محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه مدیریت اجرائی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

ارزيابي دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت كاركنان درنيروگاههاي برق آبي (شركت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه دز) بمنظور ارايه برنامه كارآمدتر


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 11)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 170 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn253

فهرست

فصل اول ـ كليات
مقدمه .........1
 ØªØ¹Ø±ÙŠÙ قلمرو زماني Ù€ مكاني ......2
اهداف..........3
اهميت و ضرورت پژوهش ...........4
سئوالهاي تحقيق..........4
نظريات برخي از دانشمندان پيرامون ارزشيابي برنامه هاي آموزشي  
معرفي شركت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه دز...8

فصل دوم ـ مروري بر ادبيات تحقيق
 Ù…قدمه  ..1                                   
 ØªØ¹Ø§Ø±ÙŠÙ Ùˆ مفاهيم   .11                           
ارزشيابي آموزشي Ùˆ پژوهش آموزشي   ............. .........14
 Ø¢Ù…وزش Ùˆ تاريخچه آن  ............15
 Ø¢Ù…وزش كاركنان به Ú†Ù‡ معني است ..........17
نياز به آموزش در سازمان  ..….19
 Ù…سايل Ùˆ مشكلات آموزشي كاركنان .......21
 Ø¢Ù…وزش سرمايه گذاري در سرمايه انساني .................22
 Ø§Ù†Ø¯Ø§Ø²Ù‡ گيري نرخ بازگشت سرمايه ØŒ در سرمايه انساني ...........23     
 Ø³ÙˆØ¯ دهي سرمايه انساني در مقايسه با سرمايه فيزيكي  ..... 24
 Ø´ÙƒÙ„هاي ديگر سرمايه گذاري روي سرمايه انساني   ...............26
 Ø¢Ù…وزش كاركنان Ùˆ اهميت Ùˆ مزاياي آن      ..............27
 Ø¢Ù…وزش حين خدمت   .............29                                        
 Ø¢Ù…وزش ضمن خدمت................30
 ØªØ¹Ø±ÙŠÙ نيازهاي آموزشي............31
 Ù…نابع نيازهاي آموزشي.............31
 Ø¯ÙŠØ¯Ú¯Ø§Ù‡Ù‡Ø§ÙŠ نوين در آموزش Ùˆ توسعه منابع انساني.33
 ÙŠØ§Ø¯Ú¯ÙŠØ±ÙŠ.34
 ÙØ±Ø¢ÙŠÙ†Ø¯ آموزش..........37
تعريف و تبين ارزشيابي.............42
 Ù…فهوم ارزشيابي Ùˆ كاربرد آن در برنامه هاي آموزشي   ..........43
 Ø§ØµÙˆÙ„ ارزشيابي Ùˆ كاربرد آن در برنامه هاي آموزشي44
 Ú†Ú¯ÙˆÙ†Ú¯ÙŠ  اجراي  ارزشيابي......44
 Ù…راحل ارزشيابي آموزشي..........46
 Ø§Ø±Ø²ÙŠØ§Ø¨ÙŠ برنامه هاي كارآموزي...49
 Ø¯Ù„ايل اصلي ارزيابي آموزشهاي ضمن خدمت از ديدگاه كرك پاتريك...51
  روش كرك پاتريك در ارزيابي اثر بخشي آموزشي  ...............52
 Ø®Ø· مشي كيفيت شركت توليد Ùˆ بهره برداري سد Ùˆ نيروگاه دز............ 54
 Ø´Ø§Ø®ØµÙ‡Ø§ÙŠ ارزيابي دردوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت (شركت توليد Ùˆ بهره برداري سد Ùˆ نيروگاه دز ) ................   55             
خلاصه گزارش واحد آموزش در شركت آنتريو هايدروي كانادا  ...............56
تاريخچه آموزشهاي ضمن خدمت در وزارت نيرو.......66
تاريخچه مركز آموزش سد دز  67
 Ú¯Ø²Ø§Ø±Ø´ آموزش ضمن خدمت كارآموزان نيروگاههاي برق آبي سد كرخه Ùˆ سد مسجد سليمان ..............75
پيشينه تحقيق ..........76

فصل سوم ـ روش تحقيق
روش تحقيق .............96
نوع تحقيق ............…96
جامعه آماري..............96
حجم نمونه.................97
اعتبار و روايي اندازه ها..............98
گرد آوري اطلاعات ..99

فصل چهارم ـ طبقه بندي و تجزيه و تحليل داده ها
مقدمه ......102
توصيف نمونه آماري.102
محاسبه و تحليل ضرايب همبستگي بين پرسشها و سئوالهاي تحقيق....
همبستگي بين سئوالات تحقيق ................121

فصل پنجم ـ خلاصه ،نتيجه گيري و پيشنهادها
خلاصه تحقيق  .........124
بحث و تفسير نتايج...126
نتيجه گيري كلي......127
محدوديت هاي تحقيق................128
پيشنهادهاي تحقيق 129
ارايه برنامه كارآمدتر 131
منابع و مآخذ ............133

فهرست جداول
1Ù€  جدول   اندازه گيري نرخ بازگشت سرمايه در سرمايه انساني ............23
2Ù€  جدول سود دهي سرمايه انساني در مقايسه سرمايه فيزيكي .............25
3Ù€  جدول خلاصه تصميمات Ùˆ فعاليتهاي سه مرحله اصلي ارزشيابي ....48
4Ù€ جدول  دوره هاي اجرا شده  .. .............69
5ـ جدول كتابهاي تكثير شده .......... ........71
6Ù€  جدول  فراواني كاركنان بر حسب وضعيت تاهل..103
7Ù€  جدول  فراواني كاركنان بر حسب سن .................104
8Ù€ جدول  فراواني كاركنان بر حسب وضعيت تحصيل ............105
9Ù€  جدول فراواني كاركنان بر حسب سابقه اشتغال  106
 10Ù€  جدول فراواني كاركنان بر حسب وضعيت استخدام     107
11Ù€  جدول فراواني كاركنان بر حسب بخش سازماني   ........ 108
12Ù€  جدول فراواني Ùˆ درصد فراواني پرسشهاي مربوط به سئوال اول......110
13Ù€  جدول فراواني Ùˆ درصد فراواني پرسشهاي مربوط به سئوال دوم......114
14Ù€  جدول فراواني Ùˆ درصد فراواني پرسشهاي مربوط به سئوال سوم ....118
15Ù€  جدول ضرايب همبستگي بين پرسشهاي سئوال اول    .122
16Ù€  جدول ضرايب همبستگي بين پرسشهاي سئوال دوم    122
17Ù€  جدول ضرايب همبستگي بين پرسشهاي سئوال سوم     .................123
18Ù€  جدول ضرايب همبستگي مربوط به سئوالهاي تحقيق      ............. 123

فهرست نمودارها
1Ù€  نمودار مقايسه آزمودن Ù€ سنجش Ù€ اندازه گيري Ùˆ ارزشيابي ..............13
2Ù€  نمودارفرآيند تبديل نيازهاي آموزشي كاركنان به برنامه هاي آموزشي ..............32
3Ù€  نمودار قدمهاي اوليه در تهيه Ùˆ تنظيم دوره هاي آموزش Ùˆ توسعه منابع انساني ............... 38
4Ù€  نمودار سختي يادگيري  .. 40
5Ù€  نمودار مفهوم ارزيابي آموزشي ........... 43
6Ù€  نمودار چهار سطحي كرك پاتريك ... 52
7Ù€  نمودارتعداد كارآموزان مركز آموزش سد دز ...... 69
8Ù€   نمودارتوزيع فراواني كاركنان بر حسب وضعيت تاهل   .. 103
9Ù€   نمودارتوزيع فراواني كاركنان بر حسب سن   ... 104
10Ù€   نمودارتوزيع فراواني كاركنان بر حسب ميزان تحصيلات ............... 105
11Ù€   نمودارتوزيع فراواني كاركنان بر حسب سابقه اشتغال . 106
12Ù€   نمودارتوزيع فراواني كاركنان بر حسب وضعيت استخدام  ............ 107
13Ù€   نمودارتوزيع فراواني كاركنان بر حسب بخش سازماني  ................. 108
14Ù€   نمودارتوزيع فراواني مربوط به پرسشهاي سئوال اول... 111
15Ù€   نمودارهيستوگرام توزيع فراواني نمرات  سئوال اول...... 112
16Ù€   نمودارتوزيع فراواني مربوط به پرسشهاي سئوال دوم .. 115
17Ù€   نمودارهيستوگرام توزيع فراواني نمرات  سئوال دوم .... 116
18Ù€   نمودارتوزيع فراواني مربوط به پرسشهاي سئوال سوم . 119
19Ù€   نمودارهيستوگرام توزيع فراواني نمرات  سئوال سوم ...120


چكيده:
اين تحقيق تحت عنوان (ارزيابي دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت در نيروگاههاي برق آبي (شركت توليد و بهره برداري سد و نيروگاه دز) به منظور ارايه برنامه كارآمدتر انجام گرفته است ، اهداف اصلي تحقيق عبارتند از :
1ـ ارزيابي دوره هاي آموزش ضمن خدمت كاركنان
2ـ گرفتن باز خوردهاي مناسب جهت اصلاحات لازم
3Ù€ ارايه برنامه كارآمدتر ØŒ بطوريكه كاركنان بطور  مطلوب جهت نيل به اهداف Ùˆ ماموريتهاي سازماني برانگيخته شدند، كه بر اساس اهداف فوق ØŒ مسايل ذيل در اين تحقيق مورد نظر بوده است:
1ـ تأثير دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت بر تعميرات و نگهداري از تأسيسات چگونه است؟
2ـ برگزاري دوره هاي آموزش ضمن خدمت بر بهره برداري بهينه از تأسيسات چگونه است؟
3ـ تأثير برگزاري اين دوره ها بر كاهش هزينه هاي تعمير و نگهداري از تأسيسات تا چه حد مي باشد؟
جامعه آماري مورد بررسي در اين پژهش عبارت است از كليه كاركنان بخش هاي 40000 ØŒ 30000  Ùˆ 20000 كه به علت محدود بودن جامعه ØŒ نمونه برداري صورت نگرفته است Ùˆ كل جامعه آماري بتعداد 80 نفر لحاظ شده است.
ابـزار گـردآوري اطلاعات ØŒ پرسشنامه پنج گزينه اي مي باشد كه با استفاده از طيف ليكرت     ( خيلي زياد ØŒ زياد ØŒ متوسط ØŒ كم Ùˆ خيلي كم ) طراحي گرديده است.
پس از جمع آوري اطلاعات و با استفاده از نرم افزار SPSS 11.5 و نرم افزار Excel در خصوص سئوالات تحقيق نتايج ذيل بدست آمد:
1ـ تأثير دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت بر سئوالات تحقيق ، شامل بهره برداري بهينه ، تعمير و نگهداري بهينه ، كاهش طول دوره تعميرات و هزينه هاي مرتبط با آن ، از ديد آموزش ديدگان ، مثبت تلقي ميگردد.
2ـ همبستگي مربوط به پرسش هاي هر سئوال تحقيق و همبستگي بين سئوالات تحقيق ، همگي مثبت و از مقادير نسبتاً بالايي برخوردار هستند كه حاكي از ارتباط و همبستگي مثبت بين آنها ميباشد.
بر اساس يافته هاي تحقيق اين نتيجه كلي بدست ميآيدكه :
اكثر آموزش ديدگان نسبت به آموزشهاي كاربردي ضمن خدمت در نيروگاههاي برق آبي نظر مثبت دارند و چون نتايج حاصل از اين نوع آموزشها در محيط واقعي كار و بصورت كار گـروهي تحقق ميآيـد ، در صـورت داشتن تداوم اين نوع آموزشها و ارزيابي لازم در مراحل مختلف قبل ، حين و بعد از دوره و انجام اصلاحات لازم در محتوا و ميزان آموزشهاي فوق ، انگيزه هاي مطلوب در يادگيري و بكارگيري آنها در كاركنان بوجود ميآيد ، بطوريكه بهره وري سازمان بالا ميرود.
مهمترين پيشنهادهاي تحقيق عبارتند از:
1ـ با توجه به تاثير مثبت آموزشهاي ضمن خدمت و حين خدمت در بهره برداري بهينه از تاسيسات ، لزوم برنامه ريزي و ادامه اين نوع آموزشها در بخش بهره برداري از تاسيسات سد و نيروگاه كاملاً ضروري مي باشد ، و توجه مديران ارشد و واحد آموزش شركت به استمرار و ادامه آن از اهميت ويژه اي برخوردار است . لازم است با گرفتن بازخورد لازم توسط ارزيابي آموزشهاي ارايه شده ، نسبت به اصلاح محتوا و روش ارايه آنها ، اقدامات ضروري بعمل آيد .
2ـ پيشنهاد مي شود در همين راستا ، با انجام آزمونهاي ادواري بصورت ماهانه ، ارزيابي نتايج اين نوع آموزشها ، مورد بررسي قرار گيرد و آموزشهاي لازم در جهت پر كردن نقاط ضعف موجود ارايه گردد .
3ـ با هماهنگي با ديسپاچينگ ملي شرايط واقعي جهت انجام عمليات بهره برداري را به بهره برداران جوان آموزش داده و آنان را براي پذيرش مسئوليت در آينده بتدريج آماده نمود .
4ـ از بهره برداراني كه نتايج ارزيابي دوره هاي فوق در آنان مثبت بوده است . بطريق مادي و معنوي ، مانند اعطاء تقدير نامه و يا پرداخت پاداش ، قدرداني بعمل آيد .
5ـ با توجه به تأثير مثبت آموزشهاي ضمن خدمت در تعمير و نگهداري بهينه از تأسيسات سد و نيروگاه به منظور حفظ ضريب آمادگي نيروگاه در حدود مقادير استاندارد ، انجام تعميرات منظم دوره اي بروش P.M اجتناب ناپذير مي باشد، لذا آموزش نيروهاي تعميراتي در بخش هاي مختلف ، تكنسيني و كارشناسي ، هم به صورت ارايه مطالب تئوري و هم در قالب آموزش هاي خاص تجهيزات نيروگاهي ، كاملاً ضروري مي باشد. پيشنهاد مي شود به منظور ايجاد انگيزه ، پرداخت برخي از مزاياي حقوق ماهانه مانند حق جذب و اضافه كار تشويقي ، بر اساس نتايج ارزيابي دوره هاي فوق صورت پذيرد.
6ـ با توجه به اينكه كارهاي تعميراتي به صورت گروهي و تيمي و متشكل از پرسنل مختلف صورت مي گيرد امكان ارايه آموزشهاي حين خدمت و پياده كردن آموزشهاي ضمن خدمت در محيط واقعي كار كاملاً فراهم مي باشد. لذا پيشنهاد مي شود از تجربه و دانش استاداني كه وظيفه اين نوع آموزشها را بعهده دارند ، در محيط واقعي كار هنگام تعمير تجهيزات براي جواب دادن به سؤالات تيم تعميراتي و ارايه توضيحات لازم استفاده گردد.
7ـ قطعاً از آثار مثبت بهره برداري بهينه و تعمير و نگهداري بهينه ، حفظ ضريب آمادگي نيروگاه و كاهش افت توليد و در نتيجه كاهش هزينه هاي ناشي از آن مي باشد، با توجه به نتايج مثبت سوال سوم تحقيق در اين خصوص ، پيشنهاد مي شود با ايجاد يك مركز و محاسبه قيمت تمام شده هر كيلووات برق به روش مدرن و نه به روش سنتي كه متعارف است ، امكان بررسي راهكارهاي كاهش هزينه هاي مربوطه را به طور دقيق بوجود آورد.
8ـ بازنگري در روشهاي ارزيابي دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت و انجام ارزيابي در فواصل معين بـا مشاركـت كـاركنان و مسئوليـن ذي ربط و استفاده از نتايج ايجاد اصلاحات لازم امري ضروري مي باشد.

آیا در رابطه با ارزيابي دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت كاركنان درنيروگاههاي برق آبي (شركت توليد Ùˆ بهره برداري سد Ùˆ نيروگاه دز) بمنظور ارايه برنامه كارآمدتر سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید ارزيابي دوره هاي آموزش كاربردي ضمن خدمت كاركنان درنيروگاههاي برق آبي (شركت توليد Ùˆ بهره برداري سد Ùˆ نيروگاه دز) بمنظور ارايه برنامه كارآمدتر:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"