در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت:
۳,۰۰۰ تومان
موجود در انبار:
بله
فهرست مطالب :
پيشگفتار
مقدمه
رويكردي نوين در كيفيت
كيفيت
روند تكامل مدل EFQM
مدل EFQM توسط چه سازمانهايي بكار گرفته شده است
خلاصه
تاريخچه
تاريخچه مدلهاي سرآمدي كسب و كار و جوايز كيفيت
استانداردهاي سري ISO 9000
مديريت كيفيت فراگير.
تاريخچه بنياد اروپايي مديريت كيفيت و مدل سرآمدي EFQM
مدل سرآمدي EFQMدر يك نگاه
جايزة ملي كيفيت ايران
نتايج مورد انتظار از اعطاي جايزه ملي كيفيت
فعاليتهاي انجام شده در رابطه با جايزه ملي كيفيت ايران
روش انتخابي براي تحقيق
نتيجه گيري
قسمتی از ابتدای فایل:
كيفيت در سازمانهاي جهاني هرگز يك چيزي تجملي نبوده است. اين سازمانها همواره بدنبال تعريفي كاربردي بوده اند و تلاش كرده اند آن را از تصورات ذهني خارج كنند.
امروزه كيفيت به مفهوم انطباق با نيازمنديها است. اما با اين نكته كه اندازه گيري آن امكان پذير باشد. كيفيت از مفهوم محصول گرا به خدمت گرا تحول يافته است و ديگر يك مقوله صرفاً مهندسي نيست و تمامي پرسنل سازمان را با هر وظيفه و مسئوليت پوشش مي دهد.
روند الزامات ايجاد شده در بازار به سمتي است كه از سازمانها مي خواهد تعريف خود را از كيفيت روز به روز فراتر ببرند.
سطح رقابت در بازار خواسته ها و انتظارات مشتريان را تغيير داده و در نتيجه كيفيت يك مفهوم پويا بخود گرفته است. جوران در اين زمينه مي گويد، كيفيت تنها واژه اي است كه در دو دهه گذشته مفهوم آن بشدت تغيير يافته است. هرچند خود واژه ثابت مانده است.
آیا در رابطه با بررسي ميزان ارتقاء بهره وري در شركت وزين بار پس از بكارگيري مدل تعالي سازماني EFQM سوالی دارید؟