محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

رابطه رنگ با تيپ شخصيتي در بين دانشجويان-دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکزی


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 7)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 139صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای جداول

فهرست مطالب

عنوان                                                                                       صفحه

گواهي............................................................................................ الف

سپاسگذاري.................................................................................... ب

تقديم............................................................................................. ج

فصل اول: طرح تحقيق

مقدمه............................................................................................. 1

موضوع پژوهش................................................................................. 2

بيان مسئله..................................................................................... 2

هدف پژوهش................................................................................... 5

فرضيه پژوهش.................................................................................. 6

اهميت مساله ................................................................................. 6 

متغيرهاي تحقيق.............................................................................. 9

تعريف عملياتي متغيرهاي تحقيق......................................................... 9

تعريف رنگ....................................................................................... 9

تعريف عملياتي شخصيت................................................................... 11


فصل دوم: ادبيات (پيشينه) تحقيق

بخش اول: رنگ ها

مقدمه............................................................................................. 13

تاريخچه رنگ.................................................................................... 16

منشاء و اهميت رنگ.......................................................................... 17

صفات رنگ....................................................................................... 18

روانشناسي رنگها............................................................................. 20         

تاثيرات رنگها بر روي احساس و فكر و روان انسان.................................... 22

رنگهاي اصلي و كمكي....................................................................... 24

جنبه هاي عاطفي شخصيت................................................................ 25

رنگهاي كمكي.................................................................................. 26

پيشينه پژوهش (آزمايش لوشر)........................................................... 27

رنگ قرمز......................................................................................... 29         

رنگ زرد........................................................................................... 30

رنگ نارنجي..................................................................................... 33

رنگ آبي.......................................................................................... 33

رنگ سبز......................................................................................... 36

رنگ بنفش....................................................................................... 37

رنگ قهوه اي.................................................................................... 40

رنگ خاكستري................................................................................. 41         

رنگ سياه........................................................................................ 42

تداعي رنگ و نماد گرايي رنگ............................................................. 44

بخش دوم- شخصيت و انواع آن

تاريخچه اي از نظريه هاي شخصيت....................................................... 48

ريشه و معناي واژه شخصيت............................................................... 49

تعريف شخصيت................................................................................ 50

انواع شخصيت.................................................................................. 52

سنخ شناسي يونگ.......................................................................... 54

نظريه آيزنيك..................................................................................... 56         

جنبه هاي توصيفي شخصيت از ديدگاه آيزنيك......................................... 57

بعد درون گرايي- برون گرايي............................................................... 60

روان نژندان...................................................................................... 63

روان پريشان.................................................................................... 64

عوامل سببي................................................................................... 65

فصل سوم: طرح پژوهش

جامعه تحقيق................................................................................... 68

نمونه تحقيق.................................................................................... 68

روش نمونه گيري.............................................................................. 68         

ابزار تحقيق...................................................................................... 68

اعتبار (پايايي) ورودي پرسشنامه شخصيت آيزنيك................................... 70         

نحوه طرح و اجرا آزمون....................................................................... 70

شيوه آماري مورد استفاده ................................................................. 71

فصل چهارم: بيان و تحليل داده ها

تجزيه و تحليل داده هاي آماري............................................................ 73

جدول شماره 2................................................................................. 74

تفسير و نتيجه كلي جدول شماره 2..................................................... 75

فصل پنجم: خلاصه، بحث و نتيجه گيري

خلاصه تحقيق................................................................................... 78

توصيه هايي براي پژوهشهاي بعدي...................................................... 79

محدوديت هاي پژوهش...................................................................... 80

تحليل و نتايج كلي تحقيق.................................................................. 81

فهرست منابع فارسي........................................................................ 83

پيوست

پرسشنامه آيزنك .............................................................................. 87

جدول تبديل نمره خام به رتبه درصدي آيزنك      91

مقدمه

انسان داراي حسي است به نام بينايي، كه اين عمل را جز چشمهاي او چيز ديگر ميسر نمي گردند. جهان هستي را بوسيلة اين دو عضو كوچك پيچيده و حساس مي توانيم ببينيم جهاني كه تمام اجزا و اشياي آن مشخصه اي به نام رنگ دارند.

هنگاميكه چشمان، بسته‌اند، جز سياهي و تاريكي چيزي وجود ندارد ولي به محض گشودن آنها دنيا پراز رنگهاي مختلف تصوير وارونه پردة حساس اتاق تاريك چشمانمان مي گردد و عمل ديدن انجام مي پذيرد در واقع اگر رنگهاي مختلف تصوير نداشت. چرا كه همانگونه كه صدا اعصاب شنوايي را تحريك ميكند و عمل شنيدن بوقوع مي پيوندد و به دنبال آن عكس العمل در فرد بوجود مي آيد، رنگ نيز پس از تأثير و تحريك اعصاب گيرنده خود موجب ديدن و مهمتر از آن سبب ايجاد دخالت انگيختگي در فرد ميشود.

روانشناسي و فيزيولوژي رنگها و نحوه تأثير آنها در حالتهاي رفتاري و رواني افراد از مباحث بسيار مهمي اند كه در زمينه رنگها قابل طرح و بررسي اند.

هر رنگي به مقتضاي خاصيت خود به نوعي در روان انسان اثر مي گذارد. كه بي ربط به رفتارهاي اجتماعي رواني او نيست. انتخاب رنگ اتاق، كتاب، ميز، لباس و … هميشه موردتوجه آدمي بوده و كسي مي خواهد رنگ ديوارهاي اتاقش كرم باشد يا ديگري سبز كم رنگ و …

اينها همه گويايي تأثير رنگ در انسان اند. بطوريكه هر فردي بنا به مسايل دروني خود به رنگي انس دارد و آن را مي پسندد.

آیا در رابطه با رابطه رنگ با تيپ شخصيتي در بين دانشجويان-دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکزی سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید رابطه رنگ با تيپ شخصيتي در بين دانشجويان-دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران مرکزی:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"