در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
موجود در انبار:
بله
فهرست مطالب
مقدمه 1
برنامه ريزي استراتژيك 2
مدل هاي برنامه ريزي استراتژيكي 4
اصلي – باز 6
افزود ني – باز 7
اصلي – موفقيت خوب 8
افزودني – موقعيت خوب 9
مجموعه اطلاعات 12
ابزار و ازرشيابي 14
مدل پيشنهاد شده 17
عقيده ، ايده ، ماموريت و اهداف 18
ايده 21
ماموريت 23
اهداف 24
سياست كيفيت و مداخله برنامهريزي 33
ارزش كيفيت 41
ارزش مديريت نتيجه طبيعي براي ارزش آگاهانه است 44
برنامه ريزي اجرايي 46
ارزيابي و بازخورد 47
نتيجه گيري 48
منابع 51
مقدمه :
مديريت كيفيت جامع TQM ، براي فرازير(1997) پيوستگي پيشرفت كيفيت است .
(CQT) ، CQT صرفاً واژه فني نيست .دلايل مهمي براي معني كلي وجود دارد . اينجا تاكيد در تداوم (پيوستگي) كوشش ها در پيشرفت كيفيت است ، بعلاوه كيفيت
مثل يك سفر بي پايان است . مثل يك موضوع تمرين شده كيفيت بطور قرار دادي
در ليست آيتم هايي كه در موسسه آموزشي مديريت مي شود شكل نمي گيرد .
سطوح مديريت كيفيت شبيه دلفين ها است مثلاً زمانيكه يك بحراني يا يك
رانش ناگهاني كه بستگي به تغيير در گارد نگهبان موسسه دارد يا چالش هاي خارجي و تهديد و غيره وجود دارد .
چالشي كه از پس جهاني شدن مي آيد در يك مقايسه تند ، TQM فلسفه طرح شده توسعه را تشويق مي كند . اين دلالت بر اين دارد كه روش اينجا و حالا يا مديريت وضع كننده مناسب نيست ، موسسه نياز به ايده آتي جائيكه آن قصد رفتن به 5 سال يا 10 سال بعدي را دارند . ايده و پيش بيني درون اهداف و فعاليت ها تبديل شده اند ، روشهاي كامل كننده آنها به دقت توضيح داده شده بودند . از اين رو برنامه ريزي يك عنصر سازنده ضروري در قبول TQM در موسسات آموزشي
مي شود . تقريباً هر نويسنده اي عبارت «برنامه ريزي استراتژيك » را نسبت به برنامه ريزي به كار برده است . چرا برنامه ريزي استراتژيك ؟
آیا در رابطه با استراتژي براي مديريت كيفيت جامع سوالی دارید؟