در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار:
بله
فهرست مندرجات
عنوان مقاله
نویسندگان
تاریخ دریافت مقاله
چکیده
بیان مساله
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم رضایت مشتری
رضایت مشتری در بخش خدمات:مفهوم انتظارات مشتریان از خدمات
منابع انتظارات خدمات کافی
مدل انتظارات مشتری از خدمات
عوامل اصلی تعیینکننده رضایت مشتری در صنعت بانکداری
مدل معروف شاخص رضایت مشتری در صنعت بانکداری
سابقه تحقیقات گذشته و مدلهای رضایت مشتری در صنعت بانکداری
روش تحقیق
جامعه و نمونه آماری تحقیق
توصیف نمونه آماری پاسخدهنده
ابزار جمعآوری دادهها
روایی و پایایی پرسشنامه
مدل نظری تحقیق
تجزیهوتحلیل دادهها تجزیهوتحلیل عاملی
محدودیتهای تحقیق و پیشنهادات برای تحقیقات آتی
نتیجه گیری
منابع
واژه های کلیدی:
رضایت مشتری،بانک توسعهای،کیفیت خدمات،ویژگیهای خدمات، فرآیند دسترسی به خدمات
دارای هر دو فایل word و pdf
آیا در رابطه با طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری توسعه ای و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک صنعت و معدن بر اساس آن سوالی دارید؟