محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
پایان نامه مدیریت اجرائی
پایان نامه کلیه گرایش ها
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / مـدیــریـت / پایان نامه کلیه گرایش ها
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری و میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی کم دوام


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 17)

نظرات کاربران (9 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲۹,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 149 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : pn98

فهرست مطالب

فـصـل اول

- Ù…قدمه
- Ø¨ÛŒØ§Ù† مسئله
- Ù¾ÛŒØ´ÛŒÙ†Ù‡ تحقیق 6
- Ø§Ù‡Ù…یت موضوع تحقیق 7
- Ø¶Ø±ÙˆØ±Øª تحقیق
- Ø§Ù‡Ø¯Ø§Ù تحقیق
- Ú†Ø§Ø±Ú†ÙˆØ¨ نظری تحقیق
- Ø³Ø¦ÙˆØ§Ù„ات تحقیق
- ÙØ±Ø¶ÛŒØ§Øª تحقیق
- Ø±ÙˆØ´ انجام تحقیق
- Ø¬Ø§Ù…عه آماری
- Ù‚لمرو تحقیق
- Ø±ÙˆØ´ نمونه گیری Ùˆ نعیین حجم نمونه 13
- Ø§Ø¨Ø²Ø§Ø±Ù‡Ø§ÛŒ گردآوری اطلاعات
- Ú©Ø§Ø±Ø¨Ø±Ø¯ نتایج تحقیق
- Ù…حدودیت های تحقیق 14
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ واژگان

فـصـل دوم
- Ù…قدمه
- Ù…شتری كيست؟
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ رضایت مشتری 20
- Ø¨Ø±Ø¯Ø§Ø´Øª مشتری از كيفيت 22
- Ø§Ù‡Ù…یت رضايتمندی مشتری
- ÙØ±Ø§ÙˆØ§Ù†ÙŠ رقيبان
- Ù†Ø¸Ø§Ù… Ú©Ù„ÛŒ خدمت به مشتری
- ØªØ£Ø«ÛŒØ± رضایت مشتری
- Ø³Ù†Ø¬Ø´ رضايت مشتريان
- Ø§Ø¨Ø²Ø§Ø±Ù‡Ø§ÛŒ ارزیابی رضایت مشتریان
- Ø±ÙˆÛŒÚ©Ø±Ø¯ انطباقی – رویکرد انتظاری 33
- ØªÙˆØ³Ø¹Ù‡ سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری
- ÙÙ„سفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری 34
- Ø§Ù†Ú¯ÛŒØ²Ù‡ های اقتصادی 35
- Ø§Ù†Ø¯Ø§Ø²Ù‡ گیری رضایت مشتری با انگیزه دریافت گواهینامه 37
- Ø¬Ù†Ø¨Ù‡ نظری رضایتمندی
- Ø´Ù†Ø§Ø³Ø§ÛŒÛŒ مشتریان
- Ù¾ÛŒØ§Ù…دهای ناشی از عدم شناسایی مشتریان
- Ø§Ù†ÙˆØ§Ø¹ مشتریان خود را شناسایی کنیم
- Ù‡Ù…Ù‡ مشتریان یکسان نیستند
- Ù…صرف کنندگان نهایی
- Ø´Ù†Ø§Ø³Ø§ÛŒÛŒ دسته های مختلف مشتریان
- Ø´Ù†Ø§Ø³Ø§ÛŒÛŒ نیازمندی های مشتریان
- Ø¯Ø±Ú© نیازمندی ها
- Ø³Ø§Ø®ØªØ§Ø± نیازمندی های مشتری
- Ø§Ù†Ø¯Ø§Ø²Ù‡ گیری شاخص رضایت مشتری
- Ø±Ø¶Ø§ÛŒØª مشتری Ùˆ رابطه آن با وفاداری مشتری
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ رضایت مشتری
- Ø±ÙˆØ´Ù‡Ø§ÛŒ اندازه گیری رضایت مشتری
- Ø´Ø§Ø®Øµ رضایت مشتری(CSI) چیست؟
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ شاخص های رضایت مشتریان در سطح بین المللی
- Ù…عرفی مدل شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)
- Ú©ÛŒÙÛŒØª ملموس 53
- Ø§Ø±Ø²Ø´ ملموس
- ØªÙˆØ³Ø¹Ù‡ مدل ACSI برای صنایع بخش خصوصی
- Ù…تغیرها Ùˆ شاخصها در مدل ACSI
- Ù¾ÛŒØ§Ù…دهای رضایت مشتری
- Ù…عرفی مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا (ECSI )
- Ø§Ù„Ú¯ÙˆÛŒ شكاف كيفيت خدمات
- Ø§Ø³ØªÙ†Ø¨Ø§Ø· ژاپنی ها از مفهوم رضايت مشتری
- Ù‡ÙØª دستور طلايی برای خدمت بهتر به مشتری 65
- ØªØ¬Ø²ÛŒÙ‡ وتحلیل دلایل از دست دادن مشتریان
- Ú†Ø±Ø§ شرکتها مشتریان خود را از دست Ù…ÛŒ دهند؟
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ فایده Ùˆ رضایتمندی از نظر مشتری
- ØªØ¹Ø±ÛŒÙ وفاداری مشتری
- Ù…دیریت ایجاد وفاداری در مشتریان
- Ø´Ø§Ø®Øµ رضایت مشتری
- Ø§Ø±Ø²Ø´ مدت حیات مشتریان
- Ø¨Ø®Ø´ بندی مشتریان

فـصـل سوم
- Ù…قدمه
- Ø±ÙˆØ´ تحقیق
- Ø¬Ø§Ù…عه آماری
- ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تصمیم گیری
- ØªÚ©Ù†ÛŒÚ©Ù‡Ø§ÛŒ تصمیم گیری گروهی 
- ÙØ±Ø¢ÛŒÙ†Ø¯ تحلیل سلسله مراتبی
- ØªØµÙ…یم گیری Ùˆ فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- Ø§ØµÙˆÙ„ فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- ÙˆÛŒÚ˜Ú¯ÛŒ های فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
- Ù…راحل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی 90
- Ø§Ø³ØªÙØ§Ø¯Ù‡ از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در تصمیم گیری گروهی
- Ø·Ø±Ø§Ø­ÛŒ پرسشنامه
- Ø±Ø§Ù‡Ù†Ù…ای تکمیل پرسشنامه
- Ø§Ø¹ØªØ¨Ø§Ø± Ùˆ روایی ابزار اندازه گیری تحقیق
- Ù¾Ø§ÛŒØ§ÛŒÛŒ ابزار اندازه گیری تحقیق
- Ø±ÙˆØ´ سازگاری درونی

فصـل چهـارم
- Ù…قدمه
- Ø¢Ù…ار توصیفی
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ فرضیات تحقیق 
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ فرضیه اول تحقیق 
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ فرضیه دوم تحقیق 
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ فرضیه  سوم  تحقیق 
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ فرضیه  چهارم  تحقیق 
- Ø¨Ø±Ø±Ø³ÛŒ فرضیه  پنجم  تحقیق 

فـصـل پنجم
- Ù…قدمه
- Ù†ØªÛŒØ¬Ù‡ گیری
- Ù¾ÛŒØ´Ù†Ù‡Ø§Ø¯Ø§Øª
- ØªÙˆØµÛŒÙ‡ هایی جهت تحقیقات آتی

پیوست 1 157
- ÙÙ‡Ø±Ø³Øª منابع فارسی
- ÙÙ‡Ø±Ø³Øª منابع انگلیسی

پیوست 2
-پرسشنامه 163

 

چکیده :

هدف اصلی از انجام این تحقیق تعیین میزان تأثیر شاخصهای رضایت مشتری بر افزایش فروش محصولات مصرفی کم دوام در استان خراسان شمالی است .
در راستای این هدف کلیه مصرف کنندگان این محصولات از ابتدای 18 سال (سن شروع تصمیم گیری مستقل برای خرید) تا 60 سال تمام مورد بررسی قرار گرفتند Ùˆ نهایتا 200 مصرف کننده از Ú©Ù„ جامعه آماری انتخاب شدند .سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسش نامه های تکمیل شده ونظرسنجی از مدیران Ùˆ سهام داران صنایع مذکور مورد استفاده قرار گرفت. بررسی های انجام شده  با استفاده از ضریب هبستگی خطی  پیرسن Ùˆ مدل رگرسیون آزمون های آماری حاکی از وجود رابطه معنی دار بین افزایش فروش محصولات مصرفی Ú©Ù… دوام Ùˆ بهبود شاخص های رضایت مشتری بود . این شاخص ها عبارتند از :
1- کارآیی محصول
2-  تأثیر مثبت از سازمان تولید کننده
3- تنوع محصول
4- کیفیت محصول
5- قیمت محصول
از بین شاخص های فوق الذکر تنها قیمت دارای همبستگی معکوس با افزایش فروش بوده و سایر شاخصها دارای همبستگی مستقیم می باشد .برای اندازه گیری هریک از معیارهای بالا شاخصهای زیر تعیین گردیدند:
1- شاخصهای کارآیی محصول شامل : نحوه تضمین ، قابلیت اطمینان ، نحوه دسترسی
2- شاخصهای تصویر مثبت از سازمان تولید کننده که شامل : شهرت ، اعتبار ، وضعیت تجاری
3- شاخصهای تنوع محصول شامل: مزایای محصول نسبت به محصولات رقبا ، وضعیت تجاری
4- شاخصهای کیفیت محصول شامل : عملکرد ، دوام ، دسته بندی
5- شاخصهای قیمت محصول شامل : سطح قیمت ، نحوه اعطای تخفیف ، نحوه پرداخت قیمت
ضمنا از بین صنایع محصولات  مصرفی Ú©Ù… دوام شامل : اغذیه ØŒ پوشاک ØŒ نوشیدنی ها ØŒ کالاهای بهداشتی Ùˆ آرایشی Ùˆ دخانیات ØŒ محصولات غذایی گلریز خراسان شمالی به عنوان نمونه انتخاب گردید.


فهرست منابع فارسی
1- Ú©Ø§ÙˆÙˆØ³ÛŒØŒ سیدمحمد رضا، سقایی، عباس،(1384)ØŒ روشهای اندازه گیری رضایت مشتری،         انتشارات سبزان، چاپ دوم.
2- Ø¨Ù„وریان تهرانی، محمد،(1376)ØŒ بازاریابی Ùˆ مدیریت بازار، انتشارات موسسه مطالعات Ùˆ پژوهشهای بازرگانی، چاپ اول.
3- Ø¢ØªØ´ پور،حمید، میس جنتیان، سمیرا،(1382)ØŒ روان شناسی رفتار مصرف کننده، انتشارات روزآمد،     چاپ اول.
4- Ø±Ø¶Ø§ÛŒÛŒ نژاد، عبدالرضا،(1380)ØŒ مدیریت بازار جهانی، بازاریابی بین الملل، مرکز انتشارات علمی     دانشگاه آزاد اسلامی،چاپ اول.
5- ÙØªØ­Ø¹Ù„ی، علی، (1372)ØŒ بازاریابی بین الملل، انتشارات نوبهار، چاپ اول.
6- Ø±ÙˆØ³ØªØ§ØŒ احمد، ونوس، داور، ابراهیمی، عبدالحمید،(1383)مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت،     چاپ هشتم.
7- Ø§Ø³Ù…اعیل پور، حسن، (1383)ØŒ مدیریت بازاریابی بین المللی، انتشارات نگاه دانش، چاپ چهارم.
8- Ø¸Ù‡Ø±Ø§Ø¨ پور، فاضل،(1376) بازاریابی Ùˆ بازرگانی در مدیریت، انتشارات سانیا، چاپ اول.
9- Ú©Ø§Ù‡Ù„ر، روئل، (1373)ØŒ بازاریابی بین المللی، ترجمه سعید رحیمی موقر، انتشارات سمت، چاپ دوم.
10- Ú©Ø§ØªÙ„ر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری،(1379)ØŒ اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، انتشارات آتروپات، چاپ سوم.
11- Ú©Ø§Ø¸Ù…ی، بابک، (1383)ØŒ مدیریت رفتار مصرف کننده، انتشارات نور، چاپ سوم.
12- Ú©Ø§ØªÙ„ر، فیلیپ، (1383)ØŒ دایره المعارف بازاریابی از A-ZØŒ ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، هرمز مهرانی، احمد درخشان، انتشارات آبان، چاپ اول.
13- Ù…یرابی، وحیدرضا، سرمد سعیدی، سهیل، (1382)ØŒ مدیریت بازاریابی بین الملل، انتشارات      اندیشه های گوهر بار، چاپ اول.
14- ØµÙ…دی، منصور،(1382)ØŒ رفتار مصرف کننده، انتشارات آییز، چاپ اول.
15- Ø®Ø§Ú©ÛŒØŒ غلامرضا،(1384)ØŒ روش تحقیق با رویکرد به پایان نامه نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم.
16- Ø³ÛŒ موون، جان، اس.مینور، میشل،(1382)ØŒ رفتارمصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی، انتشارات آن، چاپ دوم.
17- Ø®Ø§Ú©ÛŒØŒ غلامرضا، (1382)ØŒ روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، چاپ دوم.

آیا در رابطه با پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری Ùˆ میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی Ú©Ù… دوام سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید پایان نامه مدیریت بازرگانی - تعیین شاخص های رضایت مشتری Ùˆ میزان تاثیر هر یک از آنها در افزایش فروش کالاهای مصرفی Ú©Ù… دوام :

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"