Ùهرست مطالب
مقدمه.................................................................................................. 2
تجارت الكترونيك چيست........................................................................... 3
چه عاملی باعث انقلاب تجارت الکترونیکی می شود؟.................................... 4
چه كسي الكترونيك را در تجارت وارد كرد؟................................................. 13
شركت مجازي تعري٠شده..................................................................... 16
قانون 9 : داراييهايتان را مانند تواناييهايتان به كار بگيريد........................... 21
بانک های الکترونیکی............................................................................ 24
ارزيابي عملكرد كارمندان مجازي شما :..................................................... 29
بازاريابي خارجي Ùˆ پيشرÙت از Ú†Ù‡ اهميتي برخوردارند؟................................ 32
همگرايي و تجارت الکترونيکي:................................................................ 36
منابع.................................................................................................. 42
مقدمه
Ùناوری تجارت الکترونیکی با سرعت سرسام آوری در Øال تغییر Ùˆ پیشرÙت است Ùˆ اقتصاد جدید بسرعت جایگزین اقتصاد Ùعلی Ù…ÛŒ شود.
هد٠از تجارت الکترونیکی دستیابی به کالا با سرعت بیشتر، قیمت ارزانتر Ùˆ Ú©ÛŒÙیت برتر است. مردم در قرن 21 با یک تغییر اساسی در Ùرهنگ مصر٠مواجه خواهند شد همچنانکه مراکز بزرگ خرید در دهه های 70 Ùˆ 80 انقلابی را ایجاد کردند، تجارت الکترونیکی نیز باعث بوجود آمدن یک انقلاب دیگر خواهد شد.
درک صØÛŒØ Ø§Ø² تکنولوژی Ù…ÛŒ تواند کلید ورود به بازار تجارت الکترونیکی شود. مهمترین نکته در امر مدیریت منابع این است Ú©Ù‡ اÙراد رده بالای سازمان تجارت الکترونیکی را درک کنند . این درک صØÛŒØ Ø´Ù…Ø§ را قادر به ØÙظ پول خود کرده Ùˆ دردسرهایتان را کاهش Ù…ÛŒ دهد.
در این تØقیق Ù…Ùهوم تجارت الکترونیکی Ùˆ عاملی Ú©Ù‡ منجر به انقلاب تجارت الکترونیکی Ù…ÛŒ شود ØªØ´Ø±ÛŒØ Ø®ÙˆØ§Ù‡Ø¯ شد . بررسی امکاناتی Ú©Ù‡ باعث پیوستن شرکت شما به بازار جهانی الکترونیکی Ù…ÛŒ شود Ùˆ همچنین Ù†Øوه انتشار سهام Ùˆ Ù†Øوه سرمایه گذاری Ùˆ روشهای تأسیس شرکت مجازی، قوانین جنگل تجارت الکترونیکی Ùˆ معرÙÛŒ مین های آن Ùˆ Ù†Øوه دوری از آنها به تÙضیل بØØ« Ù…ÛŒ شود امید است این بتواند در معرÙÛŒ Ùˆ شناخت تجارت الکترونیکی Ùˆ همچنین Ù†Øوه ورود Ùˆ Ùعالیت در بازار تجارت الکترونیکی قدم مثبتی بردارد.
|