 |
 |
iT Ùـنـاوری اطـلاعـات
|
 |
Ùیزیک,ریاضی Ùˆ آمار
|
 |
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
|
 |
مـدیــریـت
|
|
پایان نامه مدیریت اجرائی
|
|
پایان نامه کلیه گرایش ها
|
|
مقاله ÙØ§Ø±Ø³ÛŒ
|
|
کارآموزی
|
|
مقاله انگلیسی
|
|
مقاله انگلیسی با ترجمه
|
|
پاورپوینت
|
|
مقالات رایگان
|
 |
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
|
 |
مهندسی آب , توسعه
|
 |
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
|
 |
مکانیک,Ù‡ÙˆØ§ÙØ¶Ø§,متالوژی,نانو
|
 |
Ù…ØÛŒØ· زیست,نیروگاه,انـرژی
|
 |
Ù†Ù€ÙØª , گـاز , پتروشیمی
|
 |
هنـر,گراÙیک,بازیگری
|
 |
کامپیوتر , شبکه
|
 |
کشاورزی,امور دامی,طیور
|
 |
پروژه مالی رشته ØØ³Ø§Ø¨Ø¯Ø§Ø±ÛŒ
|
 |
پروژه Ú©Ø§Ø±Ø¢ÙØ±ÛŒÙ†ÛŒ ØŒ Ø·Ø±Ø ØªÙˆØ¬ÛŒÙ‡ÛŒ
|
 |
پروژه آماده برنامه نویسی
|
 |
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
|
 |
تــاریــخ,جــــغراÙـیـا
|
 |
تـربیـت بـدنـی,ورزش
|
 |
ØÙ€Ù€Ù‚ـــوق,Ùــقـه
|
 |
ØØ³Ø§Ø¨Ù€Ø¯Ø§Ø±ÛŒ,اقتـصـاد
|
 |
خودرو سازی
|
 |
دینـی,اخـلاق,ÙـلسÙـه
|
 |
روانـشناسی,علوم تـربیتی
|
 |
رشته صنایع غذائی
|
 |
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
|
 |
زیست شناسی
|
 |
زبـان,ادبیــات
|
 |
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
|
 |
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
|
 |
عمران,معماری,شهرسازی
|
 |
روابط عمومی ، ارتباطات
|
|
|
 |
|
|
پشتیبانی سایت(
پورهادی ) |
09361810592 |
|
ساعات
پاسخگوئی |
8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30 |
|
سامانه پیام کوتاه |
1293
2040 5000 |
|
|
|
|
آخرین به روزرسانی
آخرین به روزرسانی:
|
|
|
|
نظرات کاربران
(0 پست)
|
در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید |
|
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
|
|
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
|
موجود در انبار:
بله
|
|
|
Ùهرست
ÙØµÙ„ اول: كليات پژوهش
Ù¾ÙŠØ´Ú¯ÙØªØ§Ø± 1
1-1- Ø·Ø±Ø Ù…Ø³Ø¦Ù„Ù‡ 2
2-1- اهميت و ضرورت پژوهش 2
3-1- سؤالات پژوهش 3
4-1- اهدا٠پژوهش 4
5-1- ÙØ±Ø¶ÙŠØ§Øª پژوهش 4
6-1- تاريخچه 5
ÙØµÙ„ دوم: مروري بر ادبيات موضوع
مقدمه 9
1-2- نقش Ùˆ اهميت ÙˆØ§ØØ¯ تداركات 10
2-2- نتايج شيوههاي صØÙŠØ 12
3-2- مديريت 14
4-2- جنبههاي مختل٠مديريت 16
5-2- مديريت تداركات و خريد 17
6-2- ماهيت Ùˆ ÙˆØ¸Ø§ÙŠÙ ÙˆØ§ØØ¯ تداركات Ùˆ خريد 19
7-2- سازماندهي سيستم تداركات و خريد 24
8-2- اهميت Ùˆ نقش ÙˆØ§ØØ¯ تداركات Ùˆ خريد 28
9-2- Ù…Ø¨Ø§ØØ« رشته مديريت تداركات Ùˆ خريد 30
10-2- اهميت و جايگاه مديريت تداركات و خريد از نگاه اقتصادي 31
11-2- ويژگيهاي خريد صØÙŠØ Ùˆ اصولي 33
12-2- تهيه كالا و تأمين خدمات در داخل سازمان 39
13-2- استاندارد Ùˆ ارتباط آن با ÙˆØ§ØØ¯ تداركات Ùˆ خريد 48
14-2- برنامهريزي خريد 59
15-2- خط مشيهاي تداركاتي 61
16-2- روشهاي خريد 63
17-2- ويژگيهاي خريد 65
18-2- طبقهبندي از نظر نوع و زمان اجراي خريد 69
19-2- چگونگي مراØÙ„ خريد،توزيع Ùˆ تØÙˆÙŠÙ„ كالا 72
20-2- شناسايي منابع خريد Ùˆ تهيه Ùهرست ÙØ±ÙˆØ´Ù†Ø¯Ú¯Ø§Ù† 81
21-2- خريدهاي داخلي و خريدهاي خارجي 84
22-2- ØªÙØ§ÙˆØªÙ‡Ø§ÙŠ Ø¹Ù…Ø¯Ù‡ خريدهاي خارجي با خريدهاي داخلي 85
23-2- Ù…ØØ§Ø³Ù† خريد از داخل كشور 86
24-2- بررسي وضعيت موجود 87
25-2- برنامهريزي تأمين تجهيزات 89
ÙØµÙ„ سوم: روش پژوهش
1-3- روش پژوهش 93
2-3- جامعه آماري 93
3-3- روش نمونهگيري 93
4-3- ابزار جمعآوري دادهها 94
5-3- روايي و اعتبار پرسشنامه 95
6-3- روشهاي تجزيه Ùˆ تØÙ„يل دادهها 96
ÙØµÙ„ چهارم: تجزيه Ùˆ تØÙ„يل اطلاعات
1-4- تجزيه Ùˆ تØÙ„يل توصيÙÙŠ دادهها 98
2-4- تجزيه Ùˆ تØÙ„يل استنباطي 110
ÙØµÙ„ پنجم: نتيجهگيري Ùˆ ارائه پيشنهادات
1-5- نقاط ضع٠125
2-5- نقاط قوت 126
3-5- پيشنهادات و ارائه راهكارهاي اجرائي 127
4-5- Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ÙŠØªÙ‡Ø§ÙŠ Ù¾Ú˜ÙˆÙ‡Ø´ 129
منابع 128
Ùهرست جداول، اشكال Ùˆ نمودار:
نمونه تشكيلات ÙˆØ§ØØ¯ تداركات
شكل شماره 1-2- نظام غيرمتمركز تداركات
شكل شماره 2-2- نظام نيمه متمركز تداركات
شكل شماره 1-3- ارتباط بين قيمت Ùˆ كيÙيت مواد
شكل شماره 2-3- ارتباط بين كيÙيت Ù…ØØµÙˆÙ„ Ùˆ ميزان ÙØ±ÙˆØ´
شكل شماره 3-3- ارتباط بين Ø³Ø·Ø ÙƒÙŠÙيت توليد Ùˆ هزينه
جداول مرتبط با تجزيه Ùˆ تØÙ„يل توصيÙÙŠ دادهها
جدول 1-4- و 2-4
جدول 3-4- و 4-4
جدول 5-4 و 6-4
جدول 7-4 و 8-4
جدول 9-4 و 10-4
جدول 11-4 و 12-4
جداول مرتبط با تجزيه Ùˆ تØÙ„يل استنباطي دادهها
جدول 13-4 آيا برنامهريزي قبلي براي خريدها وجود دارد.
جدول 14-4 چند درصد خريدها به صورت Ùورس ماژور انجام ميشود
جدول 15-4 خريدهاي داخلي شركت در Ú†Ù‡ ÙØ§ØµÙ„Ù‡ زماني انجام ميشود
جدول 16-4 در خريد كالا تا Ú†Ù‡ ØØ¯ به كيÙيت كالا توجه ميشود
جدول 17-4 در خريد كالا تا Ú†Ù‡ ØØ¯ به ارزانتر بودن توجه ميشود
جدول 18-4 درخواستهاي خريد تا Ú†Ù‡ ØØ¯ متناسب با نيازهاي شركت ميباشد
جدول 19-4 آيا براي خريد يك كالا به يك يا چند ÙØ±ÙˆØ´Ù†Ø¯Ù‡ خاص مراجعه ميشود
جدول 20-4 متوسط ØÙ‚وق پرداختي به كارپردازان Ú†Ù‡ ميزان ميباشد
جدول 21-4 ضايعات كالاهاي خريداري شده در هر نوبت خريد به چه ميزان ميباشد
جدول 22-4 ضايعات كالاهاي خريداري شده در هر نوبت خريد به چه ميزان ميباشد
جدول 23-4 آيا آئيننامه معاملات در استعلامهاي خريد رعايت ميشود
جدول 24-4 آيا با توجه به سوالهاي Ùوق خريدهاي داخلي شركت مطلوب ميباشد
چكيده :
مديريت تداركات و خريد و تهيه نيازهاي يك سازمان يكي از مهمترين وظاي٠سازمانها تلقي ميگردد كه عمليات مذكور ميتواند يكي ازبا ارزشترين وظايت مديريتي باشد.
باعنايت به اينكه ØØ¬Ù… عظيمي از بودجه هاي جاري Ùˆ سرمايه اي صر٠خريدو تهيه مواد مورد نياز سازمانهاوشركتهاميگردد. مشكلات ونارسائي هاي موجود درسيستم مديريت تداركات Ùˆ خريد باعث بروز ناهنجاريها يي در روند گردش عمليات Ùˆ توليد ميگردد.
اجراي شيوه هاي سيستماتيك برنامه ريزي اجراء Ùˆ كنترل براي خريد كالا مطابق با نيازها Ùˆ قيمت مناسب در زمان مناسب Ùˆ كيÙيت مطلوب از اهميت ويژه اي بر خوردار است .
اين پژوهش در مورد مشكلات خريدهاي داخلي صنعت برق (شركت برق منطقه اي تهران)صورت Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ است.
جامعه آماري اين پژوهش شامل 98 Ù†ÙØ± از مديران ،روسا وكارمندان شركت برق منطقه اي تهران ميباشدكه درتعامل جدي Ø¨Ø§Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ ازكالاو مصر٠آن ميباشند.ابزارگردآوري داده ها ،شامل Ù…ØµØ§ØØ¨Ù‡ بامديران برق تهران Ùˆ پرسشنامه كه با نظر برخي از ØµØ§ØØ¨Ù†Ø¸Ø±Ø§Ù† دانشگاهي تهيه گرديده است.تجزيه تØÙ„يل داده ها در دو Ø³Ø·Ø ØªÙˆØµÙŠÙÙŠ واستنباطي صورت Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ Ùˆ از تكنيكهاي آماري در استخراج نتايج Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ شده است.
نتايج تØÙ„يل ÙŠØ§ÙØªÙ‡ هاي پژوهش نشان ميدهد :
ï¶ Ø¹Ù„ÙŠØ±ØºÙ… داشتن برنامه ريزي درمورد خريد كالاها Ø§ØµÙ„Ø§Ø Ùˆ بهبود سيستم برنامه ريزي تداركات Ùˆ خريد ضروري بنظر ميرسد.
ï¶ Ø®Ø±ÙŠØ¯ هاي داخلي برق تهران در زمان مناسب صورت Ù†Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ كه ØØªÙŠ Ø§Ù„Ù…Ù‚Ø¯ÙˆØ± اين امر بايد در زمان مناسب انجام شود.
ï¶ Ø¨Ù‡ رعايت استاندارد Ùˆ توجه به كيÙيت كالا در خريدهاي برق تهران نمي توان ايراد جدي Ú¯Ø±ÙØª.
ï¶ ØªØ¯Ø§Ø±ÙƒØ§Øª Ùˆ خريد در برق تهران وابسته به يك يا چند ÙØ±ÙˆØ´Ù†Ø¯Ù‡ بوده است كه اين امر ريسك خريد را Ø§ÙØ²Ø§ÙŠØ´ مي دهد.
ï¶ ØÙ‚وق Ùˆ مزاياي پرسنل تداركات Ùˆ خريد ،باتوجه به ØØ³Ø§Ø³ÙŠØª شغلي اين Ø§ÙØ±Ø§Ø¯ در ØØ¯ مناسبي نبوده وبازنگري در اين امر ضروري است .
همچنين پيشنهادات لازم در راستاي بهبود سيستم تداركات و خريد برق منطقه اي تهران درانتهاي رساله ارائه شده است.
|
|
آیا در رابطه با بررسي مسائل Ùˆ مشكلات خريدهاي داخلي صنعت برق Ùˆ ارائه پيشنهاد براي بهبود آن .مطالعه موردي برق منطقه‌اي تهران سوالی دارید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.
|
|
|
|
|
پرداخت آنلاین
سايت تحقيق سرا
توسط
|

|

|
انجام میشود
.
|
پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی
کشور
|
|
|
|