محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات / پروژه Ùˆ پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

مدلسازی شناختی یک سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌بخشی علاقه به یادگیری و خلاقیت دانشجو


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 3)

نظرات کاربران (9 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۲,۵۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 42 صفحه
نوع فایل ارسالی:

فهرست مطالب :

چكيده

مدلسازي شناختي سيستم GLITS
1ـ ساختار مفهومي ـ شناختي مدل ياد دهنده
چرخه عمليات عامل ياد دهنده براي ارائه دروس (شكل 2)
2ـ ساختار مفهومي ـ شناختي مدل ياد گيرنده
چرخه عمليات عامل يادگيرنده براي هر جلسه درس (شكل 9)
3ـ عامل مشكل ساز
4ـ مدلسازي نحوه آموزش براي ارزيابي كلاسها
5ـ نتايج پياده سازي مدل در دو ترم تحصيلي
6Ù€ نتيجه‌گيري
6Ù€1) توان‌بخشي خلاقيت Ùˆ ابتكار در دانشجو بر مبناي ديدگاههاي مختلف زير:
6ـ2) روش پيشنهادي به دانشجو براي بالا رفتن كارائي تحصيلي او
6ـ3) رويه پرورش استعدادها و كارايي دانشجو
6Ù€4) اعمال سياست‌هاي آموزشي پيشنهادي در نگاره زير توان بخشي لازم در دانشجو را تضمين مي‌كند.
مراجع

 

چکیده:

سیستمGLITSØŒ یک سیستم آموزش دهنده هوشمند با یادگیری تدریجی است Ú©Ù‡ دارای Û³ عامل یاد دهنده ØŒ یادگیرنده Ùˆ مشکل‌ساز است. عامل یاد دهنده Ùˆ یادگیرنده هر کدام دارای Ûµ لایه (زیر سیستم) Ù…ÛŒ‌باشند. لایه‌های یاد دهنده به نام‌های ناظر، ایجاد انگیزش، فرضیه‌ها Ùˆ تولید مدلهای برنامه Ù…ÛŒ‌باشند. لایه‌های یادگیرنده به نام‌های وضعیتی Ù€ انعکاسی ØŒ شناختی، معیارها Ùˆ سنجش، برنامه‌ریزی Ùˆ همینطور هماهنگی Ùˆ تولید رفتار Ù…ÛŒ‌باشند. عامل مشکل‌ساز یک عامل بازدارنده است Ú©Ù‡ فعالیت آن باعث کاهش فعالیت لایه‌های مختلف یادگیرنده Ù…ÛŒ‌شود. ابتدا با پرسشنامه مدل یادگیرنده (مدل میانگین کلاس) ساخته Ù…ÛŒ‌شود Ùˆ با استفاده از آن Ùˆ به‌کارگیری نحوه آموزش بهینه هوشمند Ùˆ ارزیابیهای مناسب، لایه‌های مدل یادگیرنده اصلاح Ù…ÛŒ‌گردد Ú©Ù‡ نتیجه Ú©Ù„ÛŒ بالارفتن کارایی یادگیرنده Ùˆ توانبخشی علاقه به یادگیری Ùˆ خلاقیت او Ù…ÛŒ‌باشد.

کلمات کلیدی:

Intelligent agentsعاملهای هوشمند

Cognitive modellingمدلسازی شناختی

Intelligent tutoring systemسیستم آموزش دهنده هوشمند

Belief, desire, intention agentعاملBDI

Conceptual modellingمدلسازی مفهومی

 

 

مقدمه: اولین کنفرانس بین‌المللی سیستمهای آموزش دهنده هوشمند(ITS)در سال Û±Û¹Û¸Û¸ در مونترال کانادا برگزار گردید. دومین Ùˆ سومین Ùˆ آخرین کنفرانس به ترتیب در سالهای ۱۹۹۲، ۱۹۹۶، . . . Ùˆ Û²Û°Û°Û´ برگزار گردیده‌اند.

معماری شناختیاولین بار توسط جان روبرت اندرسن در سال Û±Û¹Û¸Û³ مطرح شد Ú©Ù‡ تفکر تطبیقی انسان را برمبنای شناخت بررسی Ù…ÛŒ‌کرد، شبیه‌سازی این تفکر به صورت نرم‌افزارACT*ارائه گردیده است. مدلسازی شناختی در سال Û±Û¹Û¸Ûµ در کتابی با همین عنوان توسطSlackمطرح گردید.

ساختار کنترلی عامل هوشمندBDIکه در سیستم مطرح شده در مقاله (سیستمGLITS)مورد استفاده قرار گرفته است، بر مبنای باورها، هدفها (آرزوها) و مقصدها، در اواخر دهه ۹۰ مطرح شد. مهمترین کاربرد این عامل در تشخیص عیب، سیستمهای مدیریت، تجارت ماشینی و آموزش هوشمند بوده است.

پردازش مفهومی اطلاعات اولین بار در سال ۱۹۷۵، در کتابی توسطRoger Schankمطرح گردید ولی مطالب جدید در مدلسازی مفهومیدر ۱۹۹۸ توسطChenو همکارانش ارائه گردید.

طراحی سیستمهای چند عاملی هوشمندبراساس معماری لایه‌ایدر سال Û±Û¹Û¹Û¶ توسطMullerدر کتابی با همین عنوان مورد بحث قرار گرفته است.

در مقاله حاضر یک مدلسازی شناختی از یک سیستم آموزش دهنده هوشمند پویا ارائه شده است که بر مبنای اصول مفهومی و کارکردی آموزش و تجربه طولانی تدریس دروس مختلف توسط اینجانب طراحی شده است. این مدل بنیادی است و سازماندهی تجربیات دوران تدریس است.

از مطالب برخی مراجع در تعاریف پایه‌ای Ùˆ بیان مفاهیم Ùˆ اصطلاحات آشنا در سیستم‌های آموزش دهنده هوشمند(ITS)در این مقاله استفاده شده است. امید است Ú©Ù‡ پیاده سازی این سیستم در محیط کاربردی برای آموزش به Ú©Ù…Ú© کامپیوتر بتواند سبب توسعه تکنولوژی در کشورمان گردد.....

آیا در رابطه با مدلسازی شناختی یک سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌بخشی علاقه به یادگیری Ùˆ خلاقیت دانشجو سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید مدلسازی شناختی یک سیستم آموزش دهنده هوشمند به منظور توان‌بخشی علاقه به یادگیری Ùˆ خلاقیت دانشجو:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"