محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / کامپیوتر , شبکه / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه ارائه رویکردی جهت انطباق روش فرایند تولید محصولات نرم افزار مبتنی بر ISO/IEC12207 به سرویسهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(ITIL)


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 1)

این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما بلافاصله قابلیت دانلود دارد.
لینک دانلود محصول هم به نشانی ایمیل شما ارسال میگردد و نیز در صفحه حساب شخصی شما ذخیره میگردد.

( حجم فایل: 3619 Kb )

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۸,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 137 wtpi
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: کار تخصصی - دارای منابع ، فهرست ، جداول، شکل ها ، و ... طبق اصول پایان نامه نویسی ، با ورد 2010 به بالا باز شود.
کد محصول : s3

فهرست مندرجات

  

فهرست مطالب ‌أ

فهرست جدول‌ها ‌ه

فهرست شکل‌ها ‌و

فهرست نمودارها ‌ح

فهرست علایم و نشانه‌ها ‌ط

فصل ۱-  مقدمه ۱

۱-۱- مقدمه….. ۲

۱-۲- تعریف مساله و سوال‌های اصلی تحقیق ۲

۱-۳- سابقه و ضرورت انجام تحقیق ۵

۱-۳-۱- سوابق تحقیق ۵

۱-۳-۲- ضرورت انجام تحقیق ۸

۱-۴- فرضیه‌ها ۱۰

۱-۵- هدف و روش تحقیق ۱۰

۱-۶-     چه کاربردی از انجام این تحقیق متصور است؟ ۱۱

۱-۷- نوآوری………. ۱۲

۱-۸- روش انجام تحقیق ۱۲

۱-۹- روش و ابزار گردآوری اطلاعات ۱۲

۱-۱۰- ساختار پایان‌نامه ۱۳

فصل ۲- ادبیات تحقیق ۱۴

۲-۱- مقدمه……. ۱۵

۲-۲- بحران نرم­افزار ۱۵

۲-۳-     مهندسی نرم­افزار ۱۶

۲-۳-۱- ویژگی­های مهندسی نرم‌افزار ۱۷

۲-۳-۲-      اهداف مهندسی نرم‌افزار ۱۷

۲-۳-۳- اهمیت جایگاه مهندسی نرم­افزار در سیستمهای نرم­افزاری ۱۸

۲-۴- متدولوژی ۱۸

۲-۴-۱- تعریف متدولوژی ۱۹

۲-۴-۲-      ویژگی­های یک متدولوژی مطلوب: ۱۹

۲-۴-۳- متدولوژی و متدهای برای تولید نرم­افزار ۲۰

۲-۵- فرایند……. ۲۱

۲-۶-     چرخه حیات نرم­افزار ۲۲

۲-۷- چرخه حیات خدمات ۲۳

فصل ۳- استانداردهای مهندسی نرم­افزار ۲۴

۳-۱- مقدمه……. ۲۵

۳-۲-     استانداردهای مهندسی نرم­افزار ۲۵

۳-۲-۱-      تعریف استاندارد ۲۵

۳-۲-۲- اهمیت استانداردها ۲۶

۳-۲-۳- استانداردهای مرجع جهانی ۲۶

۳-۲-۳-۱- معرفی IEEE…………. 26

۳-۲-۴-      معرفی ISO/IEC 27

۳-۳- استاندارد ISO/IEC 12207 28

۳-۳-۱- فرایند چرخه حیات نرم­افزار ISO/IEC 12207 29

۳-۴- استاندارد ITIL 46

۳-۵- چرخه حیات خدمات ITIL 47

۳-۵-۱- استراتژی خدمات ۴۸

۳-۵-۱-۱- فرایندها……………………….. ۴۹

۳-۵-۱-۲- فعالیت­ها………………….. ۵۰

۳-۵-۲- طراحی خدمات ۵۰

۳-۵-۲-۱- فرایندها……………………. ۵۱

۳-۵-۲-۲- فعالیت­ها…………………. ۵۳

۳-۵-۳- انتقال خدمات ۵۳

۳-۵-۳-۱- فرایندها……………………….. ۵۴

۳-۵-۳-۲- فعالیت­ها………………………….. ۵۵

۳-۵-۴- اجرای خدمات ۵۵

۳-۵-۴-۱- فرایندها……………….. ۵۵

۳-۵-۴-۲- فعالیت­ها……………………… ۵۶

۳-۵-۵- بهبود مستمر خدمات ۵۶

۳-۵-۵-۱- فرایندها………………….. ۵۶

۳-۵-۵-۲- فعالیت­ها………………………. ۵۷

۳-۶- خلاصه فصل ۵۷

فصل ۴- الگوی پیشنهادی ۵۹

۴-۱-     مقدمه ۶۰

۴-۲- رویکرد ایده پیشنهادی ۶۱

۴-۲-۱- فاز اول: دسته­بندی فرایند استاندارد ISO/IEC 12207 63

۴-۲-۲- فاز دوم: تعیین ورودی و خروجی فعالیت­های استاندارد ISO/IEC 12207 64

۴-۲-۳- فاز سوم: انجام عملیات نگاشت ۷۰

۴-۲-۳-۱-     نگاشت بین فرایند تولید نرمافزار و فازهای ITIL 70

۴-۲-۳-۲-     نگاشت بین فرایند ISO/IEC 12207 و فرایند ITIL 72

۴-۳- بررسی روش پیشنهادی ۷۶

۴-۴- خلاصه فصل ۷۷

فصل ۵- ارزیابی و آزمایش روش پیشنهادی ۷۹

۵-۱- مقدمه………… ۸۰

۵-۲- مطالعه موردی ۸۰

۵-۲-۱-      دامنه مطالعه موردی ۸۰

۵-۲-۲- فاز اول بدون استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم­افزار ۸۰

۵-۲-۳- فاز دوم استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم­افزار ۸۱

۵-۲-۴- فاز سوم استفاده از استاندارد چرخه حیات نرم­افزار و خدمات ۸۳

۵-۳- بررسی و تحلیل بر اساس پیاده­سازی سه فاز ۸۶

۵-۴- نتیجه­گیری ۸۸

فصل ۶- نتیجه‌گیری و پیشنهادها ۸۹

۶-۱- مقدمه…………… ۹۰

۶-۲- محدودیت­ها ۹۰

۶-۳- یافته‌های تحقیق ۹۱

۶-۴-     پیشنهادها ۹۲

مراجع………………. ۹۴

واژه‌نامه فارسی به انگلیسی ۹۷

واژه‌نامه انگلیسی به فارسی ۱۰۱

پیوست فنی ۱ ………………………..۱۰۵

پیوست فنی ..۲ ۱۲۱

 

فهرست جدول‌ها

عنوان                                            صفحه

جدول ‏۱‑۱: ارزیابی وضعیت پروژه­های نرم­افزاری در سال­های گوناگون ۷

جدول ‏۴‑۱: فعالیت و وظایف فرایند توافق ۶۶

جدول ‏۴‑۲: نگاشت بین فرایند ITIL و فرایندهای ISO/IEC 12207 73

جدول ‏۴‑۳: مزایا روش پیشنهادی ۷۶

جدول ‏۵‑۱: فعالیت­ها و وظایف فرایند طراحی بر مبنای استاندارد ISO/IEC 12207 81

جدول ‏۵‑۲: پارامترهای مدیریت زمان، هزینه، کیفیت و ارتباطات ۸۸

جدول ‏۶‑۱: فعالیت­ها و وظایف فرایند پروژه ۱۰۶

جدول ‏۶‑۲: فعالیت­ها و وظایف فرایند فنی و تکنیکال ۱۱۲

 

فهرست شکل‌ها

 

شکل ‏۱‑۱: استاندارد پیشنهادی برای تولید و توسعه نرم­افزار ۵

شکل ‏۱‑۲: ارتباط فرایند ISO/IEC 12207 و ITIL 11

شکل ‏۳‑۱: چرخه حیات نرم‌افزار ۳۰

شکل ‏۳‑۲: wbs و فعالیت­های فرایند توافق ۳۲

شکل ‏۳‑۳: WBS و فعالیت­های فرایند توانمندسازی پروژه­های سازمانی ۳۴

شکل ‏۳‑۴: WB و فعالیت­های فرایند پروژه ۳۷

شکل ‏۳‑۵: WBS و فعالیت­های فرایند فنی و تکنیکال ۴۰

شکل ‏۳‑۶: WBS و فعالیت­های فرایند پیاده­سازی نرم­افزار ۴۱

شکل ‏۳‑۷: WBS و فعالیت­های فرایند پشتیبانی نرم­افزار ۴۴

شکل ‏۳‑۸: WBS و فعالیت­های فرایند استفاده مجدد نرم­افزار ۴۵

شکل ‏۳‑۹: چرخه حیات خدمات ITIL 47

شکل ‏۳‑۱۰: فرایند چرخه حیات ITIL 48

شکل ‏۴‑۱: شمای انتزاعی چارچوب پیشنهادی ۶۰

شکل ‏۴‑۲: فازهای ایده پیشنهادی ۶۱

شکل ‏۴‑۳: شمایی از فرایندهای ISO/IEC و ITIL 62

شکل ‏۴‑۴: مدل فرایند تولید نرم­افزار ۶۳

شکل ‏۴‑۵: توالی منظم فرایندهای ISO/IEC 12207 64

شکل ‏۴‑۶: نگاشت بین فازهای ITIL و فرایند تولید نرم­افزار ۷۲

شکل ‏۴‑۷: نگاشت بین فرایند ITIL و ISO/IEC 12207 73

شکل ‏۶‑۱: صفحه ورود به سامانه ۱۲۲

شکل ‏۶‑۲:صفحه اصلی سامانه ۱۲۲

شکل ‏۶‑۳: تعریف تیکت ۱۲۳

شکل ‏۶‑۴: پیگیری تیکت ۱۲۳

شکل ‏۶‑۵: گزارشات پروژه ۱۲۴

شکل ‏۶‑۶: صفحه اطلاع رسانی اخبار پروژه ۱۲۴

شکل ‏۶‑۷: پایگاه دانش سامانه ۱۲۵

 

فهرست علایم و نشانه‌ها

عنوان                                                           علامت اختصاری

  

کتابخانه زیر ساخت فناوری اطلاعات Information Technology and Infrastructure   Library ITIL
فناوری اطلاعات Information Technology IT
مدیریت سرویس فناوری اطلاعات IT service management ITSM
سازمان بین‌المللی استاندارد International Organization for Standardization ISO
کمسیون بین‌المللی الکترونیک International Electro technical Commission IEC
دفتر بازرگانی دولت Office of Government Commerce OGC
مدیریت امنیت اطلاعات Information security management system ISMS
توسعه نرم­افزارهای جهانی Global Software Development GCD
بهبود فرایند نرم­افزار software process improvement SPI
مهندسی نرم­افزار Software engineering SE
مدیریت امنیت اطلاعات Information security management system ISMS
کمیته فنی الحاقی joint Technical Committee JTC
چرخه حیات نرم­افزار software lifecycle processes SLPs
فرایندهای نرم­افزاری خاص software specific processes SSPs
فرایندهای محتوا سیستم­ system context processes SCPs
بهبود مستمر خدمات Continual Service Improvement CSI
توافق­نامه سطح خدمات Service Level Agreement SLA
توافق­نامه سطح عملیات Operation Level Agreement OLA

 

چکیده

شرکت­های نرم­افزاری به صورت تخصصی­تر در حوزه­های گوناگون (مثلاً برخی از شرکت­ها به طراحی، تحلیل، جمع­آوری نیازمندی­ها، تست نرم­افزار و …) به تولید و توسعه محصولات نرم­افزاری می­پردازند و همچنین توسعه نرم­افزارهای برون سپاری و نرم­افزارهای جهانی مطرح می­شود که مستلزم استفاده از روش­ها و استانداردها برای کنترل و مدیریت بین فرایندها تولید و توسعه نرم­افزار می­باشد. عدم یکپارچگی بین فرایندهای مهندسی نرم­افزار و ذینفعان (به عنوان مثال، سازمان و یا IT) باعث ناکارآمدی گسترده در فرایندهای عملیاتی نرم­افزار می­شود. همچنین عوامل تأثیرگذار متعددی در چرخه حیات نرم­افزار وجود دارد که کار برنامه­ریزی و اجرای نرم­افزار را دشوار می­سازد. به تازگی، اقتصاد و نیروهای بازار، پیچیدگی­های عملیاتی جدیدی را به چرخه حیات نرم­افزار افزوده است. بدین منظور سازمان­ها به چارچوب صریح بر اساس اصول مدیریتی فرایند گرا نیاز دارند، برای کنترل چرخه حیات نرم­افزار، استانداردISO/IEC 12207 و برای مدیریت قانونمند و ارائه یک زبان و چرخه حیات خدمات کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) پیشنهاد می­شود.

استانداردISO/IEC 12207 استاندارد چرخه حیات نرم­افزار است که این استاندارد نه تنها به ارائه چارچوبی برای اجرای روشی موثر برای تولید و توسعه نرم­افزار می­پردازد، بلکه می­توان اطمینان حاصل نمود که اهداف سازمان به درستی تحقق می­یابد و این استاندارد بین­المللی شامل فرایندها، فعالیت­ها و وظایف در طول چرخه حیات نرم­افزار می­باشد. همچنین استفاده از ITIL در تولید محصولات نرم­افزاری موجب ساده­سازی، سازماندهی و مدیریت فرایندها، ایجاد زبان مشترک و تحویل کارآمدتر می­شود که از طریق کاهش هزینه­ها و افزایش کیفیت صورت می­گیرد. به طور کلیITIL یک چارچوب گسترده­ای برای کنترل و مدیریت فرایندISO/IEC 12207 می­باشد و به تنهایی ITIL فاقد فرایند دقیق برای مدیریت چرخه حیات نرم­افزار است.

در این پایان­ نامه با توجه به اهمیت وجود استانداردهای نرم­ افزار و فرایندهای چرخه حیات نرم­افزار، استاندارد بین­المللی ISO/IEC 12207 و فرایند چرخه حیات خدمات ITIL استفاده شده است.

 

Abstract

software companies becoming more specialized on various scopes (e.g. some companies to design, analysis, requirements gathering, software testing, etc.) to develop and produce their software products. In other aspects, outsourcing software development and global software development (GCD) has extended, which requires the use of methods and standards for the management and control of software development processes. Lack of integration between process of software engineering and stockholders cause widespread inefficiencies in software operational processes.There are several factors that can impact the software life cycle that make difficult planning and operating processes. Recently, economic strategies and market forces have added new complexities to software life cycle. So, organizations need an explicit framework based on process management principles. in order to control the software life cycle, ISO/IEC 12207 and in order to manage and Provide the same language and syntax, IT Infrastructure Library (ITIL) are recommended.

The standard ISO/IEC 12207 is software life cycle standard that not only provides a framework for executable effective method for production and development software, but also can ensure that organizational goals are realized properly and this International Standard contains processes, activities and tasks during the software life cycle.The use of ITIL in the production of software products leads simplification, Organization and process management, and establishment of common language through reduction of costs and increase of quality. In general, ITIL is a broad framework for the control and management IEC/ISO 12207 processes and this framework suffers from the lack of accurate process for management of software life cycle singly.

This Researchto considering the importance of software standardsand software life cycle processes, are used standard ISO 12207 and ITIL service lifecycle process. Therefore, methods and models in accordance with the standards that can be invoked from production and development software were considered.

 

آیا در رابطه با پایان نامه ارائه رویکردی جهت انطباق روش فرایند تولید محصولات نرم افزار مبتنی بر ISO/IEC12207 به سرویسهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(ITIL) سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه ارائه رویکردی جهت انطباق روش فرایند تولید محصولات نرم افزار مبتنی بر ISO/IEC12207 به سرویسهای کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(ITIL):

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"