در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید
# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار:
بله
فهرست
مقدمه
مفاهیم و چارچوب موضوعی تحقیق
پیشینه تحقیق
1- تحقیقات خارجی
2- تحقیقات داخلی
یافته های تحقیق
استنباط یافته ها
بحث و نتیجه گیری
منابع
چكيده
توسعه شگفت انگيز فن آوري اطلاعات و ارتباطات، جهان و به تبع آن دنياي بانكداري را به سرعت دگرگون ساخته است. براين اساس در اين مقاله، نقش خدمات نوين بانكي در جذب مشتري و بهبود كارايي بانک ها با تأكيد بر هزينه و وقت کارکنان در شعب بانک سپه شهرستان مشهد مورد بررسي قرار گرفته است. در اين مطالعه با درنظر گرفتن دو جامعه مشتريان و مديران و با استفاده از روش نمونه گيري طبقه بندي مضاعف بر حسب مناطق، نمونه های آماري به ترتیب به حجم416 و 39 انتخاب و از پرسشنامه براي جمع آوري نظرات نمونه آماری در تحقيق استفاده گرديد. روایی پرسشنامه ها به طریق محتوایی حاصل گردید و پایایی آن ها نیز با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ که بترتیب 84/. و 92/. بدست آمد، تایید گردید. براي تحليل داده هاي پرسشنامه و آزمون فرضيه هاي تحقيق از آزمون نسبت و جداول توافقي و نيز آزمون كي دو، و براي بررسي ارتباط بين مشخصات عمومي پاسخگويان( متغیر های تعدیل کننده) با تعداد انواع خدمات نوين بانكي مورد استفاده، از آناليز واريانس يكطرفه و آزمون دانكن كمك گرفته شده است. نتايج نشان داد كه خدمات نوين بانكي باعث افزايش رضايت مشتريان بانكهاي سپه شهرستان مشهد شده است ولی اين خدمات به افزايش كارايي (كاهش هزينه و وقت کارکنان) در شعب بانك منجر نشده است.
واژه های کلیدی: خدمات نوین بانکی،عابر بانک، جاری طلایی، سپه کارت، تلفن بانک، سامانه پرسش و پاسخ، چکفاکس، مشتری، کارایی
آیا در رابطه با نقش خدمات نوين بانكي در جذب مشتري و بهبود كارايي سیستم بانکی با تأكيد بر هزينه و وقت کارکنان(مطالعه موردی بانک های سپه شهر مشهد) سوالی دارید؟