محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پروژه مدیریت صنعتی-بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 3)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 140صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

فصل اول. 1

طرح تحقيق.. 1

1- مقدمه: 2

2- بيان مسئله: 3

3- ضرورت انجام تحقيق.. 5

4- فرضيه‌هاي تحقيق: 6

5- اهداف مورد نظر براي انجام تحقيق.. 7

6- روش تحقيق: 7

1- جامعه آماري: 7

2- نمونه گيري: 8

3- محدوديت‌ها و مشكلات انجام تحقيق.. 8

4- پيشينه تحقيق.. 8

5- تعريف واژه‌هاي تخصصي مورد استفاده در تحقيق: 9

فصل دوم. 11

پيشينه تحقيق.. 11

بخش اول: مباني نظري مرتبط به «فيروزه». 12

2-1-1- مختصري در مورد تاريخچه جواهرات.. 13

2-1-2- قدمت استخراج فيروزه. 14

2-1-3- علم شناخت سنگهاي قيمتي و اهميت آن در جهان. 15

2-1-4- انواع فيروزه. 16

2-1-5- نحوه ساخته شدن فيروزه. 18

2-1-6- فضيلت فيروزه در اسلام. 18

2-1-7- معادن فيروزه. 19

2-1-8- كلياتي در مورد برش و جلاي كاني‌ها و سنگهاي جواهر رنگي.. 26

2-1-9- تراش فيروزه. 28

2-1-10- مشخصات بهترين نوع فيروزه تراشيده. 33

2-1-11- صادرات فيروزه: 34

بخش دوم: مباني نظري مرتبط با «آميخته بازاريابي». 36

2-2-1- تعريف بازاريابي.. 37

2-2-2- فلسفه مديريت بازاريابي.. 37

2-2-3- عوامل مؤثر در تغيير تقاضا 41

2-2-4- عوامل مؤثر در اقدام به خريد. 42

2-2-5- فرآيند تصميم خريد. 45

2-2-6- مفهوم مدرن بازاريابي.. 51

2-2-7- آميخته بازاريابي (Marketing Mix) 52

2-2-8- جايگاه يابي در بازار 63

فصل سوم. 69

روش تحقيق.. 69

3-1 نوع تحقيق: به طور کلي تحقيقات علمي را به دو دسته تعرفه تقسيم مي‌نمايند: 70

3-2 روش تحقيق.. 70

منابع وماخذ: 76

فصل چهارم. 77

جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده‌ها 77

4-1- ويژگيهاي پاسخگويان. 78

4-1-1- ويژگيهاي صادر كنندگان مصنوعات فيرزوه اي.. 78

4-1-2-ويژگيهاي فيروزه تراشان. 78

2-4- آزمون فرضيه‌ها 79

فصل پنجم. 91

نتيجه گيري و پيشنهادها 91

5-1- مقدمه. 92

5-2- نتيجه گيري در مورد ويژگي‌هاي پاسخگويان. 92

5-2-1- نتيجه گيري در مورد ويژگي‌هاي «صادركنندگان مصنوعات فيروزه اي». 92

5-2-2- نتيجه گيري در مورد ويژگي‌هاي «فيروزه تراشان». 93

5-3- نتيجه گيري در مورد فرضيه‌هاي تحقيق.. 94

5-3-1- نتيجه گيري در مورد فرضيه اول. 94

5-3-2- نتيجه گيري در مورد فرضيه دوم. 95

5-3-3- نتيجه گيري در مورد فرضيه سوم. 98

5-3-4- نتيجه گيري در مورد فرضيه چهارم. 100

5-3-5- نتيجه گيري در مورد فرضيه پنجم. 104

5-5- موضوعات پيشنهادي براي تحقيقات تكميلي.. 109

منابع. 110

 

- مقدمه:

بررسي آمار صادرات و واردات در سال 1268 ه ش نشان مي‌دهد كه محصولات كشاورزي و دامي عمده ترين بخش محصولات صادراتي ايران در يك قرن پيش بوده است. در آن زمان ابريشم، برنج، پنبه، توتون و تنباكو از اقلام عمده صادراتي كشور بوده‌اند كه امروزه بمنظور وارد كردن اغلب آنها سالانه مبلغ قابل ملاحظه اي ارز از كشور خارج مي‌شود. اين آمار همچنين نشان مي‌دهد كه با وجود كسري موازنه تجاري در سال1268 ه ش ، درآمد حاصل از صدور كالاهاي كشاورزي به تنهايي قادر به جبران بيش از نيمي از هزينه‌هاي مربوط به واردات كشور بوده است ولي تا سال 1320 ه ش سهم صادرات غير نفتي به تديريج تقليل مي‌يابد چنانكه سهم صادرات غير نفتي از كل مبادلات بازرگاني خارجي به يك سوم مي‌رسد و تا سال 1330 ه ش اين نسبت به حدود يك چهارم تنزل پيدا مي‌كند. روند گسترش واردات در پي افزايش درآمد‌هاي ناشي از فروش نفت به نحوي شتاب مي‌گيرد كه توليد داخلي تحت الشعاع واردات كالا واقع شده و تجارت خارجي به اهرم فشار بر اقتصاد ملي بدل مي‌شود. بنابراين از حدود يكصد سال پيش رابطه تحويل نفت در مقابل دريافت كالاي ساخته شده، هسته اصلي بازرگاني خارجي كشور گرديده و وابستگي اقتصادي در نتيجه وجود اين بافت ناسالم ايجاد و تحكيم شده است.

پس از پيروزي انقلاب اسلامي بمنظور تغيير روند بازرگاني خارجي با توجه به نيازهاي واقعي كشور، تلاشهايي بعمل آمد. اما از هم گسيختگي اقتصاد كشور بدليل اعتصابات گسترده مردم در سال 1357 و عدم وجود برنامه مشخص و نيز بروز عوامل متعدد سياسي موجب گرديد كه سهم واردات مصرفي همچنان به روند صعودي خود ادامه دهد. بعدها نيز تحريم اقتصادي و جنگ تحميلي، ميزان صادرات را بشدت كاهش داد. بطوريكه در حال حاضر تجارت خارجي ايران با صادرات تك محصولي (نفت) و وابستگي شديد به ارز حاصل از آن مشخص مي‌باشد. در سالهاي اخير دولت تلاشهاي بسياري به منظور افزودن بر سهم صادرات غير نفتي بعمل آورده است. در اين راستا صادرات سنگهاي قيمتي و بخصوص فيروزه نيشابور مي‌تواند مثمر ثمر واقع گردد، چراكه فيروزه نيشابور بعنوان بهترين فيروزه جهان، داراي شهرت بين المللي است و در صورت توجه بيشتر به صادرات آن مي‌تواند ارز آوري مناسبي ايجاد نمايد.

آیا در رابطه با پروژه مدیریت صنعتی-بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پروژه مدیریت صنعتی-بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صادرات مصنوعات فیروزه ای:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"