محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / هنـر,گرافیک,بازیگری / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

عكاسي تبليغاتي (گرافیک ارتباط تصویری)


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 2)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۲,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 92صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای تصوبر

فهرست مطالب

عنوان                                               صفحه 

مقدمه

فصل اول: مباني در عكاسي ....................... 1

رنگ ........................................... 2

رنگ چنانچه هست و آنچنان كه ما مي‌بينيم ......... 2

درجه حرارت رنگ ................................ 3

نور سفيد و رنگها .............................. 4

هنر ديدن ...................................... 5

عناصر گرافيكي تصوير ........................... 6

كادر هنري ..................................... 6

نقطه ديد ...................................... 7

خط ............................................ 8

خطوط و ريتم ................................... 8

سايه و روشن ................................... 9

سايه‌ها ........................................ 10

ضدنور ......................................... 10

بافت .......................................... 11

تن ............................................ 11

شكل و طرح ..................................... 12

كمپوزيسيون تصوير .............................. 13

عدم تقارن ..................................... 14

احساس عمق و بعد ............................... 14

هم‌آهنگي ....................................... 15

نظم و ترتيب يا آشفتگي؟ ........................ 15

 

فصل‌دوم: ابزار و تكنيك  ........................ 16

اساس عكاسي رنگ ................................ 17

عكاسي سه رنگ .................................. 20

وسايل نورپردازي ............................... 20

فلاش الكترونيك ................................. 21

انواع فلاشهاي‌الكترونيك ......................... 21

محاسبة نور .................................... 22

كلك‌هاي عكاسي .................................. 22

كاربرد عكس .................................... 24

«عكس موفق» و «عكس خوب» ........................ 25

 

فصل سوم: موضوع عكاسي .......................... 27

بينش و عكسبرداري .............................. 28

نكاتي دربارة سوژه‌هاي فتوژنيك .................. 28

سوژة فتوژنيك و ويژگي‌هاي آن .................... 28

فنون و شيوه‌هاي فتوژيك ......................... 29

نكاتي دربارة سوژه‌هاي فتوژنيك .................. 30

فنون و شيوه‌هاي غيرفتوژيك....................... 31

سياه و سفيد گرافيك ............................ 32

مركز توجه ..................................... 33

تغيير شكل: بدنمايي و كج شكلي .................. 33

عكسهاي گروهي .................................. 34

تصاوير كار .................................... 34

تصاوير حيوانات ................................ 34

تصاوير ورزشي .................................. 35

حركت .......................................... 37

مردم .......................................... 37

عكسهاي شبانه .................................. 38

در داخل خانه................................... 39

فصل چهارم: نقد ................................ 40

تعريف نقد ..................................... 41

انواع نقد ..................................... 42

روابط منتقد و هنرمند .......................... 43

تعريف توصيف ................................... 44

توصيف فرم ..................................... 45

اهميت توصيف براي خواننده ...................... 45

تفسير عكس...................................... 46

تعريف تفسير ................................... 47

نظرية‌زيبايي شناسي ............................. 48

نوشتن دربارة عكس .............................. 49

مشاهدة اثر و يادداشت‌برداري .................... 50

سخن‌گفتن دربارة عكس ............................ 51

 

فصل پنجم: عكاسي و تبليغات ..................... 52

تعريف تبليغ ................................... 53

نظام تبليغ .................................... 54

تبليغ در مقايسه با منابع اطلاعاتي و انتشاراتي .. 54

تبليغ در مقايسه با بخش خدمات .................. 54

اصول كار تبليغ ................................ 55

مشكل‌يابي و مشكل‌گشايي .......................... 55

ترويج خوداتكايي ............................... 55

فراگيري زبان تبليغات .......................... 56

توجه آرمانهاي اسلامي و فرهنگ ملي ............... 56

در نظر گرفتن امكانات ملي ...................... 56

همبستگي با نهادهاي مردمي ...................... 56

پرهيز از روزمرگي و قالبهاي كليشه‌اي ............ 57

آموزش مداوم عناصر تبليغي ...................... 57

فلسفة وجودي نظام تبليغ ........................ 57

مقصود از «روانشناسي تبليغات» چيست؟ ............ 59

دير باوران .................................... 60

روشهاي تبليغاتي ............................... 60

روش نفي و اثبات ............................... 60

روش شرطي ...................................... 61

روش طرح ناگهاني ............................... 62

روش استدلال .................................... 63

شبه استدلال .................................... 63

عرصه‌هاي كاربر و روشهاي تبليغاتي ............... 64

تبليغات سياسي.................................. 64

تبليغات فرهنگي................................. 64

تبليغات تجاري ................................. 65

هدف تبليغ...................................... 65

رابطه مبلغ و تبليغ ............................ 66

ارتباطات ...................................... 67

روشهاي ابلاغ ................................... 68

تبليغ رخ به رخ (انفرادي) ...................... 69

تبليغ گروهي ................................... 70

تبليغ طريقه‌اي ................................. 70

تبليغ نتيجه‌اي ................................. 70

تبليغ انبوهي .................................. 71

الهام از قرآن.................................. 71

نتيجه گيري..................................... 74

فهرست منابع.................................... 76


مقدمه

سالهاي سال پيش، حتي قبل از اينكه عكاسي اختراع و تصوير ثبت شود، اساس آن يعني جعبة تاريك وجود داشت و مورد استفاده قرار مي‌گرفت: اين وسيلة ساده را ابن‌هيثم دانشمند مسلمان در قرن پنجم هجري/يازدهم ميلادي براي مشاهدة كسوف به كار برده بود و نقاشان ايتاليايي از قرن شانزدهم ميلادي آن را براي طراحي دقيق منظره‌ها و ملاحظة دورنمايي صحيح به كار مي‌بردند.

سياه‌شدن املاح نقره در اثر تابش نور نيز از طرف برخي از دانشمندان، از جمله شولتسر آلماني از سال 1727 مورد مطالعه قرار گرفته بود. در سال 1802 وج وود انگليسي بر روي سطح‌هاي حساس شده با نيترات نقره نقشهاي شفافي به دست آورد. اين سال در تاريخ عكاسي اهميت زيادي دارد. اما در حقيقت شناسايي اين اعمال جدا از هم،‌ به معناي كامل كلمه، اختراع عكاسي را تشكيل نمي‌داد.

بالاخره بين سالهاي 1822، 1826 يك مخترع فرانسوي به نام نيسفورني‌يپس براي اولين بار، توانست تصوير پديد آمده در جعبة تاريك را ضبط و ثبت كند و تا حدي به آن ثبات ببخشد. وي دانشمند بزرگي بود، اما براي عملي ساختن و توسعه بخشيدن به اختراع خود به همكار ثروتمندي نياز داشت. تا اينكه در سال 1829 با يك فرانسوي ديگر، كه نقاشي مرفه بود و ضمناً تجربه‌هاي با ارزشي در زمينة عدسيها و جعبة تاريك داشت شريك شد و هر دو در راه كشف ثبت تصوير روي صفحة‌هاي مسي نقره اندود («لوحه سيمين») قدم برداشتند.

آن روزها اختراع جديد هنور اسمي نداشت. بعد از مرگ ني‌يپس (1833)، شريكش اين شيوه را دگرئوتيپي و تصاوير آن را داگرئوتيپ ناميد، زيرا اسم خودش لويي‌داگر بود. سالها بود،‌ واژة فتوگرافي مركب از دو كلمة يوناني فتوس (photos) به معني نوروگرافس (graphos) به معناي نوشتن جاي نام قبلي را گرفت.

در سال 1835 شيميدان انگليس تالبوت توانست روي كاغذهاي شفاف نگاتيوهاي بهتري به دست آورد. بالاخره در سال 1874، يك شركت انگليسي اولين شيشه‌هاي خشك عكاسي را به بازار عرضه كرد و عكاسي جنبه عملي به خود گرفت. اما حمل و نقل مقدار زيادي شيشه، از لحاظ سنگيني و شكنندگي، هنوز دايرة عمل را محدود مي‌كرد، تا اينكه چندي بعد فيلم جاي شيشه را گرفت و عكاسي آماتوري رواج قابل ملاحظه‌اي يافت.

آیا در رابطه با عكاسي تبليغاتي (گرافیک ارتباط تصویری) سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید عكاسي تبليغاتي (گرافیک ارتباط تصویری):

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"