محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / علـوم اجتمـاعی,مشـاوره / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 9)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 209 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب

فصل اول - کلیات تحقیق
مقدمه
بيان مسئله:
اهميت و ضرورت تحقيق:
اهداف تحقيق:
پيشينة تحقيق:
سؤالات تحقيق:
روش تحقيق:
روش جمع‌آوري اطلاعات:
جامعه آماري و نمونة تحقيق (روش نمونه‌گيري ذكر شود):
ابزار اندازه‌گيري (روايي و اعتبار ابزار ذكر شود):
روش‌هاي تجزيه و تحليل اطلاعات و مدل‌هاي آماري مورد استفاده:
تعريف مفاهيم
شرح خدمات گزارش
 
فصل دوم - مبانی نظری تحقیق
مقدمه
بخش اول
عملیات روانی و تهديدات عليه جوانان در نگاه مقام معظم رهبري
1- نقش منافقان داخلي در خارج كردن جوانان از صحنه
2- ولنگاري ، بي بندوباري و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسي
3- تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن
4- تلاش براي منحرف كردن ذهن جوانان از آرمانهاي انقلابي و اهداف نظام
بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری
عمليات‌رواني:
تقسيم بندي عمليات‌رواني:
الف) عمليات‌رواني استراتژيك
ب) عمليات‌رواني تاكتيكي
تقسيم‌بندي دیگری از عمليات‌رواني
الف) عمليات‌رواني آشكار
ب) عمليات‌رواني پنهان
الف - تبليغات سياه:
ب- تبليغات خاكستري:
بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی
فشارهای عملی در جنگ روانی
فشارهای عملی
فشارهای نظامی و تسلیحاتی
فشارهای اقتصادی
فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیك
فشارهای فرهنگی و اجتماعی
فشارهای روانی ـ تبلیغی
امكانات و تجهیزات كشور مبدأ
بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی
 
فصل سوم - ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه
مقدمه
بخش اول : فضاي کليرسانه ايعليهقشر جوان ايراني با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه
بخش دوم : محور يابي عمليات رواني
بخش سوم : اطلاعات کمی محوريابي عمليات رواني رسانه های بیگانه عليه جوانان
الف) موضوعات و مسائل اجتماعي
فراوانی متغيرهای اجتماعي
نمودار 1- اجتماعي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 2- اجتماعي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 3- اجتماعي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 4- اجتماعي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 5- اجتماعي (مجموع فراوانی متغيرهاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي به تفکيک کشور)
نمودار 6- اجتماعي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشورها به تفکيک عامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي)
نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آمريکا)
نمودار 7- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي اسرائيل)
نمودار 9- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي انگليس)
نمودار 10- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي فرانسه)
نمودار 11- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي آلمان)
نمودار 12- اجتماعي (درصد هر يک از عوامل عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعي از سوي گروه­هاي معاند و مخالف)
ب) متغير های اقتصادي
فراوانی متغير های اقتصادي
نمودار 13- اقتصادي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 14- اقتصادي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 15- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 16- اقتصادي (درصد سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 17- اقتصادي (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد مرلفه­هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادي)
نمودار 18- اقتصادي (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء بحراني بودن اوضاع جوانان و بزرگنمايي مشكلات جوانان")
نمودار 19- اقتصادي (درصد مجموع سهم هر کشور در ايجاد عمليات رواني "القاء وجود تبعيض طبقاتي در ميان جوانان")
پ) متغير مسائل سياسي
فراوانی متغير های سياسي
نمودار 20- سياسي (وضعيت فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي به تفکبک کشور)
نمودار 21- سياسي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 22- سياسي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 23- سياسي (مجموع فراوانی فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 24- سياسي (درصد فعاليت هر يک از کشورها در جهت ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 25- سياسي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 26- سياسي (درصد فعاليت اسرائيل به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 27- سياسي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 28- سياسي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 29- سياسي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
نمودار 30- سياسي (درصد فعاليت معاند و مخالف به تفکيک مؤلفه­هاي عمليات رواني در جهت تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل سياسي)
ت) متغير مسائل فرهنگي و مذهبي
فراوانی متغيرهای فرهنگي و مذهبي
نمودار 31- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 32- فرهنگي و مذهبي (درصد هر يک از مؤلفه هاي عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 33- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 34- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت هر کشور در ايجاد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 35- فرهنگي و مذهبي (مجموع فراوانی فعاليت هر کشور در ايجاد تأثير بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي از طريق عوامل عمليات رواني)
نمودار 36- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آمريکا به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 38- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت انگليس به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 39- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت فرانسه به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 40- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت آلمان به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و مذهبي)
نمودار 41- فرهنگي و مذهبي (درصد فعاليت گروه­هاي معاند و مخالف به تفکيک عوامل ايجاد کننده عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگي و
ث) ساير موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )
نمودار 42- ساير موضوعات (مجموع فراوانی عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)
نمودار 43- ساير موضوعات (درصد عمليات رواني تأثيرگذار بر بزرگنمایی ساير موضوعات به تفکيک کشور)
ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه­هاي عمليات رواني
 نمودار 44- مجموع کل فراوانی فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير
نمودار 45- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک حوزه­هاي تأثير
نمودار 46- مجموع کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور
نمودار 47- درصد کل فعاليت­هاي عمليات رواني به تفکيک کشور
بخش چهارم : شگردهاي تبليغي
 
فصل چهارم - تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی
مقدمه :
بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف
بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه:


منابع
پيوستها صفحه 156

آیا در رابطه با بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی و تحلیل عملیات روانی علیه جوانان کشور و ارائه راهبردهای مقابله با آن:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"