Ùهرست
مندرجات
ÙØµÙ„ اول : کلیات
- مقدمه 2
- بیان مسأله 3
- اهمیت تØÙ‚یق 4
- ÙØ±Ø¶ÛŒÙ‡ های پژوهش 5
- تعاری٠عملیاتی 6
ÙØµÙ„ دوم: مروری برادبیات پیشینه
تØÙ‚یق
- مقدمه
1- بخش اول: ادبیات ومعانی نظری 10
- تعاری٠جو سازمانی 11
- انواع جو سازمانی 15
2- بخش دوم: پیشینه پژوهش 21
- پژوهش های خارجی 21
- پژوهش های داخلی 21
ÙØµÙ„ سوم: روش اجرای تØÙ‚یق
- نوع تØÙ‚یق 24
- جامعه آماری 24
- نمونه آماری 24
- Ù†ØÙˆÙ‡ جمع آوری داده ها وکسب اطلاعات 25
- ابزار اندازه گیری 25
- روایی وپایانی ابزار اندازه گیری 25
- روش نمره گذاری پرسشنامه ÛŒØ§ÙØªÙ‡ های مربوط به آن 27
ÙØµÙ„ چهارم: تجزیه وتØÙ„یل داده ها
- مقدمه 29
- تجزیه وتØÙ„یل توصیÙÛŒ 30
ÙØµÙ„ پنجم: خلاصه ونتیجه گیری داده ها
- مقدمه 63
- خلاصه ونتیجه گیری 77
- پیشنهادها 78
- Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ÛŒØª ها 78
- منابع ومآخذ 80
ضمائم: پرسشنامه توصی٠جو سازمانی 82
چكيده پايان نامه
رشته علوم تربیتی- جو سازماني
اين تØÙ‚يق با عنوان ‹‹ بررسي مقايسه اي جو
سازماني دانشكده هاي ادبيات وعلوم انساني دانشگاه بيرجند درسال ØªØØµÙŠÙ„ÙŠ
84-1383 ›› به بررسي جوهاي ØØ§ÙƒÙ… بر دو دانشكده مذكور براساس انواع جوهاي
پيشنهادي هالپين ÙˆÙƒØ±Ø§ÙØª مي پردازد كه عبارتند از: جو باز، خودگردان، كنترل
شده، دوستانه، پدرانه وبسته وداراي ابعاد هشتگانه : روØÙŠÙ‡ØŒ صميميت،
بازدارندگي، عدم تعهد شغلي، Ù†Ùوذ، مراعات، تأكيد برتوليد ÙˆÙØ§ØµÙ„Ù‡ گيري است.
دراين پژوهش هست سئوال براساس ابعاد هشتگانه جو
پيشنهادي هالپين ÙˆÙƒØ±Ø§ÙØª Ù…Ø·Ø±Ø Ú¯Ø±Ø¯ÙŠØ¯ÙƒÙ‡ درنهايت ÙØ±Ø¶ÙŠØ§Øª 1Ùˆ2Ùˆ3Ùˆ5 رد نمي شوند
ÙˆÙØ±Ø¶ÙŠØ§Øª 4Ùˆ6Ùˆ7Ùˆ8 رد مي شوند.
دراين سوألات به ترتيب Ù…Ø·Ø±Ø Ø´Ø¯Ù‡ بود:
سوأل 1- آيا روØÙŠÙ‡ سازماني دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 2- آيا صميميت سازماني دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم بالاتر است؟
سوأل 3- آيا بازدارندگي سازماني دردانشكده
ادبيات نسبت به علوم پايين تراست؟
سوأل 4- آيا عدم تعهد شغلي دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم پايين تر است؟
سوأل 5- آيا مراعات دردانشكده ادبيات نسبت به
علوم بالاتر است؟
سوأل 6- آيا Ù†Ùوذ دردانشكده ادبيات نسبت به علوم
بالاتر است؟
سوأل 7- آيا تأكيد برتوليد دردانشكده ادبيات
نسبت به علوم پايين تر است؟
سوأل 8- آيا ÙØ§ØµÙ„Ù‡ گيري دردانشكده ادبيات نسبت
به علوم پايين تر است؟
درنهايت Ù…ØÙ‚قين پس از بررسي داده هاي بدست آمده
به اين نتيجه گيري مي رسند كه هيچ كدام از دو دانشكده بطور مطلق دريكي از
انواع جوهاي پيشنهادي هالپين ÙˆÙƒØ±Ø§ÙØª قرار نمي گيرند اما Ù…ØÙ‚قين ØØ¯ÙˆØ¯Ø§Ù‹ مشخص
مي سازند كه دانشكده ادبيات داراي جوي دوستانه ودانشكده علوم جوي مابين
باز، دوستانه وپدرانه دارد.
|