محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
روش تحقیق و پایان نامه
مقاله فارسی
مقاله انگلیسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / روانـشناسی,علوم تـربیتی / روش تحقیق و پایان نامه
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

فنون روابط عمومي و ارتباط با رسانه‌ها


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 4)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 51صفحه
نوع فایل ارسالی:

عنوان:

مقدمه............................................................................................. 2

تاريخچه روابط عمومي در ايران (قرن حاضر) قبل از پيروزي انقلاب اسلامي  .. 6

روابط عمومي در ايران پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ................ 7

آموزش روابط عمومي در ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي  .................... 7

تعاريف روابط عمومي از نظر ركس ماريو ................................................. 9

ويژگي هاي يك مدير روابط عمومي ...................................................... 9

سازماندهي در روابط عمومي ............................................................. 10

افكار عمومي ................................................................................... 10

وظايف روابط عمومي در سازمان .......................................................... 24

نمايشگاه ....................................................................................... 24

سخنراني ....................................................................................... 28

سفر مطبوعاتي ............................................................................... 28

معاشرت مطبوعاتي .......................................................................... 30

راه اندازي دسته هاي مشورتي .......................................................... 30

نشريه داخلي ................................................................................. 31

قفسه هاي اطلاعات.......................................................................... 32

راه اندازي يا تك اطلاعات .................................................................... 32

آرشيو تخصصي ................................................................................ 34

نظام پيشنهاد ها .............................................................................. 34

گزارش اداري ................................................................................... 36

تريبون آزاد كاركنان ............................................................................ 37

برنامه ريزي براي رهبران فكري ........................................................... 39

انتشار كتاب و كتابچه ........................................................................ 40

راه اندازي روزنامه ديواري كاركنان ........................................................ 40

برگزاري مراسم ................................................................................ 40

برگزاري همايش .............................................................................. 41

انتشار بولتن ................................................................................... 42

مجله ويدئويي ................................................................................. 42

راهنمايي ارباب رجوع و تابلو راهنما ...................................................... 43

سفر تبليغاتي ................................................................................. 44

انتشار بروشور ................................................................................. 45

نتايج .............................................................................................. 45


مقدمه :

يكي از مشكلات روابط عمومي ها دركشورما فقدان منابع علمي و مكتوب دراين حوزه مي  باشد از ديرباز و از زماني كه روابط عمومي بعنوان يك رشته و حرفه در كشور ما متولد شد، به دليل آن كه تولد اين حرفه جديد براساس نيازها و زير ساخت هاي موجود در كشور ما جوابگوي اين نهاد اجتماعي نبود، سازوكارهاي مناسب هم براي توسعه و ارتقاء روابط عمومي ايجاد نشد ولي با گذشت زمان و ايجاد نيازهاي جديد درجامعه در حال گذار ايران نياز به داشتن روابط عمومي هاي كارآمد بيش از پيش احساس شد. با سواد شدن در صد بيشتري ازمردم، ايجاد تمايلات تساوي طلبانه، بالا رفتن توقعات مردم از حكومت، گسترش وسايل ارتباط جمعي، اهميت يافتن هرچه بيشتر افكار عمومي، رشد صنايع و شركتهاي سهامي و ازجمله اين عوامل به شمار مي روند.

اداره كل تبلغيات معاونت امور مطبوعاتي و تبليغاتي به عنوان متولي روابط عمومي هاي كشور همواره كوشيده است باهمكاري و هماهنگي روابط عمومي ها، ساز و كارهاي لازم را جهت پيشرفت و توسعه روابط عمومي هاي كشور را فراهم سازد.

تاريخچه

روابط عمومي در ايران (قرن حاضر) قبل از پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1322 شمسي با تصويب هيأت وزيران، اداره پي به نام «اداره كل انتشارات و تبليغات» تشكيل شد كه وظيفه اصلي آن بيشتر در جهت انتشارات و تبليغات در آن زمان بود. با تشكيل اين اداره به مرور تبليغات و ارتباطات در دستگاه هاي دولتي مورد توجه قرار گرفت.

روابط عمومي به صورت امروزي آن حدود 37 سال در ايران قدمت دارد. اولين روابط عمومي در سال 1327 شمسي از طرف شركت نفت ايران و انگليس در ايران به وجود آمد كه مركز مهم ترين تشكيلات و فعاليت هاي آن در آبادان بود و در تهران فقط يك دفتر داشت اين شركت در توسعه فعاليت هاي خود به تدريج در ساير نقاط ايران از جمله اهواز، مسجد سليمان، كرمانشاه و ديگر مناطق نفت خيز اقدام به ايجاد دفاتر نمايندگي كرد. اين روابط عمومي مطابق با سليقه و فكر موسسين انگليسي خود به نام «اطلاعات» انتخاب شده بود از سال 1323 كه همزمان با ايجاد كنسرسيوم و تأثير و دخالت فكر و ايده آمريكايي در فعاليت هاي مختلف شركت نفت بود. اين بخش به نام روابط عمومي تغيير نام داد و شامل اداره ارتباط با كاركنان و روابط عمومي شد.

آیا در رابطه با فنون روابط عمومي و ارتباط با رسانه‌ها سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید فنون روابط عمومي و ارتباط با رسانه‌ها:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"