|
|
iT فـنـاوری اطـلاعـات
|
|
فیزیک,ریاضی و آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
|
|
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـفت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گرافیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته حسابداری
|
|
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
حــقـــوق,فــقـه
|
|
حسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
روش تحقیق و پایان نامه
|
|
مقاله فارسی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
فهرست مطالب
چكيده
مقدمه
1-1- بیان مساله
2-1- اهداف تحقیق
هدف كلي
اهداف جزئي
3-1- ضرورت تحقیق
4-1-فرضيه هاي تحقيق
5-1- تعاريف تحقيق
تعریف ارزشیابی
تعريف ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
1- تعیین هدفهاي آموزشي
حوزهي شناختي
حوزهي عاطفي
حوزهي رواني- حركتي
معیارهای یک نظام ارزشیابی خوب ( جهت گيري هدف )
1 - ارزشیابی مهارتهای تفکر و یادگیری دانش آموزان
2 - ارزشیابی در خارج از مدرسه و کلاس
3 - ارزشیابی پوشه ای
4 – ارزشیابی براساس تفکر واگرا
5 - روش وقایع حساس
6 – ارزشیابی اطلاعات پایه
7 - ارزشیابی بدفهمی ها و پیش پندارها
8 - کاغذ یاد داشت
9 - مساله های مستند
10 - شبکه رده بندی
11 - فهرست مشاهدات
12- پروژه
13 - خود ارزشیابی
14 - سنجش عملکرد
15 - کارنما
نتیجه گیری و پیشنهادات ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
مهمترين عوامل فردي كه در پيشرفت تحصيلي ( افت تحصيلي) نقش دارند
1- هدف
2- عزت نفس
3- انگيزه
روشهاي ايجاد انگيزه رياضيات در دانش آموزان
4- اضطراب
روشهاي پيشگيري از اضطراب امتحان
5- روش مطالعه
6- هوش
پايداري هوش
7 - توجه
8- برنامه ريزي
9- جنس
10- عوامل جسماني
11- نارسا خواني
12- سازش نايافتگي رفتاري
13- شرايط عاطفي و رواني
14- غيبت از مدرسه
تحقیقات انجام شده
1-2- الف : تحقيقات خارجي پيشرفت تحصيلي
2-2- ب : تحقیقات داخلي پيشرفت تحصيلي
روش تحقيق
1-3- افراد نمونه
2-3- ابزار تحقيق
1-2-3-مقياس جهت گيري هدف
2-2-3- مقياس خود تنظيمي يادگيري
3-3- روايي و پايايي مقياس ها
يافته هاي تحقيق :
يافته ها
1-4- بررسي رابطه ي ميان جهت گيري هدف با خودتنظيمي يادگيري در كل گروه مورد پژوهش
2-4- بررسي رابطه ي ميان جهت گيري هدف با پيشرفت تحصيلي در كل گروه مورد پژوهش
3-4- بررسي رابطه ميان جهت گيري هدف با پيشرفت تحصيلي در پسران و دختران
4-4- بررسي رابطه ي ميان جهت گيري هدف با خودتنظيمي يادگيري در پسران و دختران
بحث و نتيجه گيري
پيشنهادات
يادداشت ها
فهرست منابع
چكيده
هدف از پژوهش حاضر بررسي رابطه ميان جهت گيري هدف با خود تنظيمي يادگيري و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دوره ي پيش دانشگاهي شهر شيراز مي باشد. بدين منظور به صورت نمونهگيري خوشهاي مرحله اي از 311 نفر دانش آموزان دوره ي پيش دانشگاهي شهرشيراز (150 پسر و 161 دختر) به عنوان نمونه ي پژوهش استفاده شد.
ابزار اندازه گيري شامل دو مقياس مي باشد كه عبارتند از: الف) مقياس جهت گيري هدف، شامل(تسلط، عملكرد و پرهيز از شكست) ب) مقياس خود تنظيمي يادگيري كه در اين پژوهش جهت تبيين سهم هر يك از متغير مستقل در پيش بيني متغيرهاي وابسته از روش آماري رگرسيون چند متغيره (شيوه اينتر) استفاده گرديد. نتايج بيانگر اين است كه:جهت گيري هدف يادگيري (تسلط) با خود تنظيمي يادگيري و پيشرفت تحصيلي داراي قدرت پيش بيني كنندگي مثبت و معنادار بوده است و تنها براي گروه پسران در پيشرفت تحصيلي قدرت پيش بيني كنندگي معناداري نداشته است. از سويي جهت گيري پرهيز از شكست داراي قدرت پيش بيني كنندگي منفي و معناداري با متغيرهاي وابسته بوده است.
واژه هاي كليدي:1-جهت گيري هدف 2- خودتنظيمي يادگيري 3- پيشرفت تحصيلي
|
|
آیا در رابطه با بررسي رابطه ميان جهت گيري هدف با خود تنظيمي يادگيري و پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان دوره ي پيش دانشگاهي سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|