|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
روش تحقیق و پایان نامه
|
|
مقاله فارسی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مندرجات
چکیده
فصل اول : طرح تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 موضوع تحقیق
3-1 بیان مساله
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق
5-1 اهداف تحقیق
6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق
7-1پیشینه تحقیق
1-7-1 تحقیقات داخلی
2-7-1تحقیقات خارجی
3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات
8-1 تعاریف مربوط به هویت
9-1 موانع و تنگناهای تحقیق
فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری
1-2 مقدمه
2-2 مباحث نظری
1-2-2 دورکیم
2-2-2 پارسونز
3-2-2 ماکس وبر
4-2-2 کنش متقابل نمادی
5-2-2 کولی
6-2-2 مید
7-2-2 گافمن
8-2-2 نظریه هویت (بورک)
3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق
4-2 پرسشهای تحقیق
5-2 فرضیات تحقیق
6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق
فصل سوم : روش تحقیق
1-3 مقدمه
2-3 نوع تحقیق
3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق
1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق
2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق
4-3 متغیرهای مستقل و وابسته
5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق
1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل
2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته
6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ)
7-3 اعتبار تحقیق
8-3 جامعه آماری
9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
1-9-3 تعیین حجم نمونه
2-9-3 شیوه نمونه گیری
10-3 واحد تحلیل
11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق
1-4 مقدمه
2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق
1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس
2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی
3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی
4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر
5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر
6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده
7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان
8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران
9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها
10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی
11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان
12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان
13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان
14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان
15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان
فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق
1-5 مقدمه
2-5 آزمون فرضیات
1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان
1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان
2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان
3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان
2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی
1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی»
2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی»
3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی»
3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی»
1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی»
2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی
3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی
4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی
1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی»
2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» 5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی»
1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی»
2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی»
3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی»
6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی
1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»
2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»
3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»
3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه)
1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی
2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی
3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی82
4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی
4-5 تحلیل مسیر
فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها
1-6 خلاصه تحقیق
2-6 جمع بندی و نتیجه گیری
3-6 پیشنهادها
فهرست منابع و ماخذ
پیوست
فهرست جداول
جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ 47
جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،
رشته و پایه تحصیلی 48
جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس 49
جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی 50
جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس 52
جدول 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی 53
جدول 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب رشته تحصیلی 53
جدول 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات پدر 54
جدول 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات مادر 55
جدول 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درآمد ماهیانه خانواده 56
جدول 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود 57
جدول 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تایید دیگران بودن 58
جدول 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها 59
جدول10-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گروهی 60
جدول11-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی 61
جدول12-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی 62
جدول13-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی 63
جدول 14-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی 64
جدول15-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میز ان هویت اجتماعی 65
جدول 1-5 آزمون تفاوت میانگین هویت اجتماعی بر حسب جنس 67
جدول 2-5 آزمون تفاوت میانگین هویت دینی بر حسب جنس 68
جدول 3-5 آزمون تفاوت میانگین هویت خانوادگی بر حسب جنس 68
جدول 4-5 آزمون تفاوت میانگین هویت ملی بر حسب جنس 69
جدول 5-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت اجتماعی 69
جدول 6-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت دینی 70
جدول 7-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت خانوادگی 70
جدول 8-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت ملی 71
جدول 9-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت اجتماعی 71
جدول 10-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت دینی 72
جدول 11-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت خانوادگی 72
جدول 12-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت ملی 73
جدول 13-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت اجتماعی 73
جدول 14-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت دینی 73
جدول 15-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت خانوادگی 74
جدول 16-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت ملی 74
جدول 17-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی 75
جدول 18-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت دینی 75
جدول 19-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی 76
جدول 20-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت ملی 76
جدول 21-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی 77
جدول 22-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی 77
جدول 23-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی 78
جدول 24-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی 78
جدول 25-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت دینی 79
جدول 26-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت دینی در مرحله سوم 79
جدول 27-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم 80
جدول 28-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت خانوادگی 81
جدول 29-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت خانوادگی در مرحله سوم 81
جدول 30-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم 82
جدول 31-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت ملی 83
جدول 32-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت ملی در مرحله جدول سوم 83
جدول 33-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم 84
جدول 34-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت اجتماعی 85
جدول 35-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت اجنماعی در مرحله چهارم 85
جدول 36-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله چهارم 86
جدول 37-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت دینی 88
جدول 38-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت خانوادگی 89
جدول 39-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت ملی 90
جدول 40-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت اجتماعی 91
فهرست اشکال
شکل 1-2 مدل نظام کنترل فرایند هویت 28
شکل 2-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق 33
فهرست نمودارها
نمودار 1-2 رابطه چهار خرده نظام پارسونز (مدل سیبرنیتیک ) 20
نمودار 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود 57
نمودار 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تائید دیگران بودن 58
نمودار 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشه 59
نمودار 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گووهی 60
نمودار 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی – اجتماعی 61
نمودار 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی 62
نمودار 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی 63
نمودار 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی 64
نمودار 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت اجتماعی 65
نمودار1-5 تحلیل مسیر هویت 87
|
|
|
آیا در رابطه با بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|