 |
 |
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
 |
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
 |
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
 |
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله ÙØ§Ø±Ø³ÛŒ
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
 |
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
 |
مهندسی آب , توسعه
|
 |
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
 |
مکانیک,Ù‡ÙˆØ§ÙØ¶Ø§,متالوژی,نانو
|
 |
Ù…ØÛŒØ· زیست,نیروگاه,انـرژی
|
 |
Ù†Ù€ÙØª , گـاز , پتروشیمی
|
 |
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
 |
کامپیوتر , شبکه
|
 |
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
 |
پروژه مالی رشته ØØ³Ø§Ø¨Ø¯Ø§Ø±ÛŒ
|
 |
پروژه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
 |
پروژه آماده برنامه نویسی
|
 |
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
 |
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
 |
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
 |
ØÙ€Ù€Ù‚ـــوق,Ùــقـه
|
 |
ØØ³Ø§Ø¨Ù€Ø¯Ø§Ø±ÛŒ,اقتـصـاد
|
 |
خودرو سازی
|
 |
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
 |
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
 |
رشته صنایع غذائی
|
 |
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
 |
زیست شناسی
|
 |
زبـان,ادبیــات
|
 |
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
 |
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
 |
عمران,معماری,شهرسازی
|
 |
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
 |
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۳۶,۴۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست مطالب
ÙØµÙ„ اول : کلیات
1-1 مقدمه 6
1-2 بیان مساله 7
1-3 اهمیت و ضرورت موضوع 8
1-4 اهدا٠تØÙ‚یق 9
1-5 سوالات تØÙ‚یق 10
1-5-1 سوالات اصلی 10
1-6-1 سوالات ÙØ±Ø¹ÛŒ 10
1-6 مدل نظری تØÙ‚یق 11
• تمرکز بر مشتریان کلیدی
• سازماندهی متناسب
• مدیریت دانش
• تکنولوژی
1-7 روش تØÙ‚یق 13
1-8 روش گرد آوری اطلاعات و داده ها 13
1-9 جامعه آماری، روش نمونه گیری ØŒØØ¬Ù… نمونه 13
1-10مشكلات Ùˆ تنگناهاي Ø§ØØªÙ…الي تØÙ‚يق 14
1-11 تعری٠عملیاتی واژگان اختصاصی تØÙ‚یق 14
ÙØµÙ„ دوم: پیشینه Ùˆ مبانی نظری تØÙ‚یق
2-1 مقدمه 16
2-2- Ù…Ùهوم، تاریخچه Ùˆ ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ مدیریت ارتباط با مشتری 19
2-2- 1- تعري٠مديريت ارتباط با مشتري 19
2-2- 2- تاریخچه CRM 22
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در Ù…ØÙŠØ· كسب Ùˆ كار امروز 26
2-2- 4- رابطه بين ارزش مورد انتظار مشتري با عملكرد مديريت ارتباط با مشتري: 30
2-2- 5- ÙØ±Ø¢ÙŠÙ†Ø¯ مديريت ارتباط با مشتري: 32
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان 32
2-2- 5-2-جذب مشتري : 33
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان: 34
2-3- انواع ÙÙ† آوری CRM 36
2-3- 1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي 37
2-3- 2- مديريت ارتباط با مشتري تØÙ„يلي 38
2-3- 2-1- پردازش تØÙ„يلي آنلاين (OLAP) 39
2-3- 2-2- داده كاوي 39
2-3- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي 40
2-3- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان: (EMA) 40
2-3- 3- 2- اتوماسيون نيروي ÙØ±ÙˆØ´ (SFA) 41
2-4- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری 42
2-4-1-مشتری 42
2-4- 2- ارتباط 45
2-4- 3- مدیریت 46
2-5- CRMÙˆ ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±Ú©Ø±Ø¯Ù† مشتری 46
2-5-1- قوانین ایجاد ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ در مشتریان 48
2-5- 2- رضایت مشتری 50
2-5- 3- رابطه بین ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ مشتری Ùˆ رضایت مشتری 53
2-6- اصول CRM 56
2-7- مزایای Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از CRM 57
2-7-1 مزایای Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از CRM برای سازمان 57
2-7-2 مزایای CRM برای مشتریان 58
2-7-3 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان 59
2-8- چارچوب گارتنر برای پیاده سازی CRM 59
2-9- مراØÙ„ اجرای CRM 61
2-10- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری 63
2-10-1- مزایای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری: 64
2-10-2 مزایای CRM برای شرکتهای بیمه 67
2-11- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه 70
2-11-1- ارائه دید ÙˆØ§ØØ¯ از مشتری 71
2-11-2- یکپارچه کردن کانالهای چندگانه ارائه خدمت Ùˆ ÙØ±ÙˆØ´ به مشتریان
2-11-3- بازاریابی هدÙمند برای ایجاد ÙˆÙØ§Ø¯Ø§Ø±ÛŒ Ùˆ گسترش مشتریان 75
2-11-4- مدیریت مؤثر کانالهای توزیع: 76
2-12- مدلهای ارائه شده در زمینۀ پیاده سازی مؤثر CRM 79
2-12-1- مدل لی ویت 79
2-12-2- مدل آمادگی سازمان برای اجرای CRM 80
2-12-3- مدل 4 بعدی موÙقیت پیاده سازی CRM 83
2-12-3-1 تمركز بر مشتريان كليدي 84
2-12-3-2 سازماندهي متناسب با CRM 87
2-12-3-3 مديريت دانش 90
2-12-3-4 تکنولوژی 93
ÙØµÙ„ سوم : روش تØÙ‚یق
3-1- مقدمه 99
3-2- روش تØÙ‚یق 99
3-2- 2- انواع تØÙ‚یق علمی 99
3-2- 2-1- طبقه بندی انواع تØÙ‚یق براساس هد٠101
3-2- 2-2- طبقه بندی انواع تØÙ‚یق براساس روش جمع¬Ø¢ÙˆØ±ÛŒ داده 103
3-3- جامعه آماری Ùˆ ØØ¬Ù… نمونه 104
3-4- ابزار گردآوری داده ها 105
3-5- شواهد مربوط به اعتبار و روایی ابزار پژوهش 111
3-5-1- روایی پرسشنامه 115
3-5-2 سنجش اعتبار پرسشنامه 116
3-6- روش های تجزیه Ùˆ تØÙ„یل داده ها 117
3-6-1- آزمون t-student 118
3-6-2- تØÙ„یل واریانس (ANOVA) 119
3-6-3- آزمون کمترین ØªÙØ§ÙˆØª معنی داری (LSD) 120
3-7- مدل نظري تØÙ‚يق 121
ÙØµÙ„ چهارم : ÛŒØ§ÙØªÙ‡ های تØÙ‚یق
4-1- مقدمه 126
4-2- ارائه ÛŒØ§ÙØªÙ‡ های پژوهش 126
4-2-1- توصی٠داده ها 126
4-2-2.آمار استنباطی 135
4-2-2-1 بررسی شرایط موجود در پیاده سازی CRM 138
4-2-2-2- رتبه بندی مولÙÙ‡ ها در Ø³Ø·Ø Ø§Ù†ØªØ¸Ø§Ø±ÛŒ 140
4-2-2-3- رتبه بندی متغییرها در Ø³Ø·Ø Ù…Ø·Ù„ÙˆØ¨ 146
ÙØµÙ„ پنجم : جمع بندی نتیجه گیری Ùˆ ارائه پیشنهادات
5-1 مقدمه 155
5-2 نتیجه گیری 156
5-2-1- پاسخ به سوالات تØÙ‚يق: 157
5-3- تØÙ„یل نتایج Ùˆ ارائه پیشنهادات 160
5-4پیشنهاد برای تØÙ‚یقات آتی 163
منابع 165
پیوست ها 169
پرسشنامه
چکیده :
نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمان های تولیدی وخدماتی نقشی انکار ناپذیر است .
تØÙ‚یق ØØ§Ø¶Ø± به بررسی عوامل موثر در پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه Ù…ÛŒ پردازد . Ø´Ú©Ù„ گیری این تØÙ‚یق بر اساس این سوال Ø´Ú©Ù„ Ú¯Ø±ÙØª Ú©Ù‡ با توجه به اهمیت اجرای CRM Ùˆ بررسی شرایط موجود شرکت های بیمه آیا این شرکت ها(Ùˆ به طور موردی شرکت بیمه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ† )قابلیت پیاده سازی این سیستم را دارند؟ به این منظور به شناسایی Ùˆ اولویت بندی عوامل مطلوب برای پیاده سازی این سییستم پرداخته شد Ú©Ù‡ بعد از بررسی عوامل Ùˆ مدل های مختل٠،مدل 4 بعدی عوامل موثر در پیاده سازی CRM Ú©Ù‡ دارای عوامل "تمرکز بر مشتریان کلیدی "ØŒ"سازماندهی متناسب""Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از مدیریت دانش Ùˆ "تکنولوژی" Ù…ÛŒ باشد ØŒ انتخاب شد .
بر اساس این مدل به بررسی سوالات تØÙ‚یق پرداخته شد . از آنجا Ú©Ù‡ بهترین منبع موجود برای پاسخ به سوالات Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از نظرات کارشناسان شرکت بیمه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ† بود از این رو جامعه آماري اين تØÙ‚يق کليه مدیران Ùˆ کارشناسان شرکت بيمه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ† در ستاد مرکزی تهران هستند Ùˆ از اين تعداد ØØ¬Ù… جامعه آماري Ú©Ù‡ 163 Ù†ÙØ± Ù…ÛŒ¬Ø¨Ø§Ø´Ù†Ø¯ØŒ 67 Ù†ÙØ± بر اساس جدول مورگان Ùˆ به صورت تصادÙÛŒ ساده انتخاب شدند Ùˆ پرسشنامه ای Ú©Ù‡ ØØ§ÙˆÛŒ سوالات تØÙ‚یق بود بین آنها توزیع شد.Ø·ÛŒ آزمون هایی Ú©Ù‡ بر اساس نتایج پرشنامه ها به عمل آمد مشخص شد Ú©Ù‡ مولÙÙ‡ تکنولوژی بیشترین تاثیر را در پیاده سازی موÙÙ‚ سیستم ارتباط با مشتریان دارد Ùˆ پس از آن مولÙÙ‡ های ساماندهی مناسب، مدیریت دانش Ùˆ در اولویت آخر مولÙÙ‡ تمرکز بر مشتریان کلیدی بیشترین تاثیرات را بر روی پیاده سازی سیستم CRM Ù…ÛŒ گذارند Ùˆ اینکه شرکت بیمه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ† در ØØ§Ù„ ØØ§Ø¶Ø± Ùˆ بر اساس نظر کارکنان آن شرکت، در مولÙÙ‡ های تمرکز بر روی مشتریان کلیدی Ùˆ مدیریت دانش وضعیت قابل قبولی را دارد Ùˆ در این دو مولÙÙ‡ دارای نقاط قوت Ù…ÛŒ باشد اما در مولÙÙ‡ ساماندهی مناسب بر اساس نتایج آزمون های آماری از ØØ¯ متوسط پایین تر بوده Ùˆ این مولÙÙ‡ برای شرکت نقطه Ø¶Ø¹Ù Ù…ØØ³ÙˆØ¨ Ù…ÛŒ شود. در مولÙÙ‡ تکنولوژی نیز Ù…ÛŒ توان Ú¯ÙØª شرکت نه دارای نقطه قوت Ùˆ نه دارای نقطه ضع٠است بدین معنی Ú©Ù‡ در شرایط کاملا میانه ای بسر Ù…ÛŒ برد Ú©Ù‡ شرکت Ù…ÛŒ تواند با Ú©Ù…ÛŒ سرمایه گذاری Ùˆ توجه به این مولÙÙ‡ آن را به نقطه قوت تبدیل کرده Ùˆ از آن Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ برد Ùˆ این خطر نیز وجود دارد Ú©Ù‡ با بی توجهی این بخش، این مولÙÙ‡ Ùˆ متغیرهای آن جزو نقاط ضع٠شرکت Ù…ØØ³ÙˆØ¨ شوند Ùˆ در عمل شرکت را در رسیدن به Ø§Ù‡Ø¯Ø§ÙØ´ دچار مشکل کنند.
|
|
آیا در رابطه با شناسايي Ùˆ اولويت بندي عوامل مطلوب Ùˆ بررسي شرايط موجود در پياده سازي CRM در شركت بيمه ÙƒØ§Ø±Ø¢ÙØ±ÙŠÙ† سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|

|

|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|