محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی روابط ساختاری خودپنداره، یادگیری خودتنظیمی و موفقیت تحصیلی دانشجویان


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 9)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 145 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn538

فهرست مطالب

تقدیم 
قدردانی
چکیده  ....  د

فصل اول : کلیات پژوهش 
1-1- مقدمه و بیان مسئله پژوهش  . 1
1-2- اهمیت و ضرورت پژوهش   3
1-3- اهداف پژوهش  .. 4
1-3-1- هدف کلی تحقیق  ... 4
1-3-2- اهداف ویژه ی  تحقیق   4
1-4- فرضیه های پژوهش  .... 5
1-5- تعاریف واژه ها  .... 5
1-5-1- روابط ساختاری  ... 5
1-5-2- خودپنداره  .. 6
1-5-3- یادگیری خود تنظیمی  .. 6
1-5-4- مؤفقیت تحصیلی   7
1-5-5- مقطع تحصیلی  ... 7
1-5-6- گروه تحصیلی  .... 7
1-6- محدودیت های پژوهش  .. 8

فصل دوم : پیشینه ی پژوهش و مبانی نظری 
مقدمه  .... 9
2-1- خودپنداره  .. 9
        خود چیست  .... 9
       دیدگاه ویلیام جیمز  .. 10
       دیدگاه کنش متقابل نمادی جورج مید  .. 12
       دیدگاه پدیدار شناختی سوزان هارتر  . 13
       دیدگاه رفتار به عنوان منبع خودفهمی، دارلی بم  . 15
       دیدگاه شناختی- اجتماعی در زمینه خود  .... 16
       تاریخچه ی  خودپنداره  .... 17
       تعریف خودپنداره  ..  18
       خودپنداره به عنوان یک وضعیت مرکزی  . 19
       ریشه های خودپنداره  .. 20 
       ویژگی های خودپنداره   22
      خودپنداره و موفقیت  تحصیلی  .... 24
2-2- یادگیری خودتنظیمی  . 27
         سه مفهوم مرتبط با یادگیری خودتنظیمی  .. 28
         پژوهش های گذشته در زمینه یادگیری خودتنظیمی   31
         تعریف یادگیری خودتنظیمی  ... 38
         فرایندهای فراشناختی در یادگیری  .... 40
         مدل اجتماعی- شناختی برای یادگیری خودتنظیمی و مؤفقیت تحصیلی  .... 43
        حلقه ی  کنترل راهبردی  .... 44
        تعیین کننده های یادگیری خودتنظیمی  .. 45
        تعریف نظام خود  ... 49
       رهنمودهایی برای آموزش خودتنظیمی  .... 53
2-3- نقش خودپنداره در فرایندهای یادگیری خودتنظیمی  .. 55
       عاطفه و انگیزش  ... 56
     مدل علی نقش نظام خود در یادگیری خودتنظیمی  ... 58
2-4- موفقیت تحصیلی  .. 61
       تعاریفی از مؤفقیت تحصیلی  . 61
      عوامل مؤثر بر مؤفقیت تحصیلی   62
     معیارهای مؤفقیت تحصیلی   63
2-5- پیشینه تحقیقات پژوهش  .... 65
       تحقیقات خارجی   65
       تحقیقات داخلی  . 69
خلاصه و نتیجه گیری   72

فصل سوم : روش پژوهش 
مقدمه   73
3-1- طرح پژوهش  .. 73
3-2- جامعه ی  آماری، نمونه و روش نمونه گیری  .. 73
3-3- روش و ابزار گردآوری داده ها  . 76
3-3-1- پرسشنامه خودپنداره تنسی  . 76
          روایی و پایایی پرسشنامه خودپنداره   77
3-3-2- پرسشنامه یادگیری خودتنظیم بوفارد   78
روایی و پایایی پرسشنامه یادگیری خودتنظیم بوفارد .. 79
3-3-3- مؤفقیت تحصیلی  .... 79
3-4- روش اجرای پژوهش  ... 79
3-5- روش های آماری  .... 79
خلاصه ... 80

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل نتایج 
مقدمه  .... 81
4-1- داده های توصیفی  ... 81
4-2- داده های استنباطی  .. 84

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه  ..  107 
5-1- تفسیر نتایج  ..  107
5-1-1- نتایج حاصل از توصیف داده ها     107 
5-1-2- تحلیل فرضیه های تحقیق  ...  108
5-2- نتیجه گیری  .  115
5-3- پیشنهادهای تحقیق  ....  118
5-3-1- پیشنهادهای پژوهشی  .  118
5-3-2- پیشنهادهای اجرائی   118

منابع
منابع فارسی  ...120
منابع خارجی  . 122
پیوست
پیوست1: پرسشنامه¬ی خودپنداره تنسی
پیوست2: پرسشنامه¬ی یادگیری خودتنظیم بوفارد
 Abstract 
Subject 
   
 
فهرست جداول
جدول(1-2) تعیین کننده های یادگیری خودتنظیم  ....45
جدول(1-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک جنس و گروه تحصیلی  ..73
جدول(2-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک مقطع تحصیلی  74
جدول (3-3) توزیع نمونه ی آماری به تفکیک گروه تحصیلی  75
جدول (4-3) توزیع نمونه ی آماری به تفکیک مقطع تحصیلی  ....76
جدول(1-1-4) توزیع فراوانی، درصد و درصد تراکمی آزمودنی ها به تفکیک جنسیت  ..81
جدول(2-1-4) توزیع فراوانی، درصد و درصد تراکمی آزمودنی ها به تفکیک مقطع تحصیلی  .... 82
جدول(3-1-4) توزیع فراوانی، درصد و درصد تراکمی آزمودنی ها به تفکیک گروه تحصیلی  ..82
جدول(4-1-4) اطلاعات توصیفی مؤلفه ها  83
جدول(1-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم جنسیت بر پیشرفت تحصیلی  .85
جدول(2-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم مقطع تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی .86
جدول(3-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم گروه تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی  .86
جدول(4-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم خودپنداره بر پیشرفت تحصیلی  ...87
جدول(5-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم یادگیری خودتنظیم بر پیشرفت تحصیلی  .87
جدول(6-2-4) محاسبه ی اثرات مستقیم و غیر مستقیم متغیرهای مستقل بر وابسته  ...87
جدول(7-2-4) نتایج آزمون t گروه های مستقل در مقایسه ی میزان خودپنداره بر حسب جنسیت ....93
جدول(8-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار خودپنداره به تفکیک مقطع تحصیلی....94
جدول(9-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین خودپنداره به تفکیک مقطع تحصیلی.94
جدول(10-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان خودپنداره در مقاطع مختلف تحصیلی..95
 جدول(11-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار خودپنداره به تفکیک گروه تحصیلی....96
جدول(12-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین خودپنداره به تفکیک گروه تحصیلی.96
جدول(13-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان خودپنداره در گروه های مختلف تحصیلی  .... 97
جدول(14-2-4) نتایج آزمون t گروه های مستقل در مقایسه ی میزان یادگیری خودتنظیمی بر حسب جنسیت  ...98
جدول(15-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار خودتنظیمی به تفکیک مقطع تحصیلی....99
جدول(16-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین خودتنظیمی به تفکیک مقطع تحصیلی  .99
جدول(17-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان خودتنظیمی در مقاطع مختلف تحصیلی    100
جدول(18-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار یادگیری خودتنظیمی به تفکیک گروه تحصیلی...101
جدول(19-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین یادگیری خودتنظیمی به تفکیک گروه تحصیلی  .101
جدول(20-2-4) نتایج آزمون t گروه های مستقل در مقایسه ی میزان پیشرفت تحصیلی بر حسب جنسیت  102
جدول(21-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیارپیشرفت تحصیلی به تفکیک مقطع تحصیلی....  103
جدول(22-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین پیشرفت تحصیلی به تفکیک مقطع تحصیلی....  103
جدول(23-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان پیشرفت تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی 104
جدول(24-2-4) توزیع فراوانی، میانگین و انحراف معیار پیشرفت تحصیلی به تفکیک گروه تحصیلی 105
جدول(25-2-4) نتایج تحلیل واریانس یکراهه در مورد تفاوت میانگین پیشرفت تحصیلی به تفکیک گروه تحصیلی. 105
جدول(26-2-4) نتایج آزمون تعقیبی شفه جهت مقایسه تفاوت میانگین های میزان پیشرفت تحصیلی در گروه های  مختلف تحصیلی... 106
 
فهرست نمودار
نمودار(1-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک جنس  . 74
نمودار(2-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک گروه تحصیلی  .. 74
نمودار(3-3) توزیع جامعه ی آماری به تفکیک مقطع تحصیلی   75
نمودار(1-1-4) توزیع فراوانی آزمودنی ها به تفکیک جنسیت  .. 81
نمودار(2-1-4) توزیع فراوانی آزمودنی ها به تفکیک مقطع تحصیلی   82
نمودار(3-1-4) توزیع فراوانی آزمودنی ها به تفکیک گروه تحصیلی  . 83
نمودار (1-2-4) نمودار فرضی تحلیل مسیر   84
نمودار(2-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی اول   89
نمودار(3-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی دوم   90
نمودار(4-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی سوم  .... 91
نمودار(5-2-4) نمودار تفکیک شده ی مرحله ی چهارم  . 91
نمودار(6-2-4) نمودار نهایی تحلیل مسیر همراه با ضرایب بتا  . 92

آیا در رابطه با بررسی روابط ساختاری خودپنداره، یادگیری خودتنظیمی و موفقیت تحصیلی دانشجویان سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی روابط ساختاری خودپنداره، یادگیری خودتنظیمی و موفقیت تحصیلی دانشجویان:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"