محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسي عوامل مؤثر بر طرح تكريم ازديدگاه ارباب رجوع در وزارت كار امور اجتماعي


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 2)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 277صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای جداول وفایل pdf

فهرست مطالب

عنوان ............................................................................................ صفحه

فصل اول: مقدمه ي پژوهش (كليات)‌

1-1مقدمه........................................................................................ 2

2-1بيان مسأله پژوهش ..................................................................... 2

3-1موضوع  و سئوال اصلي پژوهش ...................................................... 4

4-1اهميت وضرورت پژوهش ............................................................... 5

5-1اهداف پژوهش ............................................................................ 8

6-1كاربردهاي پژوهش ...................................................................... 8

7-1فرضيه هاي پژوهش ..................................................................... 9

8-1استفاده كنندگان از نتيجه پايان نامه ................................................ 10

9-1جنبه جديد بودن و نوآوري طرح ....................................................... 10

10-1روش انجام تحقيق ..................................................................... 10

11-1روش وابزار گردآوري اطلاعات ........................................................ 11

12-1جامعه آماري وتعداد نمونه ........................................................... 11

13-1روش نمونه گيري ....................................................................... 11

14-1روش تجزيه وتحليل اطلاعات ........................................................ 11

15-1 محدوديت هاي پژوهش............................................................... 12

فصل دوم:‌ ادبيات و پيشينه ي پژوهش

1-2 تعريف تكريم .............................................................................. 14

2-2 اهداف تكريم ............................................................................. 14

3-2 تعريف ارباب رجوع (مشتري) ......................................................... 15

4-2 انواع دسته بندي مشتريان ........................................................... 15

5-2 تعريف رضايت مشتري ................................................................. 15

6-2 مزاياي رضايت مشتري ................................................................. 16

7-2 تعريف مشتري مداري .................................................................. 17

8-2 تقسيم بندي كرامت انساني ومشتري مداري .................................. 17

9-2 تعريف شفاف ومستند سازي ........................................................ 18

10-2 مراحل مستند سازي ................................................................. 18

11-2 مفاهيم اطلاع رساني ................................................................ 22

12-2 پايگاههاي اطلاع رساني ............................................................ 23

13-2 طبقه بندي شيوه هاي اطلاع رساني ............................................ 25

14-2 اهم شيوه هاي اطلاع رساني ..................................................... 29

15-2 تعريف باز مهندسي واصلاح مجدد................................................. 30

16-2 مفروضات باز مهندسي .............................................................. 30

17-2 اصول باز مهندسي .................................................................... 31

18-2 مراحل اصلاح وبهبود سيستم ها و روش هاي انجام كار..................... 32

19-2 تعريف منشور اخلاقي ................................................................ 40

20-2 هدفهاي منشور اخلاقي ............................................................. 40

21-2 تدوين منشور اخلاقي سازمان در ارتباط با مردم .............................. 41

22-2 مشكلات اجراي منشور اخلاقيات .................................................. 42

23-2 تعريف فرم نظر سنجي .............................................................. 43

24-2 مروري بر پژوهش انجام شده در مورد تكريم ارباب رجوع (مشتري مداري)‌  44

1-     مطالعات نظري ............................................................................ 44

2-      مطالعات تجربي ......................................................................... 45

2-1 پژوهش هاي انجام شده در خارج از ايران ........................................ 45

2-2 پژوهش هاي انجام شده در ايران ................................................... 50

فصل سوم: روش تحقيق

1-3  مقدمه ..................................................................................... 57

2-3 روش وابزار پژوهش ..................................................................... 57

3-3 جامعه ونمونه ي آماري وحجم نمونه ............................................... 58

4-3 روش نمونه گيري ........................................................................ 60

5-3 تعريف عملي ونظري متغيرها ........................................................ 60

6-3 روايي وپايايي پرسشنامه ............................................................ 65

7-3 روش گرد آوري داده ها ................................................................ 68

8-3 روش تجزيه وتحليل داده ها .......................................................... 69

9-3 تاريخچه وزارت كار وامور اجتماعي .................................................. 69

10-3 وظايف وزارت كار وامور اجتماعي .................................................. 70

11-3 توصيف معاونتها در وزارت كاروامور اجتماعي ................................... 75

12-3 وظايف معاونتها در وزارت كاروامور اجتماعي .................................... 76

13-3 وظايف دفتر ارزيابي عمـــلكرد و پاسخگويي به شكــــايات در خصوص

پاسخگويي به شكايات و راهنماي ارباب رجوع ........................................ 94

14-3 تمهيدات واقدامات انجام شده در زمينه تكريم دروزارت كار وامور اجتماعي 98

فصل چهارم :‌يافته هاي تحقيق

1-4 توصيف مشخصات فردي وشغلي مربوط به مراجعين ........................... 105

2-4 توصيف مشخصات فردي و شغلي وسازماني مربوط به كاركنان ............ 108

3-4 توزيع فراواني پاسخگويان (ارباب رجوع)‌برحسب فرضيه ها ................... 112

4-4 رابطه بين ميزان تكريم ارباب رجوع و فرضيه ها( پرسشنامه مشتريان).... 116

5-4 سنجش رابطه بين تكريم ارباب رجـــــوع ومتـــغيرهاي وابسته از طـــريق

آزمـــــــون T (پرسشنامه مشتريان)‌....................................................... 122

6-4 مقدار ضـــــــــريب همبستگي پيرسون بين طرح تــــكريم ارباب رجوع و

فرضيه ها(پرسشنامه ارباب رجوع)........................................................ 123

7-4 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌بر حسب فرضيه ها ..................... 124

8-4 رابطه بين تكريم ارباب رجوع وفرضيه ها ( پرسشنامه كاركنان) ............. 130

10-4        سنجش رابطه تكريم ارباب رجوع و متغيرهاي وابســــــــــــته ازطريق آزمونT

(پرسشنامه كاركنان)‌......................................................................... 137

10-4 مقدار ضريب همبستگي پيرسون بين طرح تكريم ارباب رجوع  و فرضيه ها

(پرسشنامه كاركنان) ........................................................................ 139

فصل پنجم:‌جمع بندي و نتيجه گيري

1-5 مقدمه....................................................................................... 142

2-5 نتيجه گيري ............................................................................... 142

3-5 پيشنهادات مرتبط با موضوع پژوهش ............................................... 148

4-5 پيشنهادات براي تحقيقات آتي ...................................................... 149

5-5 خلاصه پژوهش .......................................................................... 150

فهرست منابع .................................................................................. 154

پيوستها

 پيوست 1- داده هاي تحقيق

پيوست 2- پرسشنامه

چكيده انگليسي

 

فهرست جداول

عنوان ............................................................................................ صفحه

4-1 توزيع فراواني  و درصد آزمودني ها برحسب محل اشتغال (مراجعين) ..... 105

4-2 توزيع فراواني و در صد آزمودني ها برحسب سن(مراجعين)‌.................. 106

4-3 توزيع فراواني  و درصد آزمودني ها برحسب جنس (مراجعين) .............. 106

4-4 توزيع فراواني ودرصد آزمودني ها برحسب تحصيلات(مراجعين)‌.............. 107

4-5 توزيع فراواني ودرصد آزمودني ها برحسب وضعيت تأهل (مراجعين)‌........ 108

4-6 توزيع فراواني ودرصد آزمودني ها برحسب واحد اشتغال (كاركنان)‌......... 108

4-7 توزيع فراواني ودرصد آزمودني ها برحسب سن (كاركنان)‌..................... 109

4-8 توزيع فراواني ودرصد‌آزمودني ها برحسب جنس (كاركنان)‌.................... 110

4-9 توزيع فراواني و درصد آزمودني ها برحسب تحصيلات (كاركنان)‌.............. 110

4-10 توزيع فراواني و درصد آزمودني ها برحسب وضعيت تأهل (كاركنان)...... 111

4-11 توزيع فراواني و درصد آزمودني ها بر حسب تاريخ استخدام(كاركنان).... 112

4-12 توزيع فراواني پاسخگويان (ارباب رجوع )‌برحـــــسب جلوگيري از اتلاف

 وقت وترددهاي اضافي ..................................................................... 113

4-13 توزيع فراواني پاسخگويان (ارباب رجوع) برحسب اطلاع رساني مناسب 113

4-14 توزيع فراواني پاسخگويان (ارباب رجوع)‌برحسب ايجاد منشور اخلاقي به

منظور برخود مشفقانه با ارباب رجوع .................................................... 114

4-15 توزيع فراواني پاسخگويان (ارباب رجوع)‌برحسب جلوگيري ازسردرگمي

وصرف هزينه اضافي .......................................................................... 115

4-16 توزيع فراواني پاسخگويان (ارباب رجوع) برحسب جــــــلوگيري از حس

بد بيني درارباب رجوع........................................................................ 115

4-17 توزيع فـــــــراواني پاسخگويان (اربــــــاب رجوع)‌برحسب متغير مستقل

(طرح تكريم) .................................................................................... 116

4-18 سنجش رابطه بين ميزان تكريم ارباب رجوع  و جلوگيري از اتلاف وقت و

ترددهاي اضافي (پرشنامه مشتريان)‌.................................................... 117

4-19 سنجش رابطه بين ميـــــزان تكريم ارباب رجوع واطلاع رساني مناسب به

مراجعين (پرسشنامه مشتريان)‌........................................................... 118

4-20 رابطه بين ميزان تكريم ارباب رجوع وايجاد منشور اخلاقي ( پرســشنامه

مشتريان)‌........................................................................................ 119

4-21 رابطه بين ميزان تكريم ارباب رجوع و جلـــوگيري از سردرگمي وصرف

هزينه هاي اضافي (پرسشنامه مشتريان) ............................................. 120

4-22 رابطه بين ميزان تكريم وارباب رجوع و جلوگيري از حس بدبيني در ارباب

رجوع ( پرسشنامه مشتريان)‌.............................................................. 121

4-23 سنجش رابطه بين تكريم اربــــــــاب رجوع ومتغيرهاي وابســــته ازطريق

آزمون T (پرسشنامه مشتريان)‌............................................................ 122

4-24 ضريب همبستگي پيرسون بين طرح تكريم ارباب رجوع و فرضيه ها

(پرسشنامه ارباب رجوع)..................................................................... 123

4-25 توزيع فراواني پاسخگويان ( كارمندان)‌برحسب جلوگيري از اتلاف وقت و

ترددهاي اضافي................................................................................ 124

 4-26 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌برحسب اصلاح ومهندسي‌مجدد در

روشهاي انجام كار. ........................................................................... 125

4-27 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌برحسب اطلاع رساني مناسب به ارباب

رجوع ............................................................................................. 126

4-28 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان )‌برحسب ايجاد منشور اخلاقي .... 126

4-29 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌برحسب نظرسنجي از مراجعان.... 127

4-30 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌ برحسب تشويق كـــــاركنان متعهد

وتنبيه كاركنان خطا كار ...................................................................... 128

4-31 توزيع فـراواني پاسخگويان (كارمندان)‌بر حسب جلوگيري از سردرگمي و

صرف هزينه هاي اضافي .................................................................... 128

4-32 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌برحسب جلوگيري ازحس  بدبيني در 

ارباب رجوع. ..................................................................................... 129

4-33 توزيع فراواني پاسخگويان (كارمندان)‌بر حسب متغير مستقل (تكريم ارباب

رجوع )‌............................................................................................ 130

4-34 سنجش رابطه بين تكــــريم ارباب رجوع و جلــــــوگيري از اتلاف وقت و

ترددهاي اضافي (پرشسنامه كاركنان)‌................................................... 130

4-35

آیا در رابطه با بررسي عوامل مؤثر بر طرح تكريم ازديدگاه ارباب رجوع در وزارت كار امور اجتماعي سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسي عوامل مؤثر بر طرح تكريم ازديدگاه ارباب رجوع در وزارت كار امور اجتماعي:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"