محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 4)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 125 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای پرسشنامه - دارای فهرست منابع

فهرست مندرجات

  

چکیده
فصل اول : طرح تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 موضوع تحقیق
3-1 بیان مساله
4-1 اهمیت و ضرورت تحقیق
5-1 اهداف تحقیق
6-1 محدود زمانی و مکانی تحقیق
7-1پیشینه تحقیق
1-7-1 تحقیقات داخلی
2-7-1تحقیقات خارجی
3-7-1 جمع بندی نتایج تحقیقات
8-1 تعاریف مربوط به هویت
9-1 موانع و تنگناهای تحقیق


فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری
1-2 مقدمه
2-2 مباحث نظری
1-2-2 دورکیم
2-2-2 پارسونز
3-2-2 ماکس وبر
4-2-2 کنش متقابل نمادی
5-2-2 کولی
6-2-2 مید
7-2-2 گافمن
8-2-2 نظریه هویت (بورک)
3-2 چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق
4-2 پرسشهای تحقیق
5-2 فرضیات تحقیق
6-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق

 
فصل سوم : روش تحقیق
1-3 مقدمه
2-3 نوع تحقیق
3-3 تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق
1-3-3 تعریف نظری متغیرهای تحقیق
2-3-3 تعریف عملی متغیرهای تحقیق
4-3 متغیرهای مستقل و وابسته 
5-3 شاخص سازی متغیر های تحقیق
1-5-3 شاخص سازی متغیرهای مستقل
2-5-3 شاخص سازی متغیرهای وابسته
6-3 قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ)
7-3 اعتبار تحقیق
8-3 جامعه آماری
9-3 تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
1-9-3 تعیین حجم نمونه 
2-9-3 شیوه نمونه گیری
10-3 واحد تحلیل
11-3 تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
12-3 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

 
فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق
1-4 مقدمه
2-4 توصیف دستاوردهای تحقیق
1-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس 
2-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی 
3-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی
4-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر
5-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر
6-2-4 بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده
7-2-4 بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان
8-2-4 بررسی میزان تایید دیگران
9-2-4 بررسی میزان درونی کردن ارزشها
10-2-4 بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی
11-2-4 بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان
12-2-4 بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان
13-2-4 بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان
14-2-4 بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان
15-2-4 بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان


فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق
1-5 مقدمه
2-5 آزمون فرضیات
1-2-5 آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان
1-1-2-5 آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان
2-1-2-5آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان
3-1-2-5 آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان
2-2-5آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی
1-2-2-5 آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی»
2-2-2-5 آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی»
3-2-2-5 آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی»
3-2-5 آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی»
1-3-2-5 آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی»
2-3-2-5 آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی
3-3-2-5 آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی
4-2-5 آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی
1-4-2-5 آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی»
2-4-2-5 آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
3-4-2-5 آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی» 5-2-5 آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی»
1-5-2-5 آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی»
2-5-2-5 آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی»
3-5-2-5 آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی»
6-2-5 آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی
1-6-2-5 آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»
2-6-2-5 آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»
3-6-2-5 آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»
3-5 تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه)
1-3-5 تحلیل چند متغیری هویت دینی
2-3-5 تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی
3-3-5 تحلیل چند متغیری هویت ملی82
4-3-5 تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی
4-5 تحلیل مسیر


فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها
1-6 خلاصه تحقیق
2-6 جمع بندی و نتیجه گیری
3-6 پیشنهادها


فهرست منابع و ماخذ
پیوست
 

 

 


 

 


فهرست جداول
جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ  47
جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،
رشته و پایه تحصیلی 48
جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس 49
جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی 50
جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس  52
جدول 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی  53
جدول 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب رشته تحصیلی 53
جدول 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات پدر 54
جدول 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات مادر 55
جدول 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درآمد ماهیانه خانواده 56
جدول 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود 57
جدول 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تایید دیگران بودن 58
جدول 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها  59
جدول10-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گروهی 60
جدول11-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی 61
جدول12-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی 62
جدول13-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی 63
جدول 14-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی 64
جدول15-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میز ان هویت اجتماعی 65
جدول 1-5 آزمون تفاوت میانگین هویت اجتماعی بر حسب جنس 67
جدول 2-5 آزمون تفاوت میانگین هویت دینی بر حسب جنس  68
جدول 3-5 آزمون تفاوت میانگین هویت خانوادگی بر حسب جنس 68
جدول 4-5 آزمون تفاوت میانگین هویت ملی بر حسب جنس 69
جدول 5-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت اجتماعی 69
جدول 6-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت دینی 70
جدول 7-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت خانوادگی 70
جدول 8-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت ملی 71
جدول 9-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت اجتماعی 71
جدول 10-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت دینی 72
جدول 11-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت خانوادگی 72
جدول 12-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت ملی 73
جدول 13-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت اجتماعی 73
جدول 14-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت دینی 73
جدول 15-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت خانوادگی 74
جدول 16-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت ملی 74
جدول 17-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی 75
جدول 18-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت دینی  75
جدول 19-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی 76
جدول 20-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت ملی 76
جدول 21-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی 77
جدول 22-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی 77
جدول 23-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی 78
جدول 24-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی 78
جدول 25-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت دینی 79
جدول 26-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت دینی در مرحله سوم 79
جدول 27-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم 80
جدول 28-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت خانوادگی  81
جدول 29-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت خانوادگی در مرحله سوم 81
جدول 30-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم 82
جدول 31-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت ملی 83
جدول 32-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت ملی در مرحله جدول سوم 83
جدول 33-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم 84
جدول 34-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی
هویت اجتماعی 85
جدول 35-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت اجنماعی در مرحله چهارم 85
جدول 36-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله چهارم 86
جدول 37-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت دینی 88
جدول 38-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت خانوادگی 89
جدول 39-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت ملی 90
جدول 40-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت اجتماعی 91
فهرست اشکال
شکل 1-2 مدل نظام کنترل فرایند هویت  28
شکل 2-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق  33


فهرست نمودارها
نمودار 1-2 رابطه چهار خرده نظام پارسونز (مدل سیبرنیتیک )  20
نمودار 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود 57
نمودار 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تائید دیگران بودن 58
نمودار 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشه 59
نمودار 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گووهی 60
نمودار 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی – اجتماعی 61
نمودار 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی 62
نمودار 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی 63
نمودار 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی 64
نمودار 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت اجتماعی 65
نمودار1-5 تحلیل مسیر هویت 87
 

 

آیا در رابطه با بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"