محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه مدیریت اجرائی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی عوامل مؤثر بر رضايت مندی مشترکين شرکت توزيع برق


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 12)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۳۱,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 155 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn242

فهرست 

 ÙØµÙ„ اول :  
1 ÙƒÙ„يات 1
1-1 Ù…قدمه : بيان مسئله 1
2-1 Ø§Ù‡Ù…يت موضوع 3
3-1 Ù‡Ø¯Ù اساسي تحقيق  4
4-1 Ø³Ø¦ÙˆØ§Ù„ات تحقيق 5
5-1 ÙØ±Ø¶ÙŠÙ‡ هاي تحقيق 5
6-1 Ù…عرفي متغيرهاي مستقل Ùˆ وابسته Ùˆ تعاريف عملياتي آنها  6
7-1 Ø±ÙˆØ´ پژوهش 7
8-1 Ø³Ø§Ø®ØªØ§Ø± گزارش 7
9-1 Ù…عرفي Ùˆ تاريخچه شركت توزيع برق شيراز  8

 ÙØµÙ„ دوم :  
2 Ù…روري بر ادبيات موضوع 14
1-2 Ù…روري بر ديدگاههاي نظري  14
1-1-2 Ù…قدمه 14
2-1-2 ØªØ¹Ø±ÙŠÙ مشتري 15
3-1-2 Ø§Ù‡Ù…يت رضايت مشتري 16
4-1-2 Ø¨Ø§Ø²Ø§Ø±ÙŠØ§Ø¨ÙŠ Ùˆ اهميت آن 17
5-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠØ§Øª مربوط به رضايت مشتري 17
1-5-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ مديريت كيفيت فراگير 18
2-5-1-2 Ù‚يمت كالا يا خدمات 19
3-5-1-2 ÙƒÙŠÙÙŠØª كالا 19
4-5-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ نيازهاي مازلو 22
6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠØ§Øª مربوط به رضايت شغلي ØŒ تعهد سازماني Ùˆ عملكرد كاركنان 23
1-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ كامروايي نيازي  24
2-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ پورتر- لاولر 24
3-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ برابري  25
4-6-1-2 Ø§Ù„گوي ويژگيهاي شغلي  25
5-6-1-2 Ø³Ø¨Ùƒ مديريت 28
1-5-6-1-2 Ù…كتب مديريت علمي  28
2-5-6-1-2 Ù…كتب روابط انساني  30
6-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ رضايت شغلي هرزبرگ  32
7-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ رضايت آلدرفر  33
8-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ تالكوت پارسونز  34
9-6-1-2 Ù†Ø¸Ø±ÙŠÙ‡ گرايش در مورد رضايت شغلي  35
2-2 Ù…روري بر تحقيقات انجام شده  40
1-2-2 ØªØ­Ù‚يقات انجام شده داخلي  40
2-2-2 ØªØ­Ù‚يقات خارجي  50
3-2 Ø¨Ø­Ø« Ùˆ نتيجه گيري نظري 57

 ÙØµÙ„ سوم : 
3 Ø±ÙˆØ´ تحقيق 60
1-3 Ø±ÙˆØ´ پژوهش 60
2-3 ØªØ¹Ø±ÙŠÙ متغيرهاي مستقل Ùˆ وابسته 61
3-3 Ø·Ø±Ø§Ø­ÙŠ پرسشنامه  62
4-3 Ø±ÙˆØ´ نمونه گيري Ùˆ تعيين حجم نمونه  62
5-3 Ø±ÙˆØ´ تجزيه Ùˆ تحليل داده ها  64
6-3 ØªØ¹Ø±ÙŠÙ فرضيه هاي تحقيق  65

 ÙØµÙ„ چهارم  :  
4 ØªØ¬Ø²ÙŠÙ‡ Ùˆ تحليل يافته تحقيق 66
1-4 Ù…شتركين  66
1-1-4 Ø®ØµÙˆØµÙŠØ§Øª اقتصادي ØŒ اجتماعي Ùˆ جمعيتي مشتركين  66
2-1-4 Ù†ÙˆØ¹ اشتراك پاسخگويان  72
3-1-4 Ù‡Ø²ÙŠÙ†Ø© برق مصرفي  73
4-1-4 ØªØ¹Ø¯Ø§Ø¯ دفعات Ùˆ مدت قطعي برق  74
5-1-4 Ø¢Ø³ÙŠØ¨ ديدن وسائل برقي در اثر نوسان برق  76
6-1-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ رضايت مشتركين از شركت توزيع برق شيراز  76
1-6-1-4 Ø³Ø§Ø²Ú¯Ø§Ø±ÙŠ دروني ØŒ پايائي Ùˆ اعتبار سازه اي طيف  77
2-6-1-4 Ù†Ú¯Ø±Ø´ پاسخگويان نسبت به گويه هاي طيف  81
7-1-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ عوامل مؤثر بر رضايت مشتركين از شركت برق  91
1-7-1-4 Ø¢Ø²Ù…ون همبستگي پيرسون  91
2-7-1-4 Ø¢Ø²Ù…ون تحليل پراكنش 94
3-7-1-4 Ø±Ú¯Ø±Ø³ÙŠÙˆÙ† چند متغيره  98
2-4 ÙƒØ§Ø±ÙƒÙ†Ø§Ù† 102
1-2-4 Ø®ØµÙˆØµÙŠØ§Øª اقتصادي ØŒ اجتماعي Ùˆ جمعيتي پاسخگويان  102
2-2-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ رضايت شغلي پاسخگويان 111
1-2-2-4 Ø³Ø§Ø²Ú¯Ø§Ø±ÙŠ دروني ØŒ پايائي Ùˆ اعتبار سازه اي طيف  111
2-2-2-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ نظر پاسخگويان دربارة گويه هاي طيف رضايت شغلي در ابعاد مختلف  113
1-2-2-2-2 Ø±Ø¶Ø§ÙŠØª شغلي از بعد معنوي  113
2-2-2-2-4 Ø±Ø¶Ø§ÙŠØª شغلي از بعد مديريت  119
3-2-2-2-4 Ø±Ø¶Ø§ÙŠØª شغلي از بعد روابط اجتماعي  122
4-2-2-2-4 Ø±Ø¶Ø§ÙŠØª شغلي از بعد مادي Ùˆ امنيت  125
3-2-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ تعهد سازماني پاسخگويان  129
1-3-2-4 Ø³Ø§Ø²Ú¯Ø§Ø±ÙŠ دروني ØŒ پايائي Ùˆ اعتبار سازه اي طيف تعهد سازماني  129
2-3-2-4 Ù†Ø¸Ø± پاسخگويان در مورد گويه هاي طيف تعهد سازماني  131
3-3-2-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ عوامل مؤثر بر تعهد سازماني  138
1-3-3-2-4 Ø¢Ø²Ù…ون همبستگي پيرسون  138
2-3-3-2-4 Ø¢Ø²Ù…ون تحليل پراكنش 139
3-3-3-2-4 Ø±Ú¯Ø±Ø³ÙŠÙˆÙ† چند متغيره  142
3-4 Ø¨Ø±Ø±Ø³ÙŠ تأثير تعهد سازماني بر رضايت مشتركين  143

 ÙØµÙ„ پنجم : 
5 Ø¨Ø­Ø« Ùˆ نتيجه گيري  145
1-5 Ù…حدوديتهاي تحقيق  148
2-5 Ù¾ÙŠØ´Ù†Ù‡Ø§Ø¯Ø§Øª 149
 Ù…نابع  150


چكيده
اين تحقيق درصدد ارزيابي ميزان رضايت مندي مشتركين برق از شركت توزيع برق شيراز Ùˆ توضيح تغييرات آن بر اساس ويژگيهاي سازماني از يك طرف Ùˆ مشخصات اقتصادي- اجتماعي مشتركين از سوي ديگر ميباشد.رضايت مندي بعنوان پديدة رواني- اجتماعي ناشي از كنش‌هاي كنشگران اجتماعي مورد ارزيابي نظري روش شناس‌هاي تجربي Ùˆ غير تجربي در علوم انساني قرار مي‌گيرد. در اين تحفيق با استفاده از روشهاي كمي به جمع‌آوري اطلاعاتي پرداخته شده است. وطي آن 631 نفر از مشتركين Ùˆ 133 نفر از كاركنان مورد پرسش قرار گرفتند. نرم افزار مورد استفاده جهت تجزيه Ùˆ تحليل داده ها  spss مي‌باشد كه مخصوص تجزيه Ùˆ تحليل‌هاي آماري در علوم‌اجتماعي است.
نتايج حاصل از تحقيق نشان مي دهد كه ميزان رضايت مشتركين از شركت توزيع برق شيراز در حد متوسط مي باشد بطوري كه ميانگين نمره پاسخگويان از طيف رضايت مندي 6/26 مي باشد كه در حد رضايت متوسط است.
بررسي تأثير متغيرهاي مستقل نسبي Ùˆ فاصله اي بر ميزان رضايت مشتركين نشان مي دهد كه رابطه ميزان رضايت آنها با تعداد دفعات قطعي برق ( 219/0 = R) Ùˆ مدت قطعي برق ( 179/0 = R)  رابطه معني دار دارد. همانگونه كه ملاحظه مي گردد رابطه رضايت مندي مشتركين با اين دو متغير منفي مي باشد Ùˆ اين بدان معني است كه افزايش تعداد دفعات Ùˆ مدت قطعي برق موجب كاهش رضايت در ميان مشتركين مي گردد.
ميزان رضايت مشتركين خانگي علاوه بر آنكه متأثر از تعداد Ùˆ مدت قطعي برق است با هزينة برق نيز در رابطه است. نتايج حاصل نشان مي دهد كه ضرائب همبستگي به دست آمده از رابطه رضايت مشتركين با متغيرهاي هزينه برق، تعداد دفعات قطعي برق Ùˆ مدت قطعي برق به ترتيب 39/-ØŒ 217/-  Ùˆ 197/- مي باشد كه همگي منفي هستند.
تنها متغيري كه با رضايت مشتركين عمومي در رابطه است سطح تحصيلات اين مصرف كنندگان است ( 733/- = R ) و اين بدان معني است كه افزاش سطح تحصيلات موجب كاهش رضايتمندي مشتركين عمومي مي گردد.
ميزان رضايت ساير مصرف كنندگان (صنعتي، كشاورزي و خدماتي) رابطة معني داري با هيچ يك از خصوصيات افراد ندارد. اين مسئله بيش از آنكه به دليل ضعيف بودن رابطه متغيرهاي مستقل با رضايت مندي اين نوع مصرف كنندگان باشد، به علت كم بودن تعداد نمونه مصرف كنندگان صنعتي، كشاورزي و خدماتي است.
نكته مهمي كه از مطالب فوق مي توان نتيجه گرفت اين است كه رضايت مشتركين برق بيش از آنكه تابع خصوصيات فردي افراد باشد، متأثر از عملكرد شركت برق مي باشد كه در ميزان قطعي برق (اعم از تعداد و مدت ) و هزينة برق مصرفي تجلي مي نمايد.
نتايج حاصل نشان مي دهد كه ميزان رضايت زنان اندكي بيش از مردان است همچنين مقايسة ميزان رضايت در شهرها و مناطق مختلف نشان مي دهد كه بيشترين رضايت در بين ساكنين شهر زرقان و كمترين رضايتمندي بين ساكنين منطقه شيراز 4 و سعادت شهر است.
همچنين بيشترين رضايت در بين مصرف كنندگان خانگي (با ميانگين نمرة 8/26) Ùˆ كمترين  رضايت بين مصرف كنندگان صنعتي مي باشد. از جمله مسائل ديگري كه باعث ميگردد ØŒ رضايت مندي را تحت تأثير قرار دهد ØŒ سوختن وسائل برقي افراد در اثر نوسان برق مي باشد نتايج حاصل نشان مي دهد كه ميزان رضايت كساني كه وسائل برقيشان در اثر نوسان برق سوخته است 3/2 نمره كمتر از كساني است كه تا كنون وسائل برقيشان نسوخته است. اين مسئله نيز ناشي از عملكرد شركت برق مي باشد. در آزمون رگرسيون چند متغيره، دو متغير سوختن وسائل برقي Ùˆ تعداد دفعات قطعي برق وارد معادله مي گردند Ùˆ در مجموع 4/10 درصد از تغيرات در ميزان رضايت مشتركين را تبيين مي نمايد ( 104/0 = R2 ). در معادلة رگرسيون مربوط به مصرف كنندگان خانگي، سه متغير هزينة برق، تعداد دفعات قطعي برق Ùˆ سوختن وسائل برقي در اثر نوسان وارد معادله مي گردندكه در مجموع 6/23 درصد از تغييرات در ميزان رضايت مشتركين را تبيين مي نمايد. ( 236/0 = R2 ) همچنين سطح تحصيلات تنها متغيري است كه وارد معادلة رگرسيون رضايت مشتركين عمومي مي گردد Ùˆ در مجموع 7/49 درصد از تغييرات در ميزان رضايت اين مشتركين را تبيين مي كند. ( 497/0 = R2 )
نتايج حاصل از تحقيق نشان مي دهد كه رضايت شغلي كاركنان شركت در چهار بعد رضايت معنوي، رضايت از مديريت، رضايت از روابط اجتماعي و رضايت مادي قابل دسته بندي مي باشد. بر اساس نتايج حاصل كمترين رضايت از بعد معنوي و بيشترين رضايت در بعد مديريت و روابط اجتماعي است. يافته هاي تحقيق همچنين نشان مي دهد كه ميزان تعهد سازماني كاركنان در حد زياد است به طوري كه ميانگين نمرة آنها از طيف تعهد سازماني 6/23 است.
نتايج حاصل از آزمون همسبتگي پيرسون نشان مي دهد كه تعهد سازماني با چهار متغير رضايت شغلي از بعد معنوي ( 398/0 = R)، رضايت از بعد مديريت ( 242/0 = R ) رضايت از بعد روابط اجتماعي ( 208/0 = R ) و هزينه خانوار ( 198/0- = R ) رابطه معني دار دارند و افزايش رضايت شغلي در سه بعد فوق الذكر موجب افزايش در تعهد سازماني كاركنان مي گردد اما افزايش هزينه خانوار كاهش تعهد سازماني را در پي خواهد داشت. همچين ميزان تعهد سازماني افراد مجرد بيش از تعهد سازماني افراد متأهل مي باشد به طوري كه ميانگين نمرة تعهد سازماني افراد مجرد 96/23 و ميانگين نمرة افراد متاهل 38/23 است. بر اساس همين نتايج ميزان تعهد سازماني در ميان كارشناسان اداري كمتر از ساير گروههاي شغلي (با ميانگين نمرة 36/22) و بيشترين تعهد سازماني در بين كارشناسان فني است ( با ميانگين نمرة 26/24).
مقايسه تعهد سازماني در بين كاركنان مناطق مختلف نشان مي دهد كه بيشترين تعهد سازماني در ميان كاركنان اداره برق سروستان (با ميانگين نمرة 3/25) و كمترين تعهد در ميان كاركنان برق سعادت شهر وجود دارد ( با ميانگين نمرة 3/22 )
بر اساس آزمون رگرسيون چند متغيره، سه متغير رضايت شغلي از بعد معنوي و مديريت و همچنين هزينه خانوار وارد معادله گرديده است و در مجموع 8/23 درصد از تغييرات در تعهد سازماني را تبيين مي نمايد. و بالاخره ضريب همبستگي حاصل از ارتباط بين تعهد سازماني و رضايت مشتركين در سطح منطقه نشان مي دهد كه ميزان R حاصل 659/0 است كه با توجه به تعداد مناطق ( 8 منطقه ) در سطح 95 درصد معني دار نمي باشد.

آیا در رابطه با بررسی عوامل مؤثر بر رضايت مندی مشترکين شرکت توزيع برق سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی عوامل مؤثر بر رضايت مندی مشترکين شرکت توزيع برق:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"