محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش‌آموزان دبستان شهرستان تهران


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 12)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 85 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب

چكيده تحقيق 8
فصل اول : كليات تحقيق
مقدمه 11
بيان مسئله 14
اهميت تحقيق 15
اهداف تحقيق 15
فرضيه‌هاي تحقيق 16
تعاريف نظري و عملياتي واژه‌ها 16

فصل دوم : (ادبيات و پيشينه تحقيق)
فرایند خلاقيت 18
ماهيت استعداد خلاق 19
رابطة خلاقيت و محيط خانوادگي 21
مردان و زنان خلاق 22
روشهاي پرورش خلاقيت 23
عوامل موثر بر خلاقيت‌ 24
تمركز به عنوان كليد خلاقيت 26
براي پرورش خلاقيت كنكاش مغزي بهترين خلاقيت است 27
محيط مساعد براي ايجاد رفتار خلاق 28
عواملي كه مانع خلاقيت مي‌شوند 30
خلاقيت و هوش 32
هوش چيست 35
تقسيمات و طبقه‌بندي هوش 35
عوامل موثر بر رشد و پرورش هوش 37
تحقيقات انجام شده 41

فصل سوم : (روش اجراي تحقيق)
جامعه آماري 44
نمونه و روش نمونه‌گيري 44
ابزار اندازه‌گيري (اعتبار آزمون) 44
روش جمع‌آوري اطلاعات 46
روش آماري 46

فصل چهارم : (تجزيه و تحليل داده‌ها)
توصيف داده‌ها 48

فصل پنجم :
مقدمه 56
خلاصة تحقيق 56
يافته‌هاي تحقيق 57
پيشنهادها 59
محدوديتها 59
منابع 61
ضمائم 63

فهرست جداول
جدول 1-4 ميانگين و انحراف استاندارد دانش‌آموزان پسر در حوزة هوش و خلاقيت 48
جدول 2-4 ميانگين و انحراف استاندارد دانش آموزان دختر در حوزة هوش و خلاقيت 48
جدول 3-4 آزمون معناداري ضريب همبستگي دانش‌آموزان پسر در حوزة هوش و خلاقيت 52
جدول 4-4 آزمون معناداري ضريب همبستگي دانش آموزان دختر در حوزة هوش و خلاقيت 52
جدول 5-4 آزمون t مستقل جهت مقايسه ميانگين نمرات پسران و دختران در حوزة هوش 53
جدول 6-4 آزمون t مستقل جهت مقايسه ميانگين نمرات پسران و دختران در حوزة خلاقيت 54

فهرست نمودارها
نمودار شماره 1 : نمودار چند ضلعي نمرات دانش‌آموزان دختر و پسر در حوزة هوش 49
نمودار شماره 2: نمودار چند ضلعي نمرات دانش آموزان دختر و پسر در حوزة خلاقيت 49
نمودار شماره 3: نمودار چند ضلعي نمرات پسران در حوزة هوش 50
نمودار شماره 4 : نمودار چند ضلعي نمرات پسران در حوزة خلاقيت 50
نمودارشماره 5 : نمودار چند ضلعي نمرات دختران در حوزة هوش 51
نمودار شماره 6 : نمودار چند ضلعي نمرات دختران در حوزة خلاقيت 51

 

چكيده :
در اين تحقيق به بررسي رابطة هوش و خلاقيت و همچنين مقايسة بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان دختر و پسر پرداخته شده است.
جامعه آماري ما در اين تحقيق دانش‌آموزان دبستاني شهرستان تهران مي‌باشد.
حجم نمونه ما در اين تحقيق 100 نفر مي‌باشد كه از اين 100نفر پسر 50 نفر و 50 دختر مي‌باشند.
و جهت انتخاب نمونه‌ها از نمونه‌گيري خوشه‌اي استفاده شده است.
در اين پژوهش از آزمونهاي ريون براي سنجش هوش و آزمون خلاقيت تورنس جهت شنجش خلاقيت دانش‌آموزان مقطع دبستانهاي شهرستان‌ تهران استفاده گرديده است.
در اين پژوهش چهار فرضيه مطرح گرديده است.
1- بين ميزان بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان پسر همبستگي وجود دارد. نتايج تحيق حاضر نشان مي‌دهد كه ضريب همبستگي محاسبه شده بين بهرة هشي و خلاقيت دانش‌آموزان پسر (43%) كه در سطح (1%) مي‌باشد، معنادار مي‌باشد.
2- بين ميزان بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان دختر همبستگي وجود دارد. نتايج تحقيق حاضر نشان مي‌دهد كه ضريب همبستگي محاسبه شده بين ميزان بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌ آموزان دفتر (9%) كه در سطح (1%) مي‌باشد، معنادار است.
3- بين ميزان بهرة هوشي دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتايج تحقيق حاضر نشان مي‌دهد كه t محاسبه شده ميزان بهره هوشي دانش آموزان دختر و پسر (575/0) در سطح (5/0) معنادار نيست، يعني بين آنها تفاوت معناداري وجود ندارد.
4- بين ميزان خلاقيت دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتايج تحقيق حاضر نشان مي‌دهد كه t محاسبه شده ميزان خلاقيت دانش‌آموزان دختر و پسر (08/2) در سطح (5/0) معنا‌دار مي‌باشد.

آیا در رابطه با بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش‌آموزان دبستان شهرستان تهران سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش‌آموزان دبستان شهرستان تهران:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"