نوسازی کاران خوزستان از نظر مجريان و کارفرمايان 112
-3-1-3-4آمار توصيفی پست سازمانی و سابقه خدمت کارکنان شرکت نوسازی کاران خوزستان 113
-4-3-2 - 1 بررسی فرضيه اصلی 1 و فرضيه های فرعی 1-1و2-1بر اساس داده های آماری 114
-3-2-1-4 فرضيه اصلی 1 : از نظر کارکنان تبديل به شرکت نوسازی کاران باعث بهبود کار شده است 114
-3-2-2-4بررسی مولفه های انگيزش و بهره وری شرکت نوسازی کاران خوزستان 116
-2-2-1-4-3 1 : - فرضيه فرعي1-1 تبديل به شرآت نوسازي آاران باعث بهبود انگيزش شده است 116
-2-2-2-4-3 : - فرضيه فرعي 1-2تبديل به شرآت نوسازي آاران باعث ارتقاء بهره وری گرديده است 119
-4-3-3 بررسي فرضيه اصلي 2 فرضيه هاي 2-2 Ùˆ1-2  بر اساس داده هاي آماری چند نكته در پرسشنامه مجريان 121
-3-3-1-4فرضيه اصلی 2 : از نظر عوامل کارفرما تبديل به شرکت نوسازی کاران با عث بهبود کار شده است 121
-3-3-2-4-1- : - فرضيه فرعی1-2 تبديل به شرکت نوسازی کاران باعث ارتقاء سطح کيفی پروژه شده است 123
-3-3-3-42- : فرضيه فرعی2-2 تبديل به شرکت نوسازی کاران موجب ايجاد فضای رقابتی شده است 125

فصل پنجم نتيجه گيری وپيشنهادات
-5-1 مقدمه 130
-5-2 نتيجه گيری 130
-5-2-1 بررسی ميزان تحقق اهداف کمی 130
-5-2-1-1ميزان دستيابی به هدف تعديل نيروی انسانی 130
-2-1-1-1 -5 آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1381 131
-2-1-1-2 -5 آمار پرسنلی در پايان سال 1384  131
-2-1-1-3-5 نتيجه گيری تعديل نيروی انسانی 132
-5-2-1-2ميزان دستيابی به هدف جذب و نگهداری نيروهای متخصص 133
-2-1-2-1-5 آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در شروع فعاليت 133
-2-1-2-2-5آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1384 134
-2-1-2-3-5 نتيجه گيری جذب و نگهداری نيروهای متخصص 135
-5-2-1-3 ميزان دستيابی به هدف کاهش زمان اجرای پروژه ها 136
5-2-1-3-1 مقايسه پروژه ها از نظر زمان اجرای 137
-5 پروژه
-2-1-3-2-5 نتيجه گيری مقايسه زمان اجرای پروژه ها 138
-5-2-1-4 ميزان دستيابی به هدف کاهش هزينه ها 138
-2-1-4-1-5 مقايسه هزينه ها و درآمدهای مديريت نوسازی و شرکت نوسازی کاران خوزستان از ديدگاه برق منطقه ای 139
-2-1-4-2-5نتيجه گيری ميزان دستيابی به هدف کاهش هزينه ها 139
-5-2-2 بررسی ميزان تحقق اهداف کيفی 139
-5-2-2-1 1 : - فرضيه فرعی 1-1تبديل مديريت نوسازي به شرآت نوسازي آاران خوزستان باعث بهبود و ارتقاء انگيزش آارآنان شده است 139
-5-2-2-2 2 : - فرضيه فرعی 2-1تبديل مديريت نوسازي به شرآت نوسازي آاران خوزستان باعث ارتقاء بهره وري گرديده است 140
-5-2-2-3 1- فرضيه فرعی 1-2تبديل مديريت نوسازي به شرآت نوسازي آاران خوزستان باعث ارتقاء سطح آيفي پروژه شده است 140
-5-2-2-4 2-  فرضيه فرعی 2-2تبديل مديريت نوسازي به شرآت نوسازي آاران خوزستان موجب زمينه رشد Ùˆ ايجاد فضاي رقابتي شده است 140
-5-3 محدوديتهای تحقيق 141
-5-4 پيشنهادات 141
-5-4-1 پيشنهادات عام 141
-5-4-2 پيشنهادات خاص 142
-5-4-3 پيشنهادات برای محققين آتی 143
منابع و مآخذ 144


فهرست جداول
جدول شماره (2-1 ) شرکتهای مادر تخصصی وزارت نيرو 26
جدول شماره (4-1 ) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در سال 1376 70
جدول شماره ( 4-2) آمار پرسنلی مديريت نوسازی منتهی به دوره ششماهه اول سال 1377 72
جدول شماره (4-3) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان سال 1377  73
جدول شماره (  4-4) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در نيمه اول سال 1378 76
جدول شماره (4-5) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان سال 1378  77
جدول شماره (4-6) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان نيمه اول 1379 79
جدول شماره (4-7) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان سال 1379 81
جدول شماره (4-8) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان نيمه اول سال 1380  83
جدول شماره (4-9) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان سال 1380 84
جدول شماره (4-10 ) آمار پرسنلی مديريت نوسازی قبل از تبديل 86
جدول شماره (4-11) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان تا نيمه اول سال 1381 88
جدول شماره (4-12) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1381 89
جدول شماره (4-13) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در نيمه اول سال 1382 91
جدول شماره (4-14) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1382 92
جدول شماره (4-15) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان نيمه اول سال 1383 94
جدول شماره (4-16) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1383 96
جدول شماره (4-17) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1384 98
جدول شماره (4-18 ) پروژه های انجام شده توسط مديريت نوسازی 100
جدول شماره (4-19) پروژه های انجام شده توسط شرکت نوسازی کاران خوزستان 101
جدول شماره (4-20) هزينه های مديريت نوسازی از سال 77 لغايت 81  102
جدول شماره ( 4-21) درآمد برق منطقه ای حاصل از عملکرد مديريت نوسازی 103
جدول شماره (4-22) قراردادهای منعقده برق منطقه ای با شرکت نوسازی کاران خوزستان در بخش پروژه های اضطراری 106
جدول شماره (4-23) هزينه های شرکت نوسازی کاران خوزستان از سال 81 لغايت 84 108
جدول شماره (4-24) آمار توصيفی وضعيت بعد از تاسيس از نظرکارکنان 110
جدول شماره (4-25) آمار توصيفی وضعيت بعد از تاسيس از نظرمجريان 112
جدول شماره (4-26 ) آمار توصيفی پست سازمانی کارکنان 113
جدول شماره (4-27 ) آمار توصيفی سابقه خدمت کارکنان 113
جدول شماره (4-28 ) آمار آزمون فرضيه بهبود کارکنان 115
جدول شماره (4-29 ) آمار آزمون فرضيه بهبود انگيزش 117
جدول شماره (4-30 ) سوالات تشکيل دهنده فرضيه انگيزش 118
جدول شماره (4-31 ) آماره آزمون فرضيه ارتقاء بهره وری 119
جدول شماره (4-32 ) سوالات تشکيل دهنده فرضيه بهره وری 120
جدول شماره (4-33 ) آماره آزمون فرضيه بهبود کار مجريان 122
جدول شماره (4-34) آماره آزمون فرضيه ارتقاء سطح کيفی پروژه 124
جدول شماره (4-35) سوالات تشکيل دهنده فرضيه سطح کيفی پروژه 125
جدول شماره (4-36 ) آماره آزمون فرضيه ايجاد فضای رقابتی 126
جدول شماره (4-37 ) سوالات تشکيل دهنده فرضيه فضای رقابتی 127
جدول شماره (4-38 ) چکيده محاسبات آماری 127
جدول شماره (4-39) رتبه بندی سوالات تشکيل دهنده اهداف کيفی 128
جدول شماره (5-1) آمار پرسنلی مديريت نوسازی در پايان دوره فعاليت سازمانی 131
جدول شماره (132 5-2 ) آمار پرسنلی در پايان سال 1384
جدول شماره (5-3) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در بدو تاسيس 133
جدول شماره (5-4) آمار پرسنلی شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1384 134
جدول شماره (5-5) وضعيت پرسنلی منتقل شده به شرکت نوسازی کاران خوزستان در پايان سال 1384 135
جدول شماره (5-6) مقايسه زمان اجرای پروژ های مديريت نوسازی و شرکت نوسازی کاران خوزستان 137

فهرست اشکال و نمودارها
شكل شماره (2-1 ) لايه های فرهنگ 29
شكل شماره (2-2 ) نيازهای پنهان و آشکار 44
شكل شماره(2-3 ) تاثير فيلترها بر احساس مشتری 44
شکل شماره (2-4 ) نيازها ، ادراکات ،انتظارات 46
نمودار1-2 (سه روش افزايش ارزش از طريق منافع) 47
نمودار2-2عناصر استراتژی فرانگری 48
شكل شماره (3-1) روند تبديل مديريت نوسازي به شرآت نوسازي آاران خوزستان 53
شكل شماره (3-2 ) مدل تحليل ميزان دستيابي به اهداف 54
شكل شماره (3-3) مدل تحليل ميزان دستيابي به هدف تعديل نيروي انساني 55
شكل شماره (3-4) مدل تحليل ميزان دستيابي به هدف جذب و نگهداري نيروهاي متخصص 56
شكل شماره (3-5) مدل تحليل ميزان دستيابي به هدف کاهش زمان انجام کار 57
شكل شماره (3-6) فلوچارت تعيين ( سود / زيان ) مديريت نوسازي طرحهاي توسعه برق 58
شكل شماره (3-7) فلوچارت تعيين ( سود / زيان ) شرآت نوسازي آاران خوزستان 59
شكل شماره (3-8) مدل تحليل ميزان دستيابي به هدف کاهش هزينه 59
نمودار شماره ( 4-10 ) مقايسه ترآيب و درصد نيروهاي مديريت نوسازي بر حسب مدرك تحصيلي سالهاي 76 تا 79 82
نمودار شماره ( 4-11 ) ترکيب و درصد نيروهاي پرسنلي در پايان نيمه اول سال 1380 82
نمودار شماره ( 4-12 ) ترآيب Ùˆ درصد نيروهاي پرسنلي در پايان سال 1380نمودار شماره ( 4-13 ) مقايسه ترآيب Ùˆ درصد نيروهاي مديريت نوسازي بر حسب مدرك تحصيلي سالهاي 76 تا 80  85
نمودار شماره ( 4-14 ) ترآيب و درصد نيروهاي بر حسب مدرك تحصيلي مديريت نوسازي در پايان دوره مديريت نوسازي 87
نمودار شماره ( 4-15 ) مقايسه ترآيب و درصد نيروهاي مديريت نوسازي بر حسب مدرك تحصيلي سالهاي 76 تا 81 87
نمودار شماره ( 4-16 ) ترآيب Ùˆ درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در پايان نيمه اول سال 81  89
شكل شماره (3-9 ) مقياس اندازه گيری 61
نمودار شماره ( 4-1 ) ترکيب و درصد پرسنل مديريت نوسازي بر حسب مدرک تحصيلی در پايان سال 1376 71
نمودار شماره( 4-2 ) ترآيب Ùˆ درصد پرسنل بر حسب مدرك تحصيلي نيمه اول سال 1377  72
نمودار شماره ( 4-3 ) ترآيب و درصد نيروهاي مديريت نوسازي بر حسب مدرك تحصيلي در پايان سال 1377 74
نمودار شماره ( 4-4 ) مقايسه نمودار ترآيب و درصد نيروها بر حسب مدرك تحصيلي سالهاي 76 و 77 75
نمودار شماره ( 4-5 ) ترآيب Ùˆ درصد نيروها بر حسب مدرك تحصيلي در نيمه اول سال 1378  76
نمودار شماره ( 4-6 ) ترآيب و درصد نيروها بر حسب مدرك تحصيلي درپايان سال 1378 78
نمودار شماره ( 4-7 ) مقايسه نمودار ترآيب Ùˆ درصد نيروهاي مديريت نوسازي بر حسب مدرك تحصيلي سالهاي 76 Ùˆ 77 Ùˆ 78  78
نمودار شماره ( 4-8 ) ترآيب و درصد نيروها بر حسب مدرك تحصيلي در نيمه اول سال 1379 80
نمودار شماره ( 4-9 ) ترآيب و درصد نيروها بر حسب مدرك تحصيلي در پايان سال 1379 81
نمودار شماره ( 4-17 ) ترآيب و درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در پايان سال 81 90
نمودار شماره ( 4-18 ) ترآيب و درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در پايان نيمه اول سال 82 92
نمودار شماره ( 4-19 ) ترآيب و درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در پايان سال 82 93
نمودار شماره ( 4-20 ) مقايسه ترآيب و درصد پرسنلي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي سالهاي 81 و 82 94
نمودار شماره ( 4-21 ) ترآيب و درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در نيمه اول سال 83 95
نمودار شماره ( 4-22 ) ترآيب Ùˆ درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در پايان سال 83  97
نمودار شماره ( 4-23 ) مقايسه ترآيب Ùˆ درصد پرسنلي شرآت نوسازي آارانخوزستان بين سالهاي 81 لغايت 83  97
نمودار شماره ( 4-24 ) ترآيب Ùˆ درصد نيروهاي شرآت نوسازي آاران خوزستان بر حسب مدرك تحصيلي در پايان سال 84  99
نمودار شماره ( 4-25) مقايسه ترآيب Ùˆ درصد پرسنلي شرآت نوسازي آاران خوزستان بين سالهاي 81 لغايت 84  99
نمودار شماره ( 4-26 ) هيستوگرام فراوانی وضعيت بعد از تاسيس شرکت نوسازی از نظر کارکنان شرکت نوسازی 111
نمودار شماره ( 4-27 ) هيستوگرام فراوانی وضعيت بعد از تاسيس شرکت نوسازی از نظر مجريان 112
نمودار شماره(4-28 ) سطح زير منحنی فرضيه بهبود کار کارکنان 116
نمودار شماره(4-29 ) سطح زير منحنی فرضيه بهبود انگيزش 117
نمودار شماره(4-30 ) سطح زير منحنی فرضيه ارتقاء بهره وری 120
نمودار شماره(4-31 ) سطح زير منحنی فرضيه بهبود کار مجری 122
نمودار شماره (4-32 ) سطح زير منحنی فرضيه ارتقاء سطح کيفی پروژه 124
نمودار شماره(4 -33 ) سطح زير منحنی فرضيه ايجاد فضای رقابتی 126
نمودار شماره ( 5-1 ) نمودار ترکيب Ùˆ درصد نيروها در پايان سال 1384   132 
نمودار شماره ( 5-2 ) نمودار ترکيب و درصد نيروهای شرکت نوسازی کاران خوزستان در آغاز فعاليت 133


چکيده:
سياست واگذاری فعاليتهای اقتصادی به بخش خصوصی ، در دو دهه اخير رواج بی سابقه ای يافته است و امروزه کم و بيش در تمامی کشورهای جهان به مرحله اجرا درآمد ه است.از اينرو کوچک سازی اندازه دولت و برون سپاری فعاليت های تصدی گيری دولت به بخش خصوصی در برنامه توسعه سوم و چهارم نيز آمده است. سازمان آب و برق خوزستان در سال 1381 در جهت تحقق
اهداف کلان وزارت نيرو و تامين برخی از اهداف ديگر اقدام به تبديل مديريت نوسا زی طرحهای توسعه به شرکت نوسازی کاران خوزستان نمود . در اين تحقيق سعی گرديد نخست اهداف تبديل شناسايی وسپس ميزان تحقق و دستيابی به اهداف در پايان سال 1384 تعيين گردد . با توجه به مستندات و انجام مصاحبه حضوری و پرسشنامه با مديريت ارشد سازمان و ساير مديران د ست اندکاراهداف تبديل مديريت نوسازی به شرکت نوسازی کاران خوزستان به دو دسته کلی اهداف کمی و اهداف کيفی شناسايی گرديد.
- اهداف کمی شامل : تعديل نيروی انسانی ، جذب و نگهداری نيروهای متخصص ، کاهش زمان اجرای پروژه وکاهش هزينه ها
- اهداف کيفی شامل : ارتقاء سطح کيفی پروژه ها ،افزايش بهره وری ، افزايش انگيزه نيروهای متخصص و ايجاد زمينه رشد بخش خصوصی و گسترش فضای رقابتی. با استفاده از مدارک و مستندات موجود در امور مالی و کارکنان، صورت جلسات کميته فنی ، گزارشات و آرشيوها مديريت نوسازی و شرکت نوسازی کاران خوزست ان ميزان دستيابی به هر کدام از اهداف کمی به شرح ذيل بدست آمد:
- تعديل نيروی انسانی حاصل از تبديل مديريت نوسازی به شرکت نوسازی کاران خوزستان به ميزان درصد 42.5% محقق گرديد .
- در زمينه جذب و نگهداری نيروهای متخصص با 16.39% حاکی از عدم موفقيت شرکت نوسا زی کاران خوزستان د رجذب و نگهداری نيروهای متخصص می باشد .
- در زمينه کاهش زمان اجرای پروژه ها بدليل تاثيرعوامل مداخله گر مدت زمان اجرای پروژه های موقت پس ازتاسيس شرکت نوسازی تغيير چندانی نداشته است .
 - با مقايسه هزينه ها Ùˆ درآمدهای شناسايی شده حاکی ازعدم موفقيت کاهش هزينه بوده بطوريکه هزينه ها پس ازتبدیل 1.859برابر رشد داشته است .
بمنظور تعيين ميزان تحقق اهداف کيفی دو فرضيه اصلی و به دنبال آن چهار فرضيه فرعی با محوريت موضوع های به ترتيب ، بهبود و ارتقاء انگيزش کارکنان ، ارتقاء بهره وری کارکنان شرک ت ، ارتقاء سطح کيفی پروژه ها و ﻧﻬايتاً رشد و ايجاد فضای رقابتی تدوين گرديد که سه فرضيه نخست رد و فرضيه چهارم با شدت بسيار کمی مورد تائيد قرار گرفت .
نتايج اين تحقيق حاکی از عدم موفقيت در دستيابی به اهداف تبديل مديريت نوسازی به شرکت نوسازی کاران خوزستان بو ده است که شايد بتوان دليل آن را در شتاب زدگی و عدم مطالعه کارشناسی و همچنين عدم توجه به فرهنگ سازمانی مديران و پرسنل و ... جستجوکرد . از اينرو محقق تعيين و مدون سازی ماموريت و اهداف مشخص از تاسيس شرکتهای وابسته ، بمنظور تعيين شاخص برای ارزيابی عملکرد و اصلاح سياستها در سالهای بعد بمنظور بهبود و رسيدن به اهداف شرکت را از ضروريات برون سپاری فعاليت های سازمانی می داند .

آیا در رابطه با بررسی Ùˆ تعيين ميزان تحقق اهداف تبديل مديريت نوسازی طرحهای توسعه برق به شرکت نوسازی کاران خوزستان . با مقايسه عملکرد چهار ساله قبل Ùˆ بعد از تا سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی Ùˆ تعيين ميزان تحقق اهداف تبديل مديريت نوسازی طرحهای توسعه برق به شرکت نوسازی کاران خوزستان . با مقايسه عملکرد چهار ساله قبل Ùˆ بعد از تا:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"