محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام انتقال وجه اینترنتی راهنمای خرید دانلود کسب درآمد توسط تحقیق سرا پروژه های رایگان لیست کامل آرشیو سایت اقلام موجود تماس با ما

iT فـنـاوری اطـلاعـات
پروژه و پایان نامه
مقاله فارسی
کارآموزی
مقاله انگلیسی
مقاله انگلیسی با ترجمه
پاورپوینت
مقالات رایگان
فیزیک,ریاضی و آمار
مـهندسی شیـمی,شیمی,پـالایش
مـدیــریـت
مهندسی پزشکی ,پزشـکـی,بـهداشـت
مهندسی آب , توسعه
مهندسی صنایع,صنعت,نساجی
مکانیک,هوافضا,متالوژی,نانو
محیط زیست,نیروگاه,انـرژی
نـفت , گـاز , پتروشیمی
هنـر,گرافیک,بازیگری
کامپیوتر , شبکه
کشاورزی,امور دامی,طیور
پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه کارآفرینی ، طرح توجیهی
پروژه آماده برنامه نویسی
بـرق,الکتـرونیک,مخـابرات
تــاریــخ,جــــغرافـیـا
تـربیـت بـدنـی,ورزش
حــقـــوق,فــقـه
حسابـداری,اقتـصـاد
خودرو سازی
دینـی,اخـلاق,فـلسفـه
روانـشناسی,علوم تـربیتی
رشته صنایع غذائی
زمـیـن شنـاسی,مـعـدن
زیست شناسی
زبـان,ادبیــات
علـوم اجتمـاعی,مشـاوره
علـوم سیـاسی,بیـن الملـل
عمران,معماری,شهرسازی
روابط عمومی ، ارتباطات

پشتیبانی سایت( پورهادی )

09361810592

ساعات پاسخگوئی

8:30 الی 15:00 ، 16:00 الی 22:30

سامانه پیام کوتاه

1293 2040 5000


آخرین به روزرسانی

آخرین به روزرسانی:



صفحه اصلی / iT فـنـاوری اطـلاعـات / مقاله فارسی
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

عنوان محصول :

مديريت ارتباط با مشتري


امتیاز به این محصول
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی بد

(تعداد رای: 1)

نظرات کاربران (0 پست)

در صورتی که مایل به خرید این محصول هستید ابتدا باید آن را به سبد خرید اضافه کنید

# این محصول به صورت فایل می باشد و پس از پرداخت موفق توسط شما لینک دانلود به ایمیل شما ارسال میگردد .
# در صورتی که دارای ایمیل شخصی نمیباشید لینک دانلود در قسمت دانلود فروشگاه قرار میگیرد .
# این محصول پس از پرداخت موفق طی حداقل 30 دقیقه و حداکثر 10 ساعت آینده طبق فهرست ذیل ارسال میگردد .
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
موجود در انبار: بله

تعداد صفحات: 19 صفحه
نوع فایل ارسالی:
کد محصول : fat naseri

فهرست مطالب

مقدمه                                                                                                            4

مدیریتارتباطبامشتریالکترونیک                                                              5

مدیریتدانش                                                                                               6

چیستیمدیریتارتباطبامشتری                                                                    7

روندشکلگیریcrm                                                                                 8

مزایایcrm                                                                                                9

فناوریcrm                                                                                              10

زمینههایقابلتوسعهدرالگوهایcrmوروشهایارزیابی                       11

بانکداریامروزیوجایگاهcrmدرنظامبانکی                                        12

استفادهازمنطقراداربرایارزیابیia-crm                                                13

شناساییفاکتورهایریسکازادبیات                                                        14

شرحفاکتورهایریسک                                                                            15

نتیجهگیریوپیشنهاد                                                                                 16

منابعومآخذ                                                                                              17

Ø´Ú©Ù„1. روندشکلگیریcrm                                                                   9


 

 

چکيده

شرکت هاي موفق همواره به دنبال به کارگيري روش ها Ùˆ ابزار هاي نوين به عنوان مزيت هاي رقابتي Ùˆ جهت رسيدن به توسعه Ùˆ بهبود مستمر هستند. ÙŠÚ©ÙŠ از اين ابزار ها مديريت ارتباط با مشتري است Ú©Ù‡ با توسعه فن آوري Ùˆ ارتباطات،  امروز با عنوان مديريت ارتباط مشتري الکترونيک برشمرده مي شود. اين نوع مديريت، راهبردي است Ú©Ù‡ از طريق آن،  شرکتها ارتباطاتي سودمند بر پايه ارزش دريافتي Ùˆ ادراکي مشتريان ايجاد ميکند. بي Ø´Ú© ميتوان گفت Ú©Ù‡ مهمترين دارايي اغلب سازمان ها مشتريان آنها هستند. مشتريان به خاطر ارتباط مستقيمي كه با اقدامات يك سازمان دارند، منبع ارزشمندي براي فرصت ها، تهديدات Ùˆ سوالات عملياتي مرتبط با صنعت مربوطه ميباشند .شناخت درست Ùˆ ارزيابي عملکرد ناشي از به کارگيري اين ابزار، امروزه دقدقه محققان Ùˆ مديران شرکت هاي جهاني است. CRM  ابزاري کارآمد براي بدست آوردن، نگهداري Ùˆ افزايش رضايت مندي مشتريان در صنايع رقابتي ميباشد. در اين مقاله به بررسي عوامل مؤثر وکليدي مفهوم مديريت ارتباط با مشتري Ùˆ همچنين به شرح فاکتورهاي ريسک پياده سازي پروژه مديريت ارتباط با مشتري مي پردازيم.

 

واژه هاي کليدي: مديريت ارتباط با مشتري- سازمان ها- سيستم-CRM

 

آیا در رابطه با مديريت ارتباط با مشتري سوالی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر از فرم زیر استفاده نمایید.

نام شما:

پست الکترونیک:

لطفا دقیقا مشخص نمایید در مورد محصول چه اطلاعاتی می خواهید مديريت ارتباط با مشتري:

 
شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز

 برای دریافت محصول ابتدا در سایت ثبت نام کنید


پرداخت آنلاین سايت تحقيق سرا توسط

انجام میشود .

 پذیرنده کلیه عابربانکهای بانکی کشور







 



تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه تحقیق سرا میباشد 

Designed by "Peyman Pourhadi"