محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09337343220

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روز رسانی: مرداد ماه 1396


برای جستجو بین محصولات کلمات کلیدی پروژه مورد نظر خود را در قسمت جستجو بین موضوعات موجود در سمت چپ سایت نوشته و جستجو فرمایید.


اطلاعیه دعوت به همکاری و کسب درآمد:

فرصت عالی برای کسب درآمد توسط سایت تحقیق سرا برای تمام دانشجویان:

 

شما نیز میتوانید با طرح های خود (پروژه ، پایان نامه ، گزارش کارآموزی ، مقاله و....) کسب درآمد کنید:

  1- ابتدا فهرست فایل مورد نظر خود را تهیه نمایید. اگر فایل شما فهرست دارد کافیست آن را در یک فایل ورد جداگانه با نام فهرست بیاورید. همچنین در این فایل میتوانید توضیحاتی راجع به پروژه خود بنویسید. به مثال زیر توجه نمایید:

http://www.tahghighsara.ir/index.php?productID=1735

همانگونه که در مثال بالا ملاحظه فرمودید  در فایل فهرست که برای ما میفرستید یتوانید علاوه بر فهرست توضیحات ، چکیده ، پیشگفتار و کلا توضیحاتی که کار شما و زحمتی که کشیده اید را به خوبی توصیف کند بیاورید.

 2- فایل فهرست که در مرحله قبل آماده کرده بودید را به همراه فایل اصلی ( پروژه یا پایان نامه یا کارآوزی یا مقاله و ... خود را برای ما به ایمیل tahghighsara@gmail.com بفرستید و موضوع آن را کسب در آمد از طریق تحقیق سرا ذکر کنید.

3- ما پس از کارشناسی و بررسی فایل ، آن را قیمت گذاری نموده و در گالری مربوطه قرار میدهیم.

4- لینک محصول شما را برایتان ایمیل میکنیم. شما بعد از دریافت این ایمیل شماره حساب و کارت بانکی خود (ترجیحا ملت) را برای ما ایمیل میکنید. از آن پس پس از هر بار فروش نصف مبلغ محصول به حساب شما واریز میگردد.

 نکات تکمیلی:

بازدید کنندگان سایت ما کم نیستند اما هر چه بیشتر تبلیغ کنید شانس فروش محصولات شما بیشتر میشود. شما با وقت گذاشتن و تبلیغات مناسب و اصولی میتوانید درآمد بسیار خوبی از این راه داشته باشید. هر چه تعداد محصولات شما بیشتر باشد ، و محصولات قوی تر باشند ، و تبلیغات بیشتری انجام دهید درآمد بیشتری خواهید داشت.

شما باید هر چه میتوانید در اوقات بیکاری در سایت های تبلیغاتی  همچون

www.eforosh.com

www.istgah.com

agahi24.com

 www.takro.net

 7rang.ir/ads_3.aspx

www.novintabligh.com

 www.postgah.com

www.adsgah.com

   و ......... که با جستجوی آگهب رایگان در گوگل میتوانید آنها را پیدا کنید.

میتوانید بعضی جا ها تک تک و بعضی جاها کلی محصولاتتان را تبلیغ کنید و لینک ها را بعد از متن تبلیغاتی خود قرار

دهید. سعی کنید در تبلیغات فهرست هم بیاورید تا کلمات کلیدی بیشتری را در بر گیرد.

 با آرزوی مفقیت روزافزون شما

مدیریت تحقیق سرا



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 13)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۱۱,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 205 صفحه
نوع فایل ارسالی:
توضیحات: دارای 101 منبع فارسی و 21 منبع انگلیسی ، دارای جداول ، نمودارها و شکل ها

فهرست مندرجات

فصل اول1

1-1 مقدمه2

1-2- بيان مسئله4

1-3- اهميت و ضرورت پژوهش8

1-4- اهداف پژوهش10

1-5- فرضيه‌هاي پژوهش10

1-6- متغيرها و تعاريف آنها11

1-6-1 تعاريف نظري متغيرها11

1-6-2 تعاريف عملياتي متغيرها12

1-7- تعاريف اصطلاحات13

فصل دوم: پيشينه تحقيق15

2-1 شخصيت16

2-2 تعاريف شخصيت16

2-3 حوزه‌هاي شخصيت18

2-3-1 ساختار19

2-3-2 فرآيند19

2-3-3 رشد و نمو20

2-3-4 آسيب شناسي رواني و تغيير رفتار22

2-4  مضامين عمده در نظريه شخصيت22

2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خويشتن24

2-4-2 سطوح مختلف آگاهي و مفهوم ناهشيار25

2-4-3  رابطه بين شناخت، عواطف و رفتار مشهود26

2-4-4  اثرات گذشته، حال و آينده بر رفتار26

2-5 نظريه‌هاي شخصيت27

2-5-1 نظريه روان كاوي در شخصيت27

2-5-2 زيگموند فرويد 27

2-5-3 نظريه روان پويشي فرويد(روانكاوي در شخصيت):29

2-5-4 سطوح شخيت: هشيار3، نيمه هشيار2 و ناهشيار29

2-5-5 ساختار شخصيت: نهاد، من و فرامن30

2-6 نظريه نوروان كاوي33

2-6-1  كار گوستاو يونگ 33

2-6-2 نكات برجسته ي نظريات يونگ36

2-7 روان شناسي فردي36

2-7-1 آلفرد آدلر36

2-7-2 بررسي نظريات آدلر37

2-8 نظریه اختلالات شخصیتی39

2-8-1 كارن هورناي39

2-8-2 بررسي نظريات هورناي40

2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی41

2-9-1  هري استاك ساليوان41

2-9-2 بررسي نظريات ساليوان42

2-10     تظريه پديدار شناختي (فرد- محور)43

2-10-1 كارل راجرز43

2-10-2 بررسي نظريات و كارهاي راجرز44

2-10-3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز45

2-10-4 ساختار شخصيت از ديدگاه راجرز46

2-11     نیازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت47

2-11-1آبراهام مازلو47

2-12     نظريه رويكرد صفات در شخصيت48

2-12-1گوردون آلپورت48

2-12-2 بررسي نظريات آلپورت49

2-13 نظريه چندبعدی شخصیت51

2-13-1هانس ج آي سنك51

2-13-2بررسی نظريات آیسنک52

2-13-3 ابعاد اساسي شخصيت53

2-14    نظرريه رويكرد تحليلي عاملي صفات54

2-14-1ريموند كوته54

2-14-2 بررسي نظريات كتل در شخصيت54

2-15    نظریات رابطه شغل و شخصیت56

2-15-2 شخصيت نوع A59

2-15-3 شخصيت نوع B60

2-16 بررسي چند خصوصیت شخصیتی در شغل62

2-16-1 اثر كانون كنترل62

2-16-2 ماكياول گرايي 63

2-16-3 مناعت طبع يا عزت نفس.65

2-16-4 سازگاري با موقعيت66

2-16-5خطر پذيري67

2-17 شخصيت از ديدگاه اسلام و قرآن68

2-17-1  شخصيت در قرآن69

2-18 تیپ شناسی71

2-19 نظريه‌هاي تيپ شناسي73

2-19-1 زندگینامه73

2-19-2نظريات رورشاخ در سنجش شخصيت74

2-19-3 تیپ شناسی در تست رورشاخ75

2-20    ظريه ساخت بدن و خلق وخوی76

2-21 نظريه شلدن (ريخت شناسي)78

2-22 نظريه تيپ گال و جمجمه شناسي رواني:79

2-23 تيپ‌شناسي يونگي79

2-23-1 اساس درك واقعي ذهني از نظر يونگ79

2-23-2 كاركردهاي غير عقلاني80

2-23-3 كاركردهاي عقلاني80

2-23-4 روابط كاركردي81

2-23-5 انواع كاركرد82

2-23-6 تيپ‌هاي روان‌شناختي يونگ84

2-23-7 توصيف تيپ‌هاي شانزده‌گانه85

2-23-8 اهميت شناخت تيپ‌هاي روانشناختي90

2-23-9 نقد تيپ شناسايي يونگي91

2-24 اثر بخشي 93

2-25 شاخصهاي اثربخشي از ديدگاههای مختلف94

2-25-1 كمرون و ويتون:94

2-25-2 سي‌شور:95

2-25-3 آرجريس:95

2-25-4 پيترز وواترمن:95

2-25-5 مالفورد:96

2-25-6 بس و هرسي – بلانچارد97

2-25-7 هوي و ميكسل و چستر بارنارد97

2-25-8 كالدول و اسپينكس97

2-25-9 لوتانز و همكارانش97

2-25-10 ديدگاه راجرز و همكاران:98

2-25-11مطالعات بسكر و چيرنز:99

2-25- 12 مدل پارسونز:99

2-26مقايسه ي ديدگاههاي ارزشيابي اثر بخشي سازماني100

2-27 نظریات جدید در اثربخشی101

2-27-1 مطالعات رابرت واترمن وتام پترز101

2-28  مدلهای ارزیابی اثربخشی102

1- مدل هدف منطقی: که سازمان را در رسیدن به اهدافش کاملا ارزیابی می کند.102

2-29 نظریه ريچارد ال دفت104

2-29-1 روش مبتني بر تامين هدف104

2-29-2 روش مبتني بر تامين منابع105

2-29-3 روش مبتني بر فرآيند دروني106

2-29-4 روش مبتني بر تامين رضايت گروه‌هاي ذي نفع108

2-30 كارهاي ديگران110

2-30-1 تحقيقات انجام گرفته در مورد تيپ شناسي يونگي110

2-30-1-1 تحقیقات خارج از كشور110

2-30-1-2 تحقيقات انجام گرفته در داخل كشور113

2-30-2 اثر بخشي118

2-30-2-1 تحقيقات انجام شده در داخل كشور118

2-30-2-2  تحقيقات انجام گرفته در خارج از كشور121

2-31 استنتاج و نتیجه گیری126

2-32   لگوی نظری پژوهش128

فصل سوم: توصيف داده ها129

3-1 مقدمه130

3-2 روش اجراي پژوهش130

3-2-1 برآورد حجم نمونه131

3-3 ابزار گرد آوري داده‌ها132

3-3-1  تاريخچه و توصيف (MBTI)133

3-3-2  نمره گذاري پاسخنامه135

3-3-3 توصيف تيپهاي شانزده گانه136

3-5 اعتبار پرسشنامه‌ها140

3-5-1 اعتبار پرسشنامه شخصيتي، تيپ نماي مايزر – بريگز141

3-5-2 اعتبار پرسشنامه اثر بخشي:142

3-5-3 اعتبار دروني پرسشنامه143

3-5-4 اعتبار زماني143

3-6 محاسبه روايي:144

3-6-1 محاسبه روايي پرسشنامه شخصيتي مايرزبريگز144

3-6-2 محاسبه روايي پرسشنامه اثر بخشي:146

3-7 روش‌هاي آماري146

3-8 ويژگي‌هاي تحقيق:146

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها147

4-1  تجزيه و تحليل يافته‌هاي تحقيق148

4-2 توصيف يافته‌هاي تحقيق149

4-3  آزمون فرضيات تحقيق161

4-3-1 فرضيه فرعي اول165

4-3-2 فرضيه فرعي دوم166

4-3-3 فرضيه فرعي سوم167

4-3-4 فرضيه فرعي چهارم168

فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري169

5-1 هدف و مسائله ي پژوهش170

5-2 نتايج فرضيه اصلي170

5-3  نتايج مربوط به فرضيه فرعي اول172

5-4 نتايج مربوط به فرضيه فرعي دوم173

5-5 نتايج مربوط به فرضيه فرعي سوم175

5-6 نتايج مربوط به فرضيه فرعي چهارم176

5-7 نتيجه گيري كلي177

5-8  محدوديتها:180

5-9 پيشنهادات181

فهرست منابع:182

منابع انگليسي187

پيوست و ضمائم : 189

 

چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس ابتدایی ناحیه 5 مشهد انجام گرفت. فرضیه اصلی این پژوهش این است که بین تیپهای شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد. جامعه آماری این تحقیق مدیران می‌باشند که گروه مورد بررسی 104 نفر می‌باشند که از میان آنها 40 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند حجم نمونه برای گروه ذی نفعان 120 نفر می‌باشد که هر دو نمونه به شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده بوسیله را یا نه انتخاب شدند ابزار گرد آوری اطلاعات در این پژوهش 2 پرسش نامه به شرح زیر می‌باشد.
1- پرسشنامه تیپ شخصیتی مایرز- بریگز که پرسشنامه هنجار شده است و برای تعیین تیپ شخصیتی توسط مدیران پاسخ داده شده است.
2- پرسشنامه اثر بخشی مدیر که توسط محققین ساخته شده و توسط اساتید مدیریت اجرا و تایید گردیده است که این پرسشنامه توسط گروه ذینفعان (معلمین، انجمن اولیاء، مربیان و دانش آموزان) پاسخ داده شد.
روش تحقیق در این بررسی همبستگی است و برای آزمون فرضیه اصلی از آزمون جداول توافقی استفاده شده است برای تحلیل داده‌ها از نرم افزار (SPSS) استفاده شده است، نتایج بدست آمده عبارتند از:
1- بین تیپ شخصیتی مدیران و اثر بخشی آنان رابطه وجود دارد.
2- مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی "ESTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردارند.
3- مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی "ISTJ" هستند از اثر بخشی بالایی برخوردار هستند.
4- مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی ""ESTP هستند از اثر بخشی متوسط برخورداند.
5- مدیرانی که دارای تیپ شخصیتی "ISTP" هستند از اثر بخشی پایین برخورداند.
نتایج بدست آمده گویای این مطلب است که مدیرانی که تیپهای خاصی شخصیتی داشته باشند اثر بخشی بیشتری دارند.


Abstract
Present research was accomplished for relationship consideration between managers personality brigade and their effectivity in elementary schools of fire region in Mashhad. Mashhad. Main hypothesis in this research is relationship between managers personality brigade and their effectivity.
Managers are statistical in this research that considered guoup ars 104 persons. 40 persons for among them were selected as sample.
Model volume is 120 persons for beneficiany group that both of sampes with simple accidential sampling were chosen by computer Instruments of information gathering are 2 questionnaires that consisted of: (1) questionnaire of personality brigade Mirez- Brigez is manner questionnaire and it has reponsed for assigning personality brigade by managers. (2) questionnaire of manager effectivity has made by researchers. It has confirmed and excuted by management masters and this questionnaire has responsed by beneficiary group (teachers- parents and students association). Research style is forming a union in this consideration and was used examination of agreemental tables for examination of main hypothesis . In this project, was used"spss" software for analyzing information that consisted of :
(1) there is relationship between managers personality brigade and thir effectiveity. (2) the managers with "ESTJ" personality brigade have high effectivity.
(3) the managers with "ISTJ" personality brigade have high effectivity.
(4) the managers with "ESTP" personality brigade have mean effectivity.
(5) the managers with "ISTP" personality brigade have low effectivity

 

آیا در رابطه با بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید بررسی رابطه بین تیپ‌های شخصیتی مدیران و اثربخشی آنان از دیدگاه ذی نفعان:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"