محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / حسابـداری,اقتـصـاد / پروژه و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه مزيت نسبي كشور در زمينه توليد و صدور فرش دستباف و ارزيابي عوامل مؤثر بر آن


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 13)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۶,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 360 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای جداول و نمودار

فهرست مطالب

چكيده 
فصل اول: كليات
1-1- مقدمه           2
2-1- اهميت تحقيق          2
3-1- فرضيات تحقيق          4
4-1- اهداف تحقيق          4
5-1- روش شناسي تحقيق         5
6-1- سابقه تحقيق          6
7-1-فصل بندي و رئوس مطالعات تحقيق       8

فصل دوم: مباني نظري اصل مزيت نسبي
1-2- راهبرد هاي توسعه اقتصادي و جايگاه تجارت بين الملل     10
1-1-2- راهبردهاي درونگراي توسعه اقتصادي       11
2-1-2- راهبردهاي برونگراي توسعه اقتصادي       13
2-2- تأثير تجارت بين الملل بر رشد اقتصادي       16
1-2-2- تفسير سنتي نقش تجارت بين الملل        16
2-2-2- تفسير نوين نقش تجارت بين الملل        18
3-2- مباني تئوريك تجارت بين الملل و مزيت نسبي      19
1-3-2- ديدگاه مزيت مطلق آدام اسميت       19
2-3-2- ديدگاه مزيت نسبي ديويد ريكاردو       20
3-3-2- مزيت نسبي و هزينه فرصت هاي از دست رفته     21
4-3-2- ديدگاه مزيت نسبي هكشر – اوهلين (نظريه جديد تجارت بين الملل)    21
4-2- مزيت نسبي و سودآوري تجارت بين الملل     24
5-2- شكاف فن آوري و پويايي در مزيت نسبي     29
6-2- مزيت نسبي بالفعل و بالقوه        34
1-6-2- مزيت نسبي بالفعل اسمي         36
2-6-2- مزيت نسبي بالفعل حقيقي         36
3-6-2- مزيت نسبي بالقوه اسمي         36
4-6-2- مزيت نسبي بالقوه حقيقي         36

فصل سوم: روش شناسي تعيين مزيت نسبي
1-3- شاخص هاي مزيت نسبي آشكارشده (RCA)      41
1-1-3- شاخص هاي مبتني بر آمار توليد و صادرات       41
1-1-1-3- معيار سهم صادرات         42
2-1-1-3- معيار سهم خالص صادرات        43
3-1-1-3- شاخص يونيدو         43
2-1-3- شاخص هاي مبتني بر آمار صادرات       43
1-2-1-3- شاخص بالاسا (BAL)        43
2-2-1-3- شاخص دانگز – ريدل (DR)       45
3-2-1-3- شاخص هاي خالص يونيدو        45
3-1-3- شاخص هاي مبتني بر آمار صادرات و ابزار آماري      45
1-3-1-3- نگرش درآمدي         46
2-3-1-3- نگرش رتبه اي         46
3-3-1-3- نگرش ثبات         47
4-3-1-3- نگرش درآمدي – ثبات        47
2-3- محدوديت هاي شاخص هاي RCA       48
3-3- شاخص هاي مبتني بر روش هاي اقتصادسنجي      49
1-3-3- تخمين توابع عرضه و تقاضاي محصول       49
2-3-3- روش ديك          52
4-3- شاخص مبتني بر روش برنامه ريزي        53
5-3- شاخص هاي طرف عرضه         54
1-5-3- معيار هزينه منابع داخلي (DRC)        55
1-1-5-3- پيشينه كاربرد و فرمول محاسباتي DRC      55
2-1-5-3- تعريف قيمت هاي سايه اي و نقش آن در محاسبه DRC     58
3-1-5-3- تبديل عوامل توليد خارجي به داخلي و وضعيت DRC     63
2-5-3- معيار نرخ حمايت مؤثر (EPR)        65
3-5-3- معيار تجزيه و تحليل منافع اقتصادي (SBA) يا سودآوري خالص اجتماعي (NSP)  65
4-5-3- معيار الگوي داده – ستانده، برنامه ريزي و هزينه منابع داخلي 66
6-3- شاخص‌هاي طرف تقاضا        68
1-6-3- اهميت شناخت بازارهاي هدف صادراتي در ايجاد مزيت نسبي رقابتي    69
1-1-6-3- نقش مشخصه هاي تقاضا در بازارهاي هدف بر ايجاد مزيت نسبي رقابتي   71
2-1-6-3- نقش تجزية بازارهاي هدف در ايجاد مزيت نسبي رقابتي     72
3-1-6-3- اهميت روابط سياسي در ايجاد مزيت نسبي رقابتي     72
2-6-3- كاربرد شاخص هاي طرف تقاضا در تعيين مزيت نسبي رقابتي 73
7-3-بررسي مباني نظري نمونه گيري و انجام فعاليت ميداني تحقيق    75
1-7-3- علل نمونه گيري          76
2-7-3- روش هاي مختلف نمونه گيري در تحقيقات ميداني      77
3-7-3- انواع نمونه گيري احتمالي (تصادفي)       78
1-3-7-3- نمونه گيري تصادفي ساده        79
2-3-7-3- نمونه گيري تصادفي سيستماتيك       79
3-3-7-3- نمونه گيري تصادفي خوشه اي       80
4-3-7-3- نمونه گيري تصادفي طبقه بندي شده      80
4-7-3- روش تعيين حجم نمونه        81
5-7-3- روش تجزيه و تحليل اطلاعات حاصله از فعاليت ميداني تحقيق    83
6-7-3- روش هاي تحليل آماري         84
1-6-7-3- آمار توصيفي          84
2-6-7-3- آمار استنباطي          85
1-2-6-7-3- تحليل آزمون ناپارامتريك چي دو       85
2-2-6-7-3- تحليل عامل (Factor Analysis)       86

فصل چهارم : تجزيه و تحليل نتايج حاصله از اندازه گيري مزيت نسبي
1-4- بررسي مزيت نسبي در صادرات فرش دستباف ايران      91
1-1-4- بررسي روند صادرات فرش دستباف ايران       92
2-1-4- محاسبه مزيت نسبي در صادرات فرش دستباف ايران      94
3-1-4- بررسي روند تغييرات شاخص RCA در صادرات فرش دستباف كشور    
4-1-4- بررسي نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در صادرات فرش دستباف كشور   101
2-4-بررسي مزيت نسبي رقابتي كشور در صنعت فرش دستباف     126
1-2-4- محاسبه مزيت نسبي رقابتي كشور با استفاده از تخمين مدل تقاضاي صادراتي فرش دستباف   129
3-4- بررسي مزيت نسبي كشور در توليد فرش دستباف      131
1-3-4- نحوه كاربرد معيار DRC در محاسبه مزيت نسبي كشور در توليد فرش دستباف   132
2-3-4- نحوه برآورد قيمت هاي سايه اي به منظور محاسبه مزيت نسبي حقيقي كشور در توليد فرش دستباف            133
1-2-3-4- برآورد قيمت سايه اي عوامل داخلي توليد فرش دستباف     133
2-2-3-4- برآورد قيمت سايه اي نهاده هاي قابل تجارت درتوليد فرش دستباف   137
3-2-3-4- برآورد قيمت سايه اي نرخ ارز       138
3-3-4- محاسبه مزيت نسبي در توليد فرش دستباف        143
4-3-4- بررسي مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان آذربايجان شرقي    143
1-4-3-4- پيشينه قالي بافي در آذربايجان       143
2-4-3-4- ويژگيهاي ظاهري قالي هاي آذربايجان      146
3-4-3-4- ويژگيهاي فني بافت در قالي هاي آذربايجان      148
4-4-3-4- آناليز قيمت تمام شدة توليد فرش دستباف در استان آذربايجان شرقي   150
5-4-3-4- محاسبه مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان آذربايجان شرقي   151
6-4-3-4-تجزيه و تحليل آماري نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان آذربايجان شرقي          153
5-3-4- بررسي مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان قم     177
1-5-3-4- پيشينة قالي بافي در قم        177
2-5-3-4- ويژگيهاي فني بافت در قالي هاي قم       178
3-5-3-4- ويژگيهاي ظاهري قالي هاي قم       179
4-5-3-4- آناليز قيمت تمام شدة توليد فرش دستباف در استان قم     180
5-5-3-4- محاسبه مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان قم     181
    6-5-3-4-تجزيه و تحليل آماري نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان قم  183
6-3-4- بررسي مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان اصفهان      205
1-6-3-4- پيشينة قالي بافي در اصفهان        205
2-6-3-4- ويژگيهاي ظاهري قالي هاي معاصر اصفهان      206

3-6-3-4- ويژگيهاي فني بافت در قالي هاي اصفهان      207
4-6-3-4- آناليز قيمت تمام شدة توليد فرش دستباف در استان اصفهان    210
5-6-3-4- محاسبه مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان اصفهان    211
6-6-3-4-تجزيه و تحليل آماري نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان اصفهان            213
7-3-4- بررسي مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان خراسان     236
1-7-3-4- پيشينة قالي بافي در خراسان        236
2-7-3-4- ويژگيهاي ظاهري و فني بافت قالي در مهمترين مراكز قالي بافي در استان خراسان  237
3-7-3-4- آناليز قيمت تمام شدة توليد فرش دستباف در استان خراسان    244
4-7-3-4- محاسبه مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان خراسان    245
5-7-3-4-تجزيه و تحليل آماري نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان خراسان  247
8-3-4- بررسي مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان همدان      269
1-8-3-4- پيشينة قالي بافي در همدان         269
2-8-3-4- ويژگيهاي ظاهري قالي هاي همدان       270
3-8-3-4- ويژگيهاي فني بافت در قالي هاي همدان      271
4-8-3-4- آناليز قيمت تمام شدة توليد فرش دستباف در استان همدان    274
5-8-3-4- محاسبه مزيت نسبي توليد فرش دستباف در استان همدان    275
    6-8-3-4-تجزيه و تحليل آماري نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در توليد فرش دستباف در استان همدان            277
9-3-4- تجزيه و تحليل نقش عوامل مؤثر بر مزيت نسبي در توليد فرش دستباف كشور    299
1-9-3-4- تجزيه و تحليل نرخ ارز غايي       299
2-9-3-4- تجزيه و تحليل قيمت غايي فروش هر متر مربع فرش دستباف    301
3-9-3-4- تجزيه و تحليل ارزش غايي مواد اوليه داخلي هر متر مربع فرش دستباف   303
4-9-3-4- تجزيه و تحليل ارزش غايي نهاده هاي قابل تجارت هر متر مربع فرش دستباف  305
5-9-3-4- تجزيه و تحليل كشش ارزي DRC       306
6-9-3-4- تجزيه و تحليل كشش قيمتي DRC       307
7-9-3-4- تجزيه و تحليل كشش DRC نسبت به ارزش مواد اوليه داخلي    308
8-9-3-4- تجزيه و تحليل كشش DRC نسبت به ارزش نهاده هاي قابل تجارت   309
9-9-3-4- ارزيابي عوامل مؤثر بر مزيت نسبي كشور در توليد فرش دستباف براساس مطالعات  ميداني تحقيق           310

فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات
1-5- خلاصه نتايج تحقيق         331
2-5- ارائه سياست هاي كاربردي         340

فهرست منابع           343

پيوست            345
پرسشنامه تحقيق (نوع A - استان قـم)
پرسشنامه تحقيق (نوع A - استان همـدان)
پرسشنامه تحقيق (نوع A - استان خـراسان)
پرسشنامه تحقيق (نوع A - استان آذربايجان شرقي)
پرسشنامه تحقيق (نوع A - استان اصفهــان)
پرسشنامه تحقيق (نوع B)

آیا در رابطه با پایان نامه مزيت نسبي كشور در زمينه توليد و صدور فرش دستباف و ارزيابي عوامل مؤثر بر آن سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه مزيت نسبي كشور در زمينه توليد و صدور فرش دستباف و ارزيابي عوامل مؤثر بر آن :

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"