فهرست مطالب
فصل اول -کلیات
مقدمه وبیان مسئله
اهداف
هدف اصلی طرح :
اهداف فرعی طرح :
اهداف كاربردی طرح:
فرضیات پژوهش:
متغیرها
فصل دوم -
مبانی نظری
اختلال سلوک
تعریف
زیر گروه های اختلال سلوک
همه گیرشناسی
سبب شناسی
عوامل روانشناختی:
عوامل جامعه شناختی:
عوامل محافظت کننده :
خطر و شکل گیری اختلال:
تشخیص و نمای بالینی
قشر پره فرونتال
عملکرد اجرایی
تعریف واجزا:
مولفه های کارکرد های اجرایی:
شواهد اختلالساختمان و/یا عملکردمغزی در اختلال سلوک
شواهد ارتباط ناهنجاری های کارکرد های اجرایی و اختلال سلوک
نظریه های جامع عصب روانشناختی در مورد رفتار های ضد اجتماعی
فصل سوم- روش اجرا
روش اجرا
روش محاسبه حجم نمونه و تعدادآن
آزمون های مورد استفاده
فصل چهارم - نتایج
جدول 1: شاخصهاي دموگرافيك افراد شركتكننده در مطالعه
جدول 2: نمرات كسبشده براساس پرسشنامه خشم نوجوانان ( AARS )در بين افراد شركت كننده در مطالعه
جدول 3: نتايج نمرات كسب شده براساس پرسشنامه پرخاشگری (AQ) در بين افراد شركت كننده در مطالعه
جدول 4:نتایج نمرات كسب شده براساس پرسشنامه كانرزوالدین (CPRS-R) در گروههای شركتكننده در مطالعه
جدول 5: نتایج نمرات كسب شده توسط گروههای شركتكننده در آزمون غربالگری حرکتی (MOT)
جدول 6: نتایج نمرات بدست آمده در آزمون دایرههای بزرگ / كوچك در گروههای (BLC) شركتكننده در مطالعه
جدول 7: نتایج نمرات بدست آمده در آزمون ذخیره کمبریج( SOC )توسط گروههای شركتكننده در مطالعه
جدول 8: نتایج نمرات بدست آمده در آزمون حافظه کاری فضایی( SWM )توسط گروههای مورد مطالعه
جدول 9: نتایج نمرات كسبشده توسط گروههای مختلف در آزمون شیفت داخل بعدی/ خارج بعدی ( IED )
جدول 10: نتایج نمرات كسب شده در گروههای مختلف در آزمون قمار آیوا ( IGT )
جدول 11: نتایج نمرات كسب شده توسط گروهها در آزمون برو /بایست (go/nogo)
فصل پنجم - بحث و نتیجه گیری
خصوصیات دموگرافیک
پرسشنامه خشم نوجوانان (AARS)
پرسشنامه خشونت (AQ)
پرسشنامه کانرز والدین (CPRS)
آزمون غربالگری حرکتی(MOT)
آزمون دایره های کوچک/بزرگ(BLC)
آزمون Cambridge of Stocking (SOC)
Memory Working Spatial (SWM)
Intra-Extra Dimensional Set Shift (IED)
)Iowa Gambling Test IGT(
آزمون برو/ بایست (Go No /Go)
نتایج کلی
محدودیت ها
پیشنهادات :
منابع
|