در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار:
بله
فهرست مطالب
فصل اول : ( كليات تحقيق )
1-1- مقدمه 2
1-2- بیان مسئله 5
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 8
1-4- اهداف تحقیق 11
1-4-1- هدف کلی: 11
1-4-2- اهداف جزیی: 11
1-5- فرضیه ها ي تحقيق 11
1-6- حیطه تحقیق 11
1-7- تعاریف نظري و عملیاتی 12
1-7-1- تعاريف نظري 12
1-7-2- تعاريف عملياتي 12
فصل دوم : ( مباحث نظري و پيشينه تحقيق )
2-1- مقدمه 15
2-2- مباني نظري 15
2-2-1- مباني نظري سبك مديريت 15
2-2-2- مباني نظری بهداشت رواني 31
2-2-3- مباني نظري خلاقيت 64
2-3- پيشينه تحقيقاتي 83
2-3-1- تحقیقات پیشین پیرامون موضوع در داخل کشور 83
2-3-2-تحقیقات پیشین پیرامون موضوع در خارج از کشور 88
فصل سوم : ( روش تحقيق )
3-1- مقدمه 93
3-2- طرح کلی پژوهش 93
3-3- جامعه آماري ، نمونه ، روش نمونه گيري 93
3-3-1- جامعه آماری 93
3-3-2- نمونه آماری و روش نمونه گیری 93
3-4- ابزار گردآوری اطلاعات 94
الف :پرسشنامه توصیف رفتار رهبری LBDQ 94
ب : پرسشنامه سلامت عمومیGHQ) ) 94
ج : پرسشنامه خلاقیت 100
3-5- شیوه اجرای پژوهش 101
3-6- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات: 101
فصل چهارم : ( تجزيه و تحليل اطلاعات )
4-1- مقدمه 103
4-2- تجزیه و تحلیل آمار استنباطی 103
فصل پنجم : ( بحث و نتيجه گيري )
5-1- مقدمه 111
5-2- نتايج فرضيه ها 112
5-3- خلاصه و نتیجه گیری كلي 118
5-4- پیشنهادات 119
5-4-1- پيشنهادات كاربردي 119
5-4-2- پيشنهادات پژوهشي 120
5-5- محدوديت ها 122
فهرست منابع 123
الف : منابع فارسي 123
ب : منابع انگلیسی 129
چکيده
هدف اصلي اين پژوهش بررسی رابطه سبک مدیریت (رابطه مدار- ضابطه مدار) با بهداشت روانی و خلاقیت دبیران دبیرستان های شهر فسا مي باشد. در پژوهش حاضر جهت جمع آوري اطلاعات از سه پرسشنامه سبك مديريت ، بهداشت رواني و خلاقيت استفاده شد.جامعه آماري پژوهش شامل كليه دبيران دبيرستانهاي شهرفسا مي باشد.نمونه آماري تحقيق شامل 108نفرازمعلمين اين مقطع مي باشدكه به شيوه تصادفي طبقه اي وبراساس جدول مورگان انتخاب گرديده اند.ابزارگردآوري اطلاعات پرسشنامه هاي، سبك مديريت ، بهداشت رواني و خلاقيت بود و روش تجزيه و تحليل داده ها با كمك نرم افزار SPSS بصورت توصيفي و استنباطي انجام شده است و نتايج تحقيق نشان مي دهد كه در فرضيه اول رابطه معناداری بین سبک های مدیریت (رابطه مدار – ضابطه مدار ) و بهداشت روانی به صورت چند گانه با خلاقیت وجود دارد و ترکیب این متغیر ها قادر به پیش بینی خلاقیت درسازمان می باشند در فرضيه دوم پژوهش سبک مدیریت ضابطه مدار پیش بینی کننده بهتری برای بهداشت روانی می باشد ولی سبک مدیریت رابطه مدار به تنهایی قادر به پیش بینی بهداشت روانی نمی باشد و در فرضيه سوم بین سبک مدیریت ضابطه مدار پیش بینی کننده بهتری نسبت به سبك مديريت رابطه مدار برای خلاقیت دبیران می باشد یعنی اینکه مدیران دارای سبک مدیریت ضابطه مدار دبیران خلاق تری را پرورش می دهند و در فرضيه چهارم از ابعاد بهداشت رواني (اختلالات جسمانی ، اختلال اضطراب ، اختلال اجتماعی و افسردگی ) ابعاد اختلالات در کارکرد اجتماعی و افسردگی به تنهایی قادر به پیش بینی خلاقیت می باشند و در فرضيه پنجم مدل اوصاف ابعاد بهداشت روانی نمی توانند به عنوان متغیر میانجی بین سبک مدیریت ضابطه مدار و خلاقیت نقش ایفا کنند .
واژگان كليدي: مديريت ، سبك مديريت ، ضابطه مدار ، رابطه مدار ، بهداشت رواني ، خلاقيت
آیا در رابطه با پژوهش بررسی رابطه سبک مدیریت (رابطه مدار- ضابطه مدار) با بهداشت روانی و خلاقیت دبیران دبیرستان سوالی دارید؟