|
|
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
|
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
|
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
|
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله Ùارسی
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
|
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
|
مهندسی آب , توسعه
|
|
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
|
مکانیک,هواÙضا,متالوژی,نانو
|
|
Ù…Øیط زیست,نیروگاه,انـرژی
|
|
نـÙت , گـاز , پتروشیمی
|
|
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
|
کامپیوتر , شبکه
|
|
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
|
پروژه مالی رشته Øسابداری
|
|
پروژه کارآÙرینی ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
|
پروژه آماده برنامه نویسی
|
|
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
|
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
|
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
|
Øــقـــوق,Ùــقـه
|
|
Øسابـداری,اقتـصـاد
|
|
خودرو سازی
|
|
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
|
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
|
رشته صنایع غذائی
|
|
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
|
زیست شناسی
|
|
زبـان,ادبیــات
|
|
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
|
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
|
عمران,معماری,شهرسازی
|
|
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
|
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۳۱,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست
Ùصل اول :
1 كليات 1
1-1 مقدمه : بيان مسئله 1
2-1 اهميت موضوع 3
3-1 هد٠اساسي تØقيق 4
4-1 سئوالات تØقيق 5
5-1 Ùرضيه هاي تØقيق 5
6-1 معرÙÙŠ متغيرهاي مستقل Ùˆ وابسته Ùˆ تعاري٠عملياتي آنها 6
7-1 روش پژوهش 7
8-1 ساختار گزارش 7
9-1 معرÙÙŠ Ùˆ تاريخچه شركت توزيع برق شيراز 8
Ùصل دوم :
2 مروري بر ادبيات موضوع 14
1-2 مروري بر ديدگاههاي نظري 14
1-1-2 مقدمه 14
2-1-2 تعري٠مشتري 15
3-1-2 اهميت رضايت مشتري 16
4-1-2 بازاريابي و اهميت آن 17
5-1-2 نظريات مربوط به رضايت مشتري 17
1-5-1-2 نظريه مديريت كيÙيت Ùراگير 18
2-5-1-2 قيمت كالا يا خدمات 19
3-5-1-2 كيÙيت كالا 19
4-5-1-2 نظريه نيازهاي مازلو 22
6-1-2 نظريات مربوط به رضايت شغلي ، تعهد سازماني و عملكرد كاركنان 23
1-6-1-2 نظريه كامروايي نيازي 24
2-6-1-2 نظريه پورتر- لاولر 24
3-6-1-2 نظريه برابري 25
4-6-1-2 الگوي ويژگيهاي شغلي 25
5-6-1-2 سبك مديريت 28
1-5-6-1-2 مكتب مديريت علمي 28
2-5-6-1-2 مكتب روابط انساني 30
6-6-1-2 نظريه رضايت شغلي هرزبرگ 32
7-6-1-2 نظريه رضايت آلدرÙر 33
8-6-1-2 نظريه تالكوت پارسونز 34
9-6-1-2 نظريه گرايش در مورد رضايت شغلي 35
2-2 مروري بر تØقيقات انجام شده 40
1-2-2 تØقيقات انجام شده داخلي 40
2-2-2 تØقيقات خارجي 50
3-2 بØØ« Ùˆ نتيجه گيري نظري 57
Ùصل سوم :
3 روش تØقيق 60
1-3 روش پژوهش 60
2-3 تعري٠متغيرهاي مستقل و وابسته 61
3-3 طراØÙŠ پرسشنامه 62
4-3 روش نمونه گيري Ùˆ تعيين Øجم نمونه 62
5-3 روش تجزيه Ùˆ تØليل داده ها 64
6-3 تعري٠Ùرضيه هاي تØقيق 65
Ùصل چهارم :
4 تجزيه Ùˆ تØليل ياÙته تØقيق 66
1-4 مشتركين 66
1-1-4 خصوصيات اقتصادي ، اجتماعي و جمعيتي مشتركين 66
2-1-4 نوع اشتراك پاسخگويان 72
3-1-4 هزينة برق مصرÙÙŠ 73
4-1-4 تعداد دÙعات Ùˆ مدت قطعي برق 74
5-1-4 آسيب ديدن وسائل برقي در اثر نوسان برق 76
6-1-4 بررسي رضايت مشتركين از شركت توزيع برق شيراز 76
1-6-1-4 سازگاري دروني ، پايائي و اعتبار سازه اي طي٠77
2-6-1-4 نگرش پاسخگويان نسبت به گويه هاي طي٠81
7-1-4 بررسي عوامل مؤثر بر رضايت مشتركين از شركت برق 91
1-7-1-4 آزمون همبستگي پيرسون 91
2-7-1-4 آزمون تØليل پراكنش 94
3-7-1-4 رگرسيون چند متغيره 98
2-4 كاركنان 102
1-2-4 خصوصيات اقتصادي ، اجتماعي و جمعيتي پاسخگويان 102
2-2-4 بررسي رضايت شغلي پاسخگويان 111
1-2-2-4 سازگاري دروني ، پايائي و اعتبار سازه اي طي٠111
2-2-2-4 بررسي نظر پاسخگويان دربارة گويه هاي طي٠رضايت شغلي در ابعاد مختل٠113
1-2-2-2-2 رضايت شغلي از بعد معنوي 113
2-2-2-2-4 رضايت شغلي از بعد مديريت 119
3-2-2-2-4 رضايت شغلي از بعد روابط اجتماعي 122
4-2-2-2-4 رضايت شغلي از بعد مادي و امنيت 125
3-2-4 بررسي تعهد سازماني پاسخگويان 129
1-3-2-4 سازگاري دروني ، پايائي و اعتبار سازه اي طي٠تعهد سازماني 129
2-3-2-4 نظر پاسخگويان در مورد گويه هاي طي٠تعهد سازماني 131
3-3-2-4 بررسي عوامل مؤثر بر تعهد سازماني 138
1-3-3-2-4 آزمون همبستگي پيرسون 138
2-3-3-2-4 آزمون تØليل پراكنش 139
3-3-3-2-4 رگرسيون چند متغيره 142
3-4 بررسي تأثير تعهد سازماني بر رضايت مشتركين 143
Ùصل پنجم :
5 بØØ« Ùˆ نتيجه گيري 145
1-5 Ù…Øدوديتهاي تØقيق 148
2-5 پيشنهادات 149
منابع 150
چكيده
اين تØقيق درصدد ارزيابي ميزان رضايت مندي مشتركين برق از شركت توزيع برق شيراز Ùˆ ØªÙˆØ¶ÙŠØ ØªØºÙŠÙŠØ±Ø§Øª آن بر اساس ويژگيهاي سازماني از يك طر٠و مشخصات اقتصادي- اجتماعي مشتركين از سوي ديگر ميباشد.رضايت مندي بعنوان پديدة رواني- اجتماعي ناشي از كنشهاي كنشگران اجتماعي مورد ارزيابي نظري روش شناسهاي تجربي Ùˆ غير تجربي در علوم انساني قرار ميگيرد. در اين تØÙيق با استÙاده از روشهاي كمي به جمعآوري اطلاعاتي پرداخته شده است. وطي آن 631 Ù†Ùر از مشتركين Ùˆ 133 Ù†Ùر از كاركنان مورد پرسش قرار گرÙتند. نرم اÙزار مورد استÙاده جهت تجزيه Ùˆ تØليل داده ها spss ميباشد كه مخصوص تجزيه Ùˆ تØليلهاي آماري در علوماجتماعي است.
نتايج Øاصل از تØقيق نشان مي دهد كه ميزان رضايت مشتركين از شركت توزيع برق شيراز در Øد متوسط مي باشد بطوري كه ميانگين نمره پاسخگويان از طي٠رضايت مندي 6/26 مي باشد كه در Øد رضايت متوسط است.
بررسي تأثير متغيرهاي مستقل نسبي Ùˆ Ùاصله اي بر ميزان رضايت مشتركين نشان مي دهد كه رابطه ميزان رضايت آنها با تعداد دÙعات قطعي برق ( 219/0 = R) Ùˆ مدت قطعي برق ( 179/0 = R) رابطه معني دار دارد. همانگونه كه ملاØظه مي گردد رابطه رضايت مندي مشتركين با اين دو متغير منÙÙŠ مي باشد Ùˆ اين بدان معني است كه اÙزايش تعداد دÙعات Ùˆ مدت قطعي برق موجب كاهش رضايت در ميان مشتركين مي گردد.
ميزان رضايت مشتركين خانگي علاوه بر آنكه متأثر از تعداد Ùˆ مدت قطعي برق است با هزينة برق نيز در رابطه است. نتايج Øاصل نشان مي دهد كه ضرائب همبستگي به دست آمده از رابطه رضايت مشتركين با متغيرهاي هزينه برق، تعداد دÙعات قطعي برق Ùˆ مدت قطعي برق به ترتيب 39/-ØŒ 217/- Ùˆ 197/- مي باشد كه همگي منÙÙŠ هستند.
تنها متغيري كه با رضايت مشتركين عمومي در رابطه است Ø³Ø·Ø ØªØصيلات اين مصر٠كنندگان است ( 733/- = R ) Ùˆ اين بدان معني است كه اÙزاش Ø³Ø·Ø ØªØصيلات موجب كاهش رضايتمندي مشتركين عمومي مي گردد.
ميزان رضايت ساير مصر٠كنندگان (صنعتي، كشاورزي Ùˆ خدماتي) رابطة معني داري با هيچ يك از خصوصيات اÙراد ندارد. اين مسئله بيش از آنكه به دليل ضعي٠بودن رابطه متغيرهاي مستقل با رضايت مندي اين نوع مصر٠كنندگان باشد، به علت كم بودن تعداد نمونه مصر٠كنندگان صنعتي، كشاورزي Ùˆ خدماتي است.
نكته مهمي كه از مطالب Ùوق مي توان نتيجه گرÙت اين است كه رضايت مشتركين برق بيش از آنكه تابع خصوصيات Ùردي اÙراد باشد، متأثر از عملكرد شركت برق مي باشد كه در ميزان قطعي برق (اعم از تعداد Ùˆ مدت ) Ùˆ هزينة برق مصرÙÙŠ تجلي مي نمايد.
نتايج Øاصل نشان مي دهد كه ميزان رضايت زنان اندكي بيش از مردان است همچنين مقايسة ميزان رضايت در شهرها Ùˆ مناطق مختل٠نشان مي دهد كه بيشترين رضايت در بين ساكنين شهر زرقان Ùˆ كمترين رضايتمندي بين ساكنين منطقه شيراز 4 Ùˆ سعادت شهر است.
همچنين بيشترين رضايت در بين مصر٠كنندگان خانگي (با ميانگين نمرة 8/26) Ùˆ كمترين رضايت بين مصر٠كنندگان صنعتي مي باشد. از جمله مسائل ديگري كه باعث ميگردد ØŒ رضايت مندي را تØت تأثير قرار دهد ØŒ سوختن وسائل برقي اÙراد در اثر نوسان برق مي باشد نتايج Øاصل نشان مي دهد كه ميزان رضايت كساني كه وسائل برقيشان در اثر نوسان برق سوخته است 3/2 نمره كمتر از كساني است كه تا كنون وسائل برقيشان نسوخته است. اين مسئله نيز ناشي از عملكرد شركت برق مي باشد. در آزمون رگرسيون چند متغيره، دو متغير سوختن وسائل برقي Ùˆ تعداد دÙعات قطعي برق وارد معادله مي گردند Ùˆ در مجموع 4/10 درصد از تغيرات در ميزان رضايت مشتركين را تبيين مي نمايد ( 104/0 = R2 ). در معادلة رگرسيون مربوط به مصر٠كنندگان خانگي، سه متغير هزينة برق، تعداد دÙعات قطعي برق Ùˆ سوختن وسائل برقي در اثر نوسان وارد معادله مي گردندكه در مجموع 6/23 درصد از تغييرات در ميزان رضايت مشتركين را تبيين مي نمايد. ( 236/0 = R2 ) همچنين Ø³Ø·Ø ØªØصيلات تنها متغيري است كه وارد معادلة رگرسيون رضايت مشتركين عمومي مي گردد Ùˆ در مجموع 7/49 درصد از تغييرات در ميزان رضايت اين مشتركين را تبيين مي كند. ( 497/0 = R2 )
نتايج Øاصل از تØقيق نشان مي دهد كه رضايت شغلي كاركنان شركت در چهار بعد رضايت معنوي، رضايت از مديريت، رضايت از روابط اجتماعي Ùˆ رضايت مادي قابل دسته بندي مي باشد. بر اساس نتايج Øاصل كمترين رضايت از بعد معنوي Ùˆ بيشترين رضايت در بعد مديريت Ùˆ روابط اجتماعي است. ياÙته هاي تØقيق همچنين نشان مي دهد كه ميزان تعهد سازماني كاركنان در Øد زياد است به طوري كه ميانگين نمرة آنها از طي٠تعهد سازماني 6/23 است.
نتايج Øاصل از آزمون همسبتگي پيرسون نشان مي دهد كه تعهد سازماني با چهار متغير رضايت شغلي از بعد معنوي ( 398/0 = R)ØŒ رضايت از بعد مديريت ( 242/0 = R ) رضايت از بعد روابط اجتماعي ( 208/0 = R ) Ùˆ هزينه خانوار ( 198/0- = R ) رابطه معني دار دارند Ùˆ اÙزايش رضايت شغلي در سه بعد Ùوق الذكر موجب اÙزايش در تعهد سازماني كاركنان مي گردد اما اÙزايش هزينه خانوار كاهش تعهد سازماني را در پي خواهد داشت. همچين ميزان تعهد سازماني اÙراد مجرد بيش از تعهد سازماني اÙراد متأهل مي باشد به طوري كه ميانگين نمرة تعهد سازماني اÙراد مجرد 96/23 Ùˆ ميانگين نمرة اÙراد متاهل 38/23 است. بر اساس همين نتايج ميزان تعهد سازماني در ميان كارشناسان اداري كمتر از ساير گروههاي شغلي (با ميانگين نمرة 36/22) Ùˆ بيشترين تعهد سازماني در بين كارشناسان Ùني است ( با ميانگين نمرة 26/24).
مقايسه تعهد سازماني در بين كاركنان مناطق مختل٠نشان مي دهد كه بيشترين تعهد سازماني در ميان كاركنان اداره برق سروستان (با ميانگين نمرة 3/25) و كمترين تعهد در ميان كاركنان برق سعادت شهر وجود دارد ( با ميانگين نمرة 3/22 )
بر اساس آزمون رگرسيون چند متغيره، سه متغير رضايت شغلي از بعد معنوي Ùˆ مديريت Ùˆ همچنين هزينه خانوار وارد معادله گرديده است Ùˆ در مجموع 8/23 درصد از تغييرات در تعهد سازماني را تبيين مي نمايد. Ùˆ بالاخره ضريب همبستگي Øاصل از ارتباط بين تعهد سازماني Ùˆ رضايت مشتركين در Ø³Ø·Ø Ù…Ù†Ø·Ù‚Ù‡ نشان مي دهد كه ميزان R Øاصل 659/0 است كه با توجه به تعداد مناطق ( 8 منطقه ) در Ø³Ø·Ø 95 درصد معني دار نمي باشد.
|
|
آیا در رابطه با بررسی عوامل مؤثر بر رضايت مندی مشترکين شرکت توزيع برق سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|
|
|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|