محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / علـوم اجتمـاعی,مشـاوره / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه بررسی رابطه احساس تنهایی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 23)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۴,۶۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 69 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای پاورقی ،دارای پرسشنامه ، کار جدید و تخصصی

فهرست مندرجات

  

فصل اول

1-1-مقدمه

1-2-بیان مسأله

1-3-اهمیت و ضرورت پژوهش

1-4-اهداف پژوهش

1-5-فرضیه­های پژوهش

1-6-تعاریف مفهومی و عملیاتی واژگان

1-6-2-تعریف مفهومی و عملیاتی پیشرفت تحصیلی

فصل دوم

2-پیشینه تحقیق

2-1-تعریف تنهایی، انزواطلبی

2-2-علایم و نشانه‌های احساس تنهایی:

2-3-انواع احساس تنهایی:

2-4-علل تنهایی

2-5-راههای تغییر احساس تنهایی

2-6-بهشت احمق­ها

2-7-نوجوان و خانواده

 2-8-پیشگیری و درمان انزواطلبی

2-9-پیشرفت تحصیلی (تعاریف و مفاهیم)

2-10-پیشنهادهایی به والدین برای پیشرفت تحصیلی فرزندان

2-11-مروری بر پژوهش­های انجام شده در مورد احساس تنهایی

2-12-مروری بر پژوهش­های انجام شده در مورد پیشرفت تحصیلی

فصل سوم

3-روش

3-1-روش پژوهش

3-2-آزمودنی­ها

جدول (3-1) تعداد آزمودنی­ها

3-3-ابزار پژوهش

3-4-روش تجزیه و تحلیل داده­ها

فصل چهارم

4- یافته­ها

4-1-بررسی فرضیه­های پژوهش

جدول4-1توزیع فراوانی و میانگین و پراکندگی نمره انزواطلبی دانش­آموزان دختر و پسر

جدول4-2 ضریب همبستگی نمرات انزواطلبی و معدل سه ماهه دوم در دانش آموزان دختر

جدول4-3 ضریب همبستگی نمرات انزواطلبی و معدل سه ماهه دوم در دانش آموزان پسر

فصل پنجم

5-بحث و نتیجه­گیری

5-1-پیشنهادات:

5-2-محدودیت­ها

منابع فارسی

منابع خارجی:

پیوست

پرسش‏نامه‏ ی احساس تنهایی( UCLA )

 

فهرست جداول

 3-1-تعداد آزمودنی­ها........................................42                                       

4-1- توزیع فراوانی، میانگین و پراکندگی نمره انزواطلبی دانش­آموزان دختر و پسر..........................46

4-2- ضریب همبستگی نمرات انزواطلبی و معدل سه ماهه دوم در دانش­آموزان دختر............................46

4-3- ضریب همبستگی نمرات انزواطلبی و معدل سه ماهه دوم در دانش آموزان پسر.............................47

 

 

بخش هایی از پایان نامه "بررسی رابطه احساس تنهایی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی شهر رابر"

چکیده:

  احساس تنهایی به معنای تفاوت ما بین سطح مطلوب و سطح موجود روابط اجتماعی افراد است. و هر چه این تفاوت بیشتر باشد احساس تنهایی بیشتر است. بهبود وضعیت تحصیلی دانش­آموزان یکی از اهداف اساسی نظام­های آموزش و پرورش معاصر است. هدف این پژوهش بررسی رابطه احساس تنهایی با پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان دختر و پسر راهنمایی شهر رابر بوده است. نمونه انتخاب شده 100 دانش­آموز دختر و پسر بوده است. برای جمع­آوری اطلاعات از پرسشنامه انزواطلبی وودورث (1920) و برای سنجش پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان از کارنامه سه ماهه دوم دانش­آموزان، معدل کل به عنوان شاخص پیشرفت تحصیلی در نظر گرفته شد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی مانند محاسبه فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد و ضریب همبستگی پیرسون در قالب نرم افزار آماری SPSS استفاده گردید. نتايج نشان داد كه همبستگي بين دو متغير تنهایی و پیشرفت تحصیلی معكوس و معني­دار است. به عبارت ديگر مي­توان گفت با افزايش انزواطلبی، پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان كاهش مي­يابد. 
 

واژگان کلیدی: تنهایی، انزواطلبی، پیشرفت تحصیلی

   -1-مقدمه

در بسیاری از کلاس­های درس دیده می­شود که برخی نوجوانان آرام، کمرو، خجالتی و گوشه گیر هستند. این افراد در زندگی روزمره خود اغلب فقط با اعضای خانواده و با همسالان آشنا رابطه دارند، بازی می­کنند و از غریبه­ها اجتناب می­ورزند. شرم و خجالت اینگونه از نوجوانان ممکن است آن­ها را از اکتساب مهارت­ها و آمادگی­های لازم برای بسیاری از فعالیت هایی که همسالانشان از آن لذت می­برند؛ یا اصولاً برای رشد شخصیت آن­ها ضروری است، باز دارد. ارزیابی والدین و اولیای مدرسه از این رفتارهای نوجوانان متفاوت است. بعضی آن­ها را دانش آموزانی بی­آزار و خوب می­شناسند یا ممکن است با حالت دلسوزانه­ای به آن­ها بنگرند و یا اینگونه رفتارهای آن­ها را غیرعادی تلقی کنند. لیکن در مقایسه با اختلالات رفتاری دیگر کمتر اتفاق می­افتد که این گروه از نوجوانان بعنوان موارد حاد، مشکل­ساز برای کلاس و مدرسه برشمرده شوند و همین عدم توجه ممکن است زمینه پیدایش مشکلات روانی و رفتاری دیگری را برای آنان فراهم آورد (قدیمی، 1372).

     تنهایی نوعی احساس تهی بودن و خلاء درونی است. فرد احساس انزوا کرده و از دنیا جدا می­شود. از کسانی که دلش می­خواست با آن­ها رابطه داشته باشد، می­برد. انواع و درجات مختلفی از احساس تنهایی وجود دارد. شاید تنهایی را به صورت یک احساس مبهم از درست نبودن تجربه امور تجربه کند. این نوع حالت نوع خفیفی از احساس تهی بودن است. شاید هم تنهایی را به صورت محرومیت و درد بسیار شدید تجربه نماید (احمدی، 1379). انزواطلبی[1] در لغت به معنی تنهایی و در خلوت نشستن و از جمع کناره گرفتن است. و در اصطلاح عارضه­ای است که باعث می­شود فرد از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری کند (احمدی، 1379: 25).

     یک نوع از تنهایی[2] به گم کردن یک شخص خاص، به دلیل مرگ یا دوری­اش مربوط می شود. نوع دیگر تنهایی ناشی از فقدان تماس با مردم است، به دلیل اینکه ممکن است واقعاً به صورت فیزیکی به خاطر کار در شیفت شب یا اقامت در ساختمانی که مردم به ندرت به آنجا رفت و آمد می­کنند، از دیگران جدا شده باشد. فرد حتی ممکن است از نظر عاطفی احساس تنهایی کند، در حالیکه در میان مردم هست ولی در برقراری رابطه با آن­ها دچار مشکل می باشد.

     ویس(1973) بین تنهایی ناشی از انزوای اجتماعی[3] و تنهایی ناشی از انزوای عاطفی[4] تفاوت قائل شده است و بر این اساس، دو مقوله تنهایی عاطفی و تنهایی اجتماعی را ارائه کرده است. تنهایی عاطفی در نتیجه فقدان وابستگی عاطفی فرد به اشخاص دیگر به وجود می­آید در حالی که در تنهایی اجتماعی فقدان مشارکت فرد در روابط و شبکه­های اجتمای برجستگی دارد (ارنست و کاکلوپو، 1999).

آیا در رابطه با پایان نامه بررسی رابطه احساس تنهایی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه بررسی رابطه احساس تنهایی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی :

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"