محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
کار تحقیقی و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / حــقـــوق,فــقـه / کار تحقیقی و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایا‌ن نامه حقوق عمومی - قانون مدیریت خدمات کشوری در پرتو حکمرانی مطلوب


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 7)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 199 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای پاورقی
کد محصول : pn89

فهرست مطالب

مقدمه 
الف- تبیین مسأله 
ب- طرح پرسش 
ج- پیشینه تحقیق 
د- اهداف تحقیق 
هـ- فرضیه تحقیق 
و- متغیرهای تحقیق 
ز- نقطه تمرکز تحقیق 
چ- تعریف مفاهیم و واژگان تخصصی تحقیق 
ط- سازمان‌دهی تحقیق 

بخش اول: شناسایی و تبیین نظریه حکمرانی مطلوب 
مقدمه 
فصل اول: تاریخچه و تعریف نظریه حکمرانی مطلوب 
مبحث اول: تاریخچه نظریه حکمرانی مطلوب 
مبحث دوم: اجزای تشکیل‌دهنده نظریه حکمرانی مطلوب 
1- بخش خصوصی 
2- جامعه مدنی 
3- دولت 
مبحث سوم : تعريف نظريه حكمراني مطلوب
فصل دوم: شاخصه‌ها، آثار و فوايد نظریه حکمرانی مطلوب 
مبحث اول:معيارها و شاخصه‌های نظریه حکمرانی مطلوب 
1- حاکمیت قانون 
2- پاسخگویی 
3- کارایی و اثر بخشی 
4- شفافیت 
5- عدالت و انصاف 
6- مشارکت 
7- دولت الکترونیکی  
8- کوچک سازی دولت 
9- شایسته سالاری 
مبحث دوم: آثار و فواید نظريه حکمرانی مطلوب 
1- توسعه پایدار انسانی 
2- تقویت سرمایه 
3- توسعه مردم سالاری و دموکراسی 
4- کاهش فساد و افزایش سلامت اداری 

بخش دوم: شناسایی و تبیین قانون مدیریت خدمات کشوری 
فصل اول: بررسی تحولات نظام اداری ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 
مبحث اول: لزوم تحول در نظام اداری ایران و ضرورت تدوين قانوني جامع 
مبحث دوم: مستندات قانونی (حقوقی) مربوط به تحول در نظام اداری ایران 
الف) قانون اساسی و مقدمه آن 
ب) قوانين برنامه پنجساله توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی 
ب 1 ) قانون برنامه اول توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي  
ب 2 ) قانون برنامه دوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي  
ب 3 ) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي
ب 4 ) قانون برنامه چهارم  توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي 
ج) مصوبات هیئت وزیران 
ج-1) برنامه منطقی نمودن اندازه دولت 
ج-2) برنامه تحول در ساختارهای تشکیلاتی دولت 
ج-3) برنامه تحول در نظام های مدیریتی 
ج-4) برنامه تحول در نظام های استخدامی 
ج-5) برنامه آموزش و بهسازی نیروی انسانی دولت 
ج-6) برنامه اصلاح فرایند ها، روش های انجام کار و توسعه فناوری اداری 
ج-7) برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 
فصل دوم: مقایسه قانون مدیریت خدمات کشوری با مولفه های نظریه حکمرانی مطلوب 
مبحث اول: ویژگی‌های قانون مدیریت خدمات کشوری 
مبحث دوم: مقایسه اصول و مواد قانون مدیریت خدمات کشوری با مؤلفه‌های حکمرانی مطلوب 
1- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد حاکمیت قانون 
2- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد کوچک سازی دولت 
3- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد دولت الکترونیکی 
4- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد شایسته سالاری 
1-4) استقرار نظام شایسته سالار در ورود به خدمت 
2-4) استقرار نظام شایسته سالاری در طول خدمت 
5- قانون مدیریت خدمات کشوری از بعد عدالت و انصاف 
1-5) عدالت وانصاف در ورود به خدمت 
2-5) عدالت وانصاف در پرداخت حقوق و مزایا 
6- قانون مدیریت خدمات کشوری از بعد مشارکت 
7- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد جامعیت و شمولیت 
8- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد شفافیت  
9- قانون مدیريت خدمات کشوری از بعد پاسخگویی  
نتیجه‌گیری 
فهرست منابع

چکیده
عصرحاضر که عصر فرانوین نام گرفته، الزام‌ها و ضرورت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خاصی را شکل داده‌ که به موجب آن، شکل تازه‌ای از روابط بین «دولت» و «ملت» به وجود آمده است. در شرایط جدید ضمن آن که عمر دولت رفاه به سر آمده و دولت بسیاری از وظایف و نقش‌هاي متداول سنتی خود را به بخش‌های دیگر جامعه و شهروندان تفویض کرده و خود به ایفای نقش مدیریتی پرداخته است، روابط بین سه حوزه دولت، بخش خصوصی و جامعه مدنی نیز تغییر کرده و توسعه یافته است.
در روابط جدید، دولت، چهارچوب حقوقی و محدوده عمل سیاسی را تعیین می‌کند، بخش خصوصی تولید ثروت کرده و ایجاد اشتغال می‌کند و جامعه مدنی از طریق بسیج عمومی برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ارتباط متقابل میان جامعه و سیاست را تسهیل می‌کند. از آنجا که هر یک از این سه حوزه، ضعف‌ها و قوت‌هایی دارند، حکمرانی مطلوب بویژه در ارتباط با الزام به توسعه پایدار مانند پلی ارتباط سازنده میان این حوزه‌ها را فراهم می‌کند.
حکمرانی مطلوب به رابطه تعاملی میان سه بخش دولتی، خصوصی و جامعه مدنی می‌اندیشد و سازوکارهای استفاده حداکثری از توان بالفعل و بالقوه این سه بخش را پیشنهاد می‌کند. حکمرانی مطلوب رویکردی است که در نتیجه ناکامی سیاست‌های دولت رفاه و اقتصاد آزاد شکل گرفت و نظریه‌ای است که در آن بر ارائه خدمات عمومی کارآمد، نظام قضایی قابل اعتماد و نظام اداری پاسخگو، تأکید می‌شود. الگوی حکمرانی مطلوب پس از اجرای سیاست‌های تحلیل ساختاری موردنظر بانک جهانی و تشویق کشورهای در حال توسعه به خصوصی‌سازی، مقررات‌زدایی و سایر اصلاحاتی که عمدتاً رویکرد اقتصادی داشتند و با مشخص شدن نتایج این سیاست‌ها و ناکامی‌ها در تحقق اهداف موردنظر، معرفی شد.
بی‌تردید نقش نظام اداری به عنوان بازوی اجرایی دولت در هر کشوری در تحقق معیارهای حکمرانی مطلوب بسیار مؤثر و سازنده است. بدیهی است نظام اداری نیز چنانچه بخواهد در تحقق اهداف فوق موفق باشد بایستی چهارچوب‌ها و بسترهای کافی برای این امر در اختیار داشته باشد. زمینه‌سازی برای چنین امری مستلزم وجود قواعد و مقرراتی است که مبتنی بر اصول و معیارهای منطبق با نیازهای جامعه امروزی باشد از جمله این ابزارها وضع قانون جامع در نظام حقوقی هر کشوری است که در آن اهداف، حقوق و تکالیف، چارچوب‌ها و نحوه دسترسی به اهداف کلان نظام سیاسی و اجتماعی طراحی و تدوین شده باشد.
خوشبختانه این امر در کشور ما تحقق پیدا کرده و با تدوین و تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری مسیر جدیدی برای تحول در ساختار مدیریت دولتی و سیستم اداری گشوده شده که با مطالعه و دقت در احکام مندرج در این قانون می‌توان نکات بدیع و قابل توجه آن را استخراج و مورد بحث و بررسی قرار داد.
 درواقع قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان مهمترین سند نظام اداری، راهبردها و الزاماتی را درخود جای داده که در خور توجه و بررسی خاصی است بویژه كه این راهبردها و الزامات بیانگر اصول و معیارهایی می¬باشند که در دنیای امروز اهمیت فوق العاده داشته و همه کشورها سعی در پیاده سازی آنها در بسترهای مختلف اجتماعی خود دارند . معیارهایی که امروز تحت عنوان حکمرانی مطلوب از آن یاد می¬شود. لذا باید دید آیا معیارهای این اصل مهم درنظام اداری ایران و قانونگذاری این بخش قابلیت اجرایی پیدا  کرده یا خیر. بر این اساس در این تحقیق سعی بر این است که ضمن شناسایی و تبیین نظریه حکمرانی مطلوب، تاثیر آن در تدوین قانون مدیریت خدمات کشوری مورد بررسی قرار گیرد.

کلید واژه: قانون مدیریت خدمات کشوری، حکمرانی مطلوب، نظام اداری، دولت الکترونیکی، کوچک‌سازی، شفافیت، مشارکت، شایسته‌سالاری، عدالت و انصاف، جامعیت و شمولیت


 
فهرست منابع
الف) منابع فارسی
اول) کتابها
1- امامی، محمد و استوار سنگری، کوروش ، حقوق اداری،  جلد اول ، نشر میزان، چاپ ششم ، پاییز 1388.
2- دستاورد های قانون مدیریت خدمات کشوری، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، چاپ اول ، 1386.
3-  گزارش برنامه تحول در نظام اداری کشور، معاونت امور مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور، زمستان 1381.
4- گزارش توجیهی لایحه مدیریت خدمات کشوری ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، چاپ اول، تیرماه 1384.
5- گزارش توجیهی و متن قانون مدیریت خدمات کشوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، چاپ اول، تیرماه 1384.
6- مصوبات برنامه آموزش و بهسازی نیروی انسانی ، معاونت امور مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، زمستان 1381.
7- مصوبات برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری، معاونت امور مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و بنرامه ریزی کشور، زمستان 1381.
8- مصوبات برنامه اصلاح ساختارهای تشکیلاتی دولت، معاونت امور مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، زمستان 1381.
9-طباطبائی موتمنی، منوچهر، حقوق اداری تطبیقی: حاکمیت قانون و دادرسی اداری تطبیقی در چند کشور بزرگ، تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، چاپ دوم، تابستان 1387، ص17
10- مصوبات برنامه اصلاح فرآیندها، روش های انجام کار وتوسعه فن آوری اداری، معاونت امور مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، زمستان 1381.
11- هداوند، مهدی [و دیگران]، آیین های تصمیم گیری در حقوق اداری (مطالعه تطبیقی)، تهران، انتشارات خرسندی، چاپ اول 1389.
12- هداوند، مهدی و مشهدی، علی، اصول حقوق اداری (در پرتو آرا، دیوان عدالت اداری) ، تهران، انتشارات خرسندی، چاپ اول، 1389.
13- هداوند، مهدی و آقایی، مسلم ، دادگاه های اختصاصی اداری در پرتو اصول و آیین های دادرسی منصفانه (حقوق اداری ایران و مطالعه تطبیقی) ، تهران، انتشارات خرسندی، چاپ اول، 1389.
14- مصوبات برنامه اصلاح نظام های استخدامی، معاونت امور مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بهار 1382.
15- مصوبات برنامه اصلاح نظام های مدیریت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، زمستان 1381.
16- مصوبات برنامه منطقی نمودن اندازه دولت، معاونت مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، زمستان 1381.
17- حکمرانی خوب: "بنیان توسعه (مجموعه مقالات)" ، به اهتمام: احمد میدری و جعفر خیرخواهان، (تهران: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، 1383).
18- گاراندو، میکائیل،" لیبرالیزم"، ترجمه دکتر عباس باقری، نشر نی، 1383.
19- نقیببی مفرد، حسام ، "حکمرانی  مطلوب در پرتو جهانی شدن حقوق بشر"، انتشارات شهر دانش، چاپ اول 1388.

دوم) مقالات
1- آن فلورینی، "سیاست شفافیت: آیا دست نامرئی بازار نیاز به دستکش شفافیت دارد؟ "ترجمه: افشین خاکباز و جعفر خیرخواهان، تهران، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، 1383.
2- اخوان کاظمی، بهرام،"پاسخگویی و کارآمدی حکومت اسلامی"، شماره 34، 1383.
3- استیگیتز، جوزف، "ابزار بیشتر و اهداف گسترده¬تر"، حرکت به سوی اجماع پسا واشنگتونی، ترجمه لیلا بندری، حکمرانی خوب، بنیان توسعه (مجموعه مقالات) به اهتمام احمد میدری و جعفر خیرخواهان تهران، مرکز پژوهش های مجلس شورا ی اسلامی ، 1383.
4- "اصلاح خدمات کشوری درکشورهای در حال توسعه"، سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مرکز پژوهش های مطالعات و پژوهش های اداری، نشریه شماره 63، مهرماه 1367.
5- "بررسی تطبیقی نظریه حکمرانی خوب با آموزه ها و سیره حکومتی امام علی (ع) "، طرح پژوهشی حکمرانی خوب (13) ، دفتر بررسی های اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، اردیبهشت ماه 1383.
6- پدرام، سعید و محمدرضا رحمانی زاده، "شفاف سازی و پاسخگویی در نهادهای رسمی"، فصلنامه مجلس و پژوهش، سال 9، شماره 36، 1381.
7- تصدیقی، بهروز، "نظریه حکمرانی خوب: توانمندی سازی دولت"، گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای  اسلامی.
8- "تقریرات درس حقوق اداری 2"، دکتر یاوری، نگارش ولی عابدی، دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی 87-1386.
9- جعفر خیرخواهان و سعید عیسی زاده، کارت گزارش، "راهکاری برای بهبود عملکرد موسسات دولتی"، طرح پژوهشی حکمرانی خوب (16)، اردبیهشت ماه 1383.
10- حکمرانی خوب، "پیشینه وتکوین مفهوم"، طرح پژوهشی حکمرانی خوب (11)، معاونت پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس  شورای اسلامی، اردبهشت ماه 1383.
11- حکمرانی خوب، "فرصتی برای امنیت اقتصادی" ، موسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد، گزارش ویژه ، مطالعات امنیت اقتصادی، شماره 11، خرداد 1387.
12- حیدری، احمد، "تغییر در سیاست های بانک جهانی و پیدایش نظریه حکمرانی خوب"، نامه مفید، شماره 42.
13- دادگر یداله و نظری روح اله، "دولت و اندازه آن دراقتصاد (مطالعه تطبیقی ایران و جهان)"، فصلنامه اقتصاد و جامعه ، سال دوم، شماره دهم، زمستان 1385.
14- دولت الکترونیکی وحکمرانی خوب، "نشریه جهان صنعت "، شماره 5، سال 1385.
15- "دولت الکترونیکی و حکومت داری خوب"، ماهنامه تدبیر، سال 17، شماره 169، 1385.
16- ره آورد: "نوین سازی خدمات کشوری برای تحقق هدفهای توسعه" ، نشریه تحول اداری ، دوره دهم ، شماره 84.
17- زارعی مقدم، احمد،" قانون مدیریت خدمات کشوری، فرصت ها و چالش ها"، فصلنامه مشاور مدیریت، شماره 15، دی ماه 1386.
19- زارعی، محمد حسین ، "حکمرانی خوب،حاکمیت و حکومت در ایران"، مجله تحقیقات حقوقی ، شماره 40.
20- علی ناصر، منصوریان ، "جزوه حقوق اداری (2)"، دوره کارشناسی  حقوق و علوم  سیاسی ، دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علمامه طباطبایی (ره)، نیمسال دوم 87-1386.
21- فتاح شریف زاده و رحمت اله قلی پور، "حکمرانی خوب و نقش دولت"، فصلنامه فرهنگ مدیریت ،سال اول ، شماره 4، 1382.
22- "فساد، پاسخگویی و اصلاحات"،نشریه اعتماد، مورخ 31-3-1384.
23- قاسمی شاد، حسن، "حکمرانی خوب وحاکمیت"، نشریه کارآفرین یاب، شماره 6، آبان و آذرماه 1388.
24- قلی پور، رحمت اله، "تحلیل رابطه حکمرانی خوب و فساد اداری" ، فصلنامه مدیریت ، سال سوم، شماره 10، 1384.
25- قلی پور، رحمت اله، حکمرانی خوب و الگوی مناسب دولت، نشریه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ اول، 1387.
26-قلی پور، رحمت اله، "حکمرانی خوب و امکان سنجی آن در ایران"، تهران، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، 1384.
27- قلی پور، رحمت اله، "مورد کاوی اندازه دولت در ایران" ، نشریه تحول اداری، دوره دهم، شماره 53.
28- نجم الدینی، مسعود، "ضرورت های اصلاح نظام اداری ایران"، نشریه اطلاعات، مورخ 23/12/1385.
29- "نظریه حکمرانی خوب: توانمندسازی دولت"، طرح پژوهشی حکمرانی (6)، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دفتر بررسی های اقتصادی، اردیبهشت ماه 1383.
30- "نگاهی اجمالی به موضوع شفافیت و پاسخگویی در نظام اداری (حکومت)" ، تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، 1381.
31- هداوند، مهدی، "حکمرانی خوب چیست؟"، مجله اطلاعات اقتصادی، سیاسی، شماره 152.
32- هداوند، مهدی، "معیارهای اداره مطلوب و تحولات حقوق اداری"، تحلیل مفهومی، ویژه نامه شماره مجله تحقیقات حقوقی ، 1388.

سوم: پایان نامه ها:
1- نقیبی مفرد، حسام ، حکمرانی مطلوب در پرتو جهانی شدن حقوق بشر، پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد، رشته حقوق بشر، دانشکده حقوق و علوم سیاسی علامه طباطبایی (ره) زمستان 1387.
چهارم:قوانین و مقررات
1- قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 18/11/1385
2- قانون برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مصوب 11/11/1368
3- قانون برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مصوب 20/9/1373
4- قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مصوب 17/1/1379
5- قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مصوب 11/6/1383
6-  هفت برنامه اصلی ایجاد تحول در  نظام اداری مصوب 18/1/1381 هیأت وزیران
7- تصویب نامه شماره 5145/ت 23842 هـ مورخ 12/2/1380 هیات وزیران
8- تصویب نامه شماره 46/14 مورخ 31/2/1379 هیأت وزیران
9- تصویب نامه شماره 21619/ت 26394 هـ مورخ 10/6/1381 هیأت وزیران
10-تصویب  نامه شماره 44642/ت 27701 هـ مورخ 28/10/1381 هیات وزیران
11-تصویب نامه شماره 8050/ 1901 مورخ 25/1/1382  شورای عالی اداری
12-تصویب نامه شماره 35665/1801 مورخ 4/3/1382 شورای عالی اداری
13-تصویب نامه شماره 1426/1901 مورخ 11/1/1382 شورای عالی اداری
14-تصویب نامه شماره 560/13ط مورخ 25/2/1381 شورای عالی اداری
15- تصویب نامه شماره 18540/13ط مورخ 10/2/1381 شورای عالی اداری
16-تصویب نامه شماره 21619/ت 26394 هـ مورخ 10/6/1381 هیأت وزیران

ب) منابع انگلیسی
اول : مقالات
1. john Graham and others, principles for Good Governance in the 21 st century.
2- Roland lippit and Ralph white, An Experimental Study of Leadership and Group lifes (New York), Henry Holt and company, 1994.
دوم : سايت ها

1. www.akbaralami.com
2. www.worldbank.org/governance
3. www. Unescap.org
4.
www.gao.gav/goaraud/tbkolhtm

آیا در رابطه با پایا‌ن نامه حقوق عمومی - قانون مدیریت خدمات کشوری در پرتو حکمرانی مطلوب سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایا‌ن نامه حقوق عمومی - قانون مدیریت خدمات کشوری در پرتو حکمرانی مطلوب:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"