محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه ترمز و طراحی سیستم ترمز


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 23)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۵,۱۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 251 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای فرمول و اشکال

فهرست مطالب

فصل اول
مقدمه و تاريخچه ترمز
1-1مقدمه و تاريخچه :

« فصل دوم »
اصول سيستم ترمزهاي هيدروليكي ترمزهاي اتومبيل
2ـ1ـ كاربرد و انواع ترمزها:
2ـ2ـ ترمزهاي مكانيكي
2-3 اصول هيدروليك
2-4كاربرد ترمز هيدروليكي
2-5 سيستم ترمز دوبل :
2-6 سيلندر اصلي
2-7 سيلندر چرخها
2-8 عمل خود انرژي زائي(Self- energizing Action)
2-9 حركت بازگشتي Return strock:
2-10 چراغ اخطار (Warning Light)
2-11 ترمزهائي كه خودشان تنظيم مي شوند ( نوع كاسه اي)
2-12 ترمزهاي ديسكي :
1ـ كاليپر ثابتFixed caliper :
2ـ كاليپر شناور :  Floating caliper)  (
3ـ كاليپر لغزشي :(sliding caliper)
2 ـ 13ـ ترمزهاي ديسكي كه خودشان تنظيم مي شوند .
2ـ14ـ سوپاپ اندازه گيري : (Metering Valve)
2ـ15 سوپاپ تناسبProportioning Valve
2ـ16ـ سوپاپ تركيبي : (Combination Vahve)
2-17ـ ترمز دستي براي ترمزهاي ديسكي عقب:
2-18ـ سيال ترمز : (Brake Fluid)
2ـ19ـ خطوط ترمز : (Brake Lines)
2ـ20ـ انواع ترمزهاي پرقدرت كه بكمك خلأ بكار مي افتند .
2ـ21ـ بوستر كمكي ترمز
2ـ22 ـ تشريح ترمزهاي پر قدرت نوع « كامل »
2ـ32ـ ترمز پر قدرت دو ديافراگمه بنديكس :
2ـ24ـ ترمز پر قدرت نوع افزاينده :
2ـ25ـ ترمز پر قدرت نوع كمكي

« فصل سوم »
اصول سيستم ترمز پنوماتيكي
مقدمه
3-1- اجزاي مورد نياز جهت توليد هواي فشرده :
3-2- ملاك انتخاب كمپرسور :
3-3- تنظيم كمپرسور :
3 ـ 4ـ تنظيم از طريق كاهش سرعت :
3 ـ 5 ـ خنك كردن كمپرسور :
3 ـ 6 ـ بزرگي مخزن هواي فشرده كمپرسور :
3 ـ 7 ـ پخش هواي فشرده به سيلندر پيستون ترمز :
3 ـ 8 ـ آماده كردن هواي فشرده :
3 ـ 9 ـ رطوبت گيري هواي فشرده :
3-10- فيلترهاي هواي ترمز بادي :
3-11- شير تنظيم فشار :
3-12- مقدار عبور جريان براي واحدهاي مراقبت :
3-13- سيلندر پنيوماتيكي :
3-14- سيلندر يك كاره :
3-15- ساختمان سيلندر و پيستون :
3-16- محاسبه نيروهاي سيلندر پيستون :
3-17- نكات عملي :
محاسبه طول كورس پيستون سيلندر پنيوماتيك :

« فصل چهارم »
سيستم ترمز ضد قفلABS
4ـ1ـ ويژگي هاي ABS
4ـ2ـ نيروهاي ديناميكي در چرخ ترمز شده :
4ـ3ـ مفهوم كنترل
4ـ4ـ چرخه كنترلABS
4ـ4ـ1ـ سيستم كنترل شده :
4ـ4ـ2ـ متغيرهاي كنترل شده
4-4-2-1- متغيرهاي كنترل شده براي چرخهاي غير متحرك 
4-4-2-2- متغيرهاي كنترل شده براي چرخهاي متحرك(driven- wheel)
4ـ5ـ سيكلهاي كنترل واقعي
4ـ5ـ1ـ چرخه كنترل ترمزي روي سطح با كشش بالا ( ضريب نيروي ترمز بالا)
4ـ5ـ2ـ چرخه كنترل ترمزي روي سطح جاده لغزنده ( ضريب نيروي ترمزي پائين)
4ـ5ـ3ـ چرخه كنترل ترمزي با تأخير در گشتاور انحرافي :
4ـ5ـ3ـ1ـ GMA1 ( سيستم تأخيري در گشتاور انحراف )
4ـ5ـ3ـ2ـ GMA2
4ـ5ـ4ـ چرخه كنترل براي (ALL wheel Dirven ) AWD
4ـ5ـ5ـ سيستمهائي كه همه چرخها متحرك هستند (ADW)
4ـ6ـ عملكرد ABS
4ـ6ـ1ـ ترمز كنترل شده
4ـ6ـ2ـ تأخير در گشتاور پيچشي جانبي
4ـ7ـ مدلهاي سيستم ABS
4ـ7ـ1ـ مدل ABS 2S
4-7ـ مدل ABS 5.0
4ـ8ـ چرخه فرآيند كنترل (Closed – Loop control process)
4ـ9ـ كاركردهاي كنترلي(monitoring Functions)
4ـ10ـ تشخيص عيب:
4ـ11ـ مدل ABS5 . 3
4ـ12ـ مدل سيستم ABS 2E ( بوش)
4ـ13ـ اجزاي سيستم ترمز ضد قفل ABS
4ـ13 ـ1 ـ سنسورهاي سرعت چرخ (Wheel speed sensor) :
4ـ13ـ1ـ1ـ سنسور سرعت چرخDF2
4ـ13ـ1ـ2ـ سنسور سرعت چرخ DF3
4-13-2ـ واحد كنترل الكترونيكيElectronic control unit
4ـ13ـ2ـ1ـ واحد كنترل براي ABS 2S
الف ـ مدار ورودي : (Input circuit)
ب : كنترل كننده ديجيتالي : (Digital controller)
ج : مدارات خروجي : (Output circuits)
د:ثابت كننده ولتاژ،حافظه مخصوص عيب(Voltage stabilizer,fault memory)
4ـ13ـ2ـ2ـ واحد كنترل الكترونيكي براي ABS5.0
4-13-3- تعديل كننده فشار هيدروليكي: (Hydraulic pressure moduator)
4ـ13ـ3ـ1ـ تعديل كننده فشار هيدروليكي براي ABS 2S
الف : پمپ چرخشي : (Return ump)
ب: انباره يا مخزن : (Accu mulator)
ج : شير سلونوئيدي 3/3 :
مراحل كاركرد :
الف : مرحله مسدود كردن فشار :( Pressure build up phase)
ب : مرحله نگهداري فشار : (pressure – holding phase)
ج: مرحله كاهش فشار : (Pressure – reduction phase)
4ـ13ـ3ـ2ـ تعديل كننده فشار هيدروليكي براي ABS5.0
الف : پمپ برگشت :
ب: مخزنها و محفظه هاي ضربه گير(accumulators and damper chambers)
ج : شيرهاي سلونوئيدي 2/2 : (Selonid Valve 2/2 ) 
4ـ13ـ3ـ3ـ واحد هيدروليكي براي ABS / ABD5
4ـ11ـ2ـ مدارات الكتريكي : ( Electrical Circuits )

« فصل پنجم»
«طراحي سيستم هاي ترمز»
5-1-تحليل نيروي ترمزهاي ديسكي
5-2-نيروي ترمز و نيروي وارد بر محور
5-3-  در سيستم ترمز ديسكي
5-4- محاسبات ترمزهاي ديسكي بر اساس نيروي استاتيك
5-5 ترمزهاي كاسه اي (shoe brake)
5-6-ترمزهاي بدون سرو
5-7-اجزاء مكانيكي ترمز كاسه اي :
5-8-كفشك ترمز
5-9- تقسيم بندي ترمزها كاسه اي از لحاظ مكانيزم عمل كننده
5-10-سيستم ترمز سيمپلكس : (simplex brake)
5-11سيستم ترمز دوپلكس :
5-12-سيستم ترمز دوپلكس دوبل
5-13-سيستم ترمز سرو و بدون سرو :
5-14-سيستم سرو دوبل
5-15-محاسبه شتاب ترمز گيري
5-16-تحليل استاتيكي اجزاي ترمز كاسه اي :
5-17- ترمزهاي لنتي (shoe brakes)
5-18-طرح دستگاه ترمز دو لنتي :
4ـ كنترل عمر صنعتي لنت ترمز :
5-19- دستگاه ترمز هيدروليكي مضاعف :
5-20-هواگيري ترمز :
5-21-روغن ترمز
5-22ـ طراحي سيستم ترمز هيدروليك
5ـ2 طراحي سيستم ترمز هيدروليك پرقدرت ( مجهز به بوستر خلأئي)
5-24ـ طراحي بوستر با استفاده از دياگرام
5-25ـ طراحي حجم مخزن ذخيره روغن پمپ اصلي
نتيجه :

« فصل ششم »
نتيجه گيري و مقايسه بين سيستم هاي ترمز و عيب يابي
7-1ـ كليات
2ـ7ـ چگونگي انجام آزمايش :
7-3ـ نتيجه گيري نهائي :
7ـ3ـ1ـ معايب سيستم ترمز معمولي :
7ـ3ـ2ـ مزاياي سيستم ترمز ضد قفل ABS :
7-4-مقايسه ترمزهاي ديسكي و كاسه‌اي :
الف)مزايا :
ب) معايب :
اصطكاك و سائيدگي
مراجع 

آیا در رابطه با پایان نامه ترمز و طراحی سیستم ترمز سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه ترمز و طراحی سیستم ترمز:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"