محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / کامپیوتر , شبکه / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پايان نامه تجارت الكترونيك


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 12)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 115 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn83

فهرست مطالب

بخش اول

1) مبانی نظری تجارت الکترونیکی                                                                1
1-1) تجارت الکترونیکی چیست؟                                                                 1
1-2) فلسفه پیدایش تجارت الکترونیکی                                                         2   
1-3) تاریخچه تجارت الکترونیکی                                                               6
 مراحل تجارت الکترونیکی   10
1-4) مزایا و محدودیتهای تجارت الکترونیکی                                               14     
1-5) 1-4-1) مزایای استفاده از تجارت الکترونیک برای سازمانها                    15
2-4-1) مزایای استفاده از تجارت الکترونیک برای مصرف کنندگان                     18 
3-4-1) مزایای کاربرد تجارت الکترونیک برای جامعه                                      19
4-4-1) محدودیت های فنی تجارت الکترونیک                                                20
5-4-1) محدودیتهای غیر فنی تجارت الکترونیک                                             20  
5-1) ضرورت توسعه تجارت الکترونیک در کشورهای جهان سوم                       21
6-1) مزایای رقابتی تجارت الکترونیکی                                                         24          
7-1) زیر ساختار مورد نیاز برای گسترش تجارت الکترونیک                             26
8-1)زیر ساختار تجارت الکترونیکی برای کشورهای جهان سوم                         27 

بخش دوم
 
2) کارکردهای مختلف تجارت الکترونیکی                                                      30
1-2) بررسی مدلهای تجارت الکترونیکی                                                       30  
1-1-2) مدل تجارتی شرکت با شرکت                                                            33        
چگونگی انجام B2B                                                                                 33 
انواع معاملات  33
نهادهای B2B  34
فرآیند اطلاعات در B2B  34
واسطه های الکترونیکی در B2B  35
مزایای مدل                                                                                      B2B 35
مدل های B2B                                                                                   36
چرا خدمات B2B دارای منشا خارجی می شوند? 38
2-1-2) مدل تجارتی شرکت با مصرف کننده(B2C)  40
مزایای تجارت الکترونیکی از نوع B2C  40
روش ایجاد یک تجارت الکترونیکی از نوع B2C  42
مراحل راه اندازی یک تجارت الکترونیکی از نوع B2C  44
3-2) برنامه های کاربردی تجارت الکترونیکی 55
1-3-2) کاتالوگهای الکترونیکی 55
2-3-2) مدیریت موجودی ها  57
3-3-2) مزایده الکترونیکی 58
4-3-2) مراکز خرید الکترونیکی 61
مراکز خرید متا 62
5-3-2) فروشگاه های الکترونیکی  63
     6 -3-2) تهیه الکترونیکی 65
7-3-2)بانکداری الکترونیکی 68
8-3-2) پرداخت های الکترونیکی 70
9-3-2) کارت اعتباری 74
10-3-2) بیمه الکترونیکی 76

بخش سوم
 
3) مفاهیم استراتژیک تجارت الکترونیکی  77
1-3) سیستمهای اطلاعاتی بین سازمانی 77
1-1-3) ویژگیهای سیستمهای اطلاعاتی بین سازمان 78
2-1-3) محرک های سیستم های بین سازمانی 79
3-1-3) انواع سیستمهای بین سازمانی  79
2-3) مبادله الکترونیکی داده ها  80
1-2-3) منافع حاصل از مبادله الکترونیکی داده ها 80
2-2-3) استانداردهای مبادله الکترونیکی داده ها 81
3-2-3) دلایل اهمیت مبادله الکترونیکی داده ها 81
3-3) بازارهای الکترونیک 82
1-3-3) عوامل بازار در تجارت الکترونیک  85
2-3-3) رقابت در بازار تجارت الکترونیکی 87
4-3) تجارت مبتنی بر موبایل 90
1-4-3) دلایل گسترش تجارت مبتنی بر موبایل 91
2-4-3) بیشترین مورد استفاده از تجارت مبتنی بر موبایل 91
3-4-3) برخی  تکنولوژیها و پروتکلهای مورد استفاده در  تجارت مبتنی بر موبایل 92
4-4-3) موانع گسترش تجارت مبتنی بر موبایل 92
5-3) دولت الکترونیکی 93
1-5-3) تعاریف دولت الکترونیکی 93
2-5-3) مبنای ایجاد دولت الکترونیکی  94
3-5-3) عواملی موثر بر ضرورت ایجاد دولت الکترونیکی  95
4-5-3) کارکردهای مختلف دولت الکترونیکی 97
5-5-3) مدل سازمان ملل برای هدایت کشورها در پیاده سازی دولت الکترونیک 99
6-5-3) نمونه هایی از دولت الکترونیک 99
7-5-3) وضعیت دولت الکترونیک در ایران 100
6-3) نگاهی به مدیریت زنجیره تامین 102
1-6-3) مدیریت زنجیره تامین  107
2-6-3) زنجیره تامین معمولی 108
3-6-3) مدیریت زنجیره تامین 109
4-6-3) اهداف مدیریت زنجیره تامین 111

آیا در رابطه با پايان نامه تجارت الكترونيك سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پايان نامه تجارت الكترونيك:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"